تغییر به وسایل نقلیه الکتریکی ممکن است اولین قدم در کاهش آلایندگی باشد، اما مطمئنا آخرین گام نیست. آلاینده ترین قسمت خودروهای برقی باتری است. هر واحد در زنجیره تامین که به ایجاد یک بسته باتری عظیم کمک می کند، گازهای گلخانه ای تولید می کند. همانطور که خودروسازان به این مشکل اذعان دارند، برخی برای رفع آن تلاش می کنند.
تویوتا روز دوشنبه اعلام کرد که یک کارخانه باتری جدید در کارولینای شمالی، اولین کارخانه تولید باتری خودرو در آمریکای شمالی این شرکت، خواهد ساخت. سایت 1.29 میلیارد دلاری در Greensboro Randolph Megasite رشد خواهد کرد و انتظار می رود در سال 2025 آنلاین شود. انتظار می رود که 1750 شغل جدید با میانگین حقوق سالانه حدود 62000 دلار اضافه کند. (متوسط حقوق سالانه در لیبرتی، کارولینای شمالی در سال 2019 37350 دلار است). این شرکت با چهار خط تولید اولیه شروع به کار خواهد کرد که قادر خواهند بود باتری های لیتیوم یون کافی برای 200000 EV ایجاد کنند. با این حال، تویوتا قصد دارد تا حداقل شش خط تولید را توسعه دهد که می تواند باتری تا 1.2 میلیون خودرو در سال تولید کند. یکی از سخنگویان تویوتا گفت که این شرکت قصد دارد تا سال 2030 70 درصد از فروش خودرو در خودروهای الکتریکی باشد.
[Related: What to know before you buy an electric vehicle]
تد اوگاوا، مدیر اجرایی تویوتا موتور آمریکای شمالی، در بیانیهای مطبوعاتی گفت: «آینده جابجایی برقسازی است و مگاسایت گرینزبورو راندولف مکان مناسبی برای تحقق این آینده است. بخشی از دلیلی که تویوتا این سایت را در لیبرتی، کارولینای شمالی انتخاب کرد، «نیروی کار استثنایی و متنوع»، در دسترس بودن انرژیهای تجدیدپذیر، و دسترسی به چهار فرودگاه بینالمللی و دو بندر دریایی آن است.
افزودن یک کارخانه باتری در آمریکای شمالی به طور ایدهآل فرآیند تولید خودروهای الکتریکی تویوتا را سادهتر میکند تا اتلاف انرژی کمتری برای حمل مواد از کشورهای دیگر وجود داشته باشد.
علاوه بر این، تویوتا ادعا میکند که کارخانه ۱۰۰ درصد با انرژی تجدیدپذیر کار خواهد کرد، که بخشی از تعهد این شرکت به بیطرفی کربن تا سال ۲۰۵۰ است. اگرچه هنوز مشخص نیست که کارخانه از کدام منابع انرژی استفاده خواهد کرد، اما سایتهای دیگر تویوتا روی انرژی خورشیدی و انرژی کار میکنند. نیروی باد (آنها یک شبکه خورشیدی در پلانو، تگزاس دارند)، که یک سابقه قابل اعتماد برای این نیروگاه جدید ایجاد می کند.
انگیزه برقیسازی صنعت خودرو عمدتاً از دولت بایدن ناشی میشود. خودروهای برقی نسبت به خودروهای بنزینی و دیزلی در مصرف انرژی کارآمدتر هستند. آنها قادرند بیش از 77 درصد انرژی را که برای حرکت استفاده می کنند تبدیل کنند. با این حال، خودروهای گازسوز انرژی بسیار بیشتری را در این فرآیند از دست می دهند و تنها 12 تا 30 درصد برای تامین انرژی خودرو صرف می شود.
[Related: ‘Lithium Valley’ could save one of the most polluted areas in California]
با این حال، کارشناسان هنوز در مورد مزایای زیست محیطی تجمعی وسایل نقلیه الکتریکی بحث می کنند. به عنوان مثال، بحث در مورد اینکه آیا انتشار گازهای گلخانه ای از فرآیند تولید باتری می تواند بیشتر از مزایایی است که با EV به دست می آید یا خیر. در واقع، تولید خود باتری را می توان با تولید یک خودروی احتراق کامل اندازه گیری کرد. علاوه بر این، استخراج فلزاتی که وارد باتری لیتیوم یونی می شوند - لیتیوم، کبالت، نیکل و غیره - نیز آلاینده و نیازمند منابع هستند.
با این حال، آینده عرضه لیتیوم در حال تغییر است و شاید شرایط جاده را بهبود بخشد. دره لیتیوم کالیفرنیا، از یک سو، می تواند به تامین کنندگان کمک کند تا تقاضای بازار را برآورده کنند و در عین حال شغل ایجاد کنند و فلزات را از آب آلوده حذف کنند.
[ad_2]
مقالات مشابه
- جنگنده تا COVID-19 اما UFC 249 خواهد رفت
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- کربن فعال درمان شیمیایی
- دو سوپراستار در حال ظهور از یک سری شگفت انگیز 88801100011088 کاری که جمال موری و داناوان میچل در سری دور اول خود انجام داده اند بی سابقه است و هنوز یک بازی ۷ برای بازی بین دنور ناگتس و یوتا جاز خود در روز سه شنبه وجود دارد. اين بايد ان بي اي رو تماشا کنهتنها یک بار یک بازیکن در چهار نوبت در همان سری دور اول ۴۰ امتیاز یا بیشتر به ثمر رسانده است: دوی افسانه ای برنارد کینگ ستاره نیویورک نیکر در یک بازی پنج بازی ناراحت از دیترویت پیستونز در سال ۱۹۸۴. هر دو موری و میچل می توانند کینگ را با ۴۰ امتیاز دیگر در بازی ۷ مطابقت دهند و این حتی شروع به توصیف این موضوع نمی کند که تماشای اجرای دو نگهبان ۲۳ ساله در این سطح در برابر یکدیگر چقدر هیجان انگیز بوده است.<!-- react-text: 20 --><!-- /react-text -->ما شاهد ظهور یک جفت سوپراستار در زمان واقعی مقابل یکدیگر هستیم. من هیچ تصوری از آنچه بیشتر آنها می توانند به ما بدهد، اما من احساس همان پس از بازی 1. و بازی 4. و بازی 5. و بازی 6. موری و میچل نام های خانگی در محافل غیر ان بی ای نیستند، اما در صدر نسلی از شات سازان جوان بی سابقه در حال ظهور هستند. ناگتس و جاز تیم های مارکی نیستند، اما این به راحتی سرگرم کننده ترین سری دور اول از زمانی است که بوستون سلتیکس و شیکاگو بولز در یک ست هفت بازی در سال ۲۰۰۹ هفت اضافه کاری انجام کردند. و ما بازی 7 ما سزاوار سه شنبه شب در 8:30 بعد از ظهر ET در ABC.جاز توسط یک نقطه در روز سه شنبه با توجه به BetMGM مورد علاقه. بیش از / زیر در نقاط ترکیبی در بازی 7 از موری و میچل 62 است. آنها شکسته اند که در چهار بازی از شش بازی تا کنون....
- وایکینگ ها در حال اجرا بازگشت چاک فورمن مذاکرات در حال snubbed از تالار مشاهیر
- Australopithecus sediba مانند انسان و میمون حرکت می کرد
- دئون ساندرز پس از ترک شبکه NFL
- Inside look at an MLS coronavirus outbreak
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- NFL بازیکن تصادفات Chevy Camaro به دریاچه ایری