کربن فعال چیست؟
کربن فعال
کربن فعال ، که اغلب به آن "ذغال فعال" گفته می شود ، یک شکل بسیار متخلخل از کربن است که در تصفیه آب و هوا مورد استفاده قرار می گیرد. مواد به طور خاص پردازش شده اند تا کیفیت متخلخل به آن بخشیده و سطح سطح محصول را افزایش دهند.
کربن فعال اغلب برای مصارف بسیاری از جمله تصفیه هوا ، تصفیه آب ، تصفیه فاضلاب و دفع دود مناسب است . این ماده معمولاً برای تصفیه آب آشامیدنی شهرداری استفاده می شود ، اما از کیفیت پاک کننده بدن نیز برخوردار است که با روش های صرفه جویی در زندگی مرتبط بوده است. از آنجا که می توان از آن برای تمیز کردن بدن استفاده کرد ، این محصول مشترک در کیت های اورژانس و بیمارستان ها است.
کربن فعال می تواند طیف گسترده ای از مواد فیزیکی را تصفیه کند. بنابراین ، اغلب برای از بین بردن هوا و آب استفاده می شود. برخی از افراد برای از بین بردن بو از یخچال یا از بین بردن بوی قوی هوا ، استفاده از آن را تبدیل به ماده ای محبوب در فیلترهای A / C دانستند.
کربن فعال چگونه ساخته می شود؟
کربن فعال بزرگ
کربن فعال از مواد اولیه مختلفی ساخته شده است. رایج ترین آنها چوب ، پوسته های پوسته ای ، پوسته های نارگیل ، زغال سنگ و ذغال سنگ نارس است. تقریباً هر ماده سنگین کربنی برای ایجاد کربن فعال انجام خواهد داد ، اگرچه برخی از مواد یا دستیابی به آن آسان تر یا نتیجه نهایی محصول نهایی هستند.
در اصل ، ماده کربن خام پر از مواد دیگری مانند مواد آلی است که سوراخهای میکروسکوپی یا منافذ موجود در کربن را پر می کند. این فرآیند با از بین بردن این مواد و کنار گذاشتن کربن خالص (یا تقریبا خالص) آغاز می شود. اندازه منافذ میکروسکوپی که از مواد دیگر پر شده است اکنون خالی است و فضای سطح کربن را به طرز چشمگیری افزایش می دهد. اندازه گیری خلأ در مواد به عنوان تخلخل شناخته می شود .
http://tajhizyar.com/laboratory-equipment-in-tajhizyar/
کربن فعال | فروش
مقالات مشابه
- شماره شبا بانک کارآفرین و ارتباط آن با کارت های بانکی
- آموزش زبان انگلیسی با الهام از افراد موفق
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- کامل 5 مثال از مواد شیمیایی
- چادر بازی کودک از کجا بخرم؟
- اگر بازی ها, رزومه, ورزشکاران نیاز به دانستن زمانی که به اوج
- ''زمان آن است که برای جلوگیری از خواب در جزیره
- محققان در حال رقابت هستند تا ببینند آیا Omicron می تواند واکسن های ما را شکست دهد یا خیر
- Horrner : یک توقف مسابقه ساخت F1 خسته کننده 88801100011088 <!-- react-empty: 17 -->رویداد آبگرم فرانکورچمپ به یک امر مدیریت تایر تبدیل یک بار رانندگان مجبور به ایجاد یک سوئیچ زود هنگام به ترکیب سخت در طول یک دوره ماشین ایمنی.پایان دهنده سکو ماکس Verstappen گفت : بعد از ظهر یکی از لذت بخش از کابین خلبان نبوده است ، به عنوان او تا به حال به تمرکز بیشتر بر زنده نگه داشتن لاستیک های خود را از تلاش برای مبارزه با مرسدس.برنده مسابقه لوئیس همیلتون گفت: «این چیزی نیست که من به خصوص از آن لذت ببرم. You want to be able to attack, and push-push-push-push-push, do a stop, push-push-push."هورنر فکر می کند که نژادها که در آن یک توقف سریع ترین استراتژی به ناچار منجر به موقعیت هایی که در آن رانندگان به حالت حفاظت از تایر - که برای سرگرمی خوب نیست.<!-- react-text: 25 --><!-- /react-text -->هورنر می گوید: «من فکر می کنم مسابقه های یک توقفی همیشه خسته کننده هستند.» "من فکر می کنم که شما نیاز به دو تا سه توقف مسابقه."من فکر می کنم که مخلوط کردن نظم، آن را مخلوط استراتژی تا. و من فکر می کنم که ما همیشه دیده ایم که یک مسابقه توقف، جایی که رانندگان در زیر تایر رانندگی می کنند، سعی می کنند تایر را حفظ کنند، بسیار سخت است. من فکر می کنم که شما نیاز به برخی از تغییر پذیری بیشتر از استراتژی به منظور ایجاد افست بین اتومبیل."همچنین بخوانید:همیلتون : تنها کارفرمایان F1 می توانند کاری برای جلوگیری از مسابقه خسته کننده حل و فصل موتورFerrari هنوز هم برگ "طعم ترش" با رقباهورنر در پاسخ به این سوال که آیا بهترین راه برای رسیدن به آنچه که او می خواهد این بود که پیرلی با انتخاب های مرکب تایر خود تهاجمی تر باشد، گفت: «در یک دنیای ایده آل. من فکر می کنم اساسی ترین کاری که ما باید انجام دهیم این است که میزان استراتژی هایی را که می توانید با آنها به یک مسابقه بروید افزایش دهیم."تقریبا هر یک انتخاب شده را به یک استراتژی توقف در اینجا [در بلژیک]. و این هرگز یک جایزه بزرگ هیجان انگیز تولید نخواهد کرد."مایکل ماسی، مدیر مسابقه F1 که درگیر بحث با پیرلی در مورد محصولاتش است، آنقدر متقاعد نشده است که یک توقف لزوماً عامل این مشکل است.او می گوید: «من فکر می کنم احتمالاً کمی خشن است که مسابقه های یک توقفی و مسابقه های خسته کننده را به هم متصل می کند، زیرا فکر می کنم ما برخی مسابقه های هیجان انگیز یک توقفی را دیده ایم.»"ما همچنین دیده ایم برخی از مسابقه های خسته کننده دو توقف و برخی از مسابقه های هیجان انگیز دو توقف. بنابراین من فکر می کنم از آن منظر، این یک دیدگاه نیست که من از آن حمایت کنم.او می گوید: «اما با این حال، FIA به همراه پیرلی، اف۱، تیم ها و بدیهی است که ورودی رانندگان با هم همکاری می کنند تا هر سال تعدادی معیار را امتحان و انجام دهند و این هیچ راز نیست که پیرلی با همه آن احزاب همکاری نزدیکی داشته باشد."ماریو Isola شرکت در جلسات رانندگان در 4-5 حوادث هر سال به روز رسانی به رانندگان و تیم های که در آن Pirelli است، و آنچه که آنها به دنبال انجام."بنابراین من فکر می کنم تکامل آن این است که ما به همکاری با هم بین تمام ذینفعان کلیدی با F1، FIA، پیرلی، رانندگان و تیم ها ادامه خواهیم داد تا لاستیکی داشته باشیم که برای اهداف مناسب باشد."