استراتژی بازاریابی شما این است که چگونه می توانید درباره تنظیمات ، دکوراسیون و غذای استثنایی مکان خود صحبت کنید. پیدا کردن و ساختن دهان به دهان شما را آسان می کند. در اینجا استراتژی بازاریابی محل شما شامل موارد زیر است:
استخدام یک عکاس. برای اشتراک گذاری در چندین کانال به عکس های زیبایی از فضای نیاز دارید. قبل از باز کردن ، محل برگزاری مراسم عروسی خود را تنظیم کرده و از هر نقطه برتری عکس های زرق و برق بگیرید.
اموال خود را در سایت های منابع محل برگزاری عروسی قرار دهید. زوج ها از سایت های منابع مانند Wedding Spot و شبکه تهیه کننده Cvent بازدید می کنند. جزئیاتی از قبیل مکان خود ، سبک محل برگزاری و ظرفیت مهمان را اضافه خواهید کرد. شما همچنین می توانید ارائه خدمات منحصر به فرد خود ، مانند پذیرایی ، امکانات رفاهی ، فضای مراسم عروسی ، ظرفیت پارکینگ و پیوندی به وب سایت خود داشته باشید.
وب سایت خود را طراحی کنید. با خدماتی مانند صندلی تالار ، ساختن وب سایت برای هر شغلی آسانتر از همیشه است. از آن عکس های زیبا استفاده کنید و تمام جزئیاتی را که محل برگزاری شما را خاص می کند ، درج کنید. یک نسخه جذاب بنویسید که شامل کلمات کلیدی است که احتمالاً افراد برای یافتن مکان های عروسی در منطقه شما جستجو می کنند. به عبارت دیگر ، اگر در حال باز کردن یک مکان عروسی انبار روستایی هستید ، مطمئن شوید که وب سایت شما شامل این کلمات دقیق است. اگر فرایند را به چالش می کشید ، برای کمک به دوستان و خانواده با زرنگ ترین فن کمک بگیرید ، یا یک طراح وب سایت مستقل استخدام کنید تا در ساخت سایت به شما کمک کند. از آنجا که از زوج های خوشحال نظر دریافت می کنید و اجازه به اشتراک گذاشتن عکس های عروسی آنها را می دهید ، می توانید گالری ها و نقل قول ها اضافه کنید
حساب ها و دسته های رسانه های اجتماعی خود را ایجاد کنید. معمولاً دسته شما نام محل برگزاری شما خواهد بود ، اما هنگام جمع کردن نام در کنار یکدیگر ، برای تشکیل کلمات ناخواسته مراقب باشید! برای مکان های عروسی ، مهمترین سایت های اینستاگرام و فیس بوک هستند. قبل از افتتاح حساب های اجتماعی ایجاد کنید تا بتوانید علاقه و علاقه خود را جلب کنید و رزرو خود را جلب کنید.
در مجلات محلی تبلیغ کنید. اگرچه امروزه بیشتر اطلاعات به صورت آنلاین است ، زوج ها در حالی که منتظر دفتر پزشک یا در هنگام تلاش برای لباس عروسی هستند ، مجله هایی را تبلیغ می کنند که مشاغل محلی را تبلیغ می کنند. اطمینان حاصل کنید که مکان زیبای شما در بین لیست های انتشارات مخصوص عروسی و همچنین مجلات با برنامه ریز و لوکس مانند جلسات Cvent قرار دارد.
پس از باز کردن ، به بررسی آنلاین بپردازید. به سایتهای مرور مانند Yelp و Google Review توجه کنید. فوراً به هر دو بررسی مثبت و منفی پاسخ دهید. با بررسی های مثبت ، معتبر را امتحان کنید ما بسیار خوشحالیم که ما کمک کردیم که عروسی شما یک تجربه خاص باشد! " برای بررسی های منفی ، صمیمانه عذرخواهی کنید و از آنها بخواهید که به صورت آفلاین به شما دسترسی پیدا کنند تا شکایت آنها را بهتر درک کنید. با یک ذهن باز گوش کنید؛ غالباً شنیدن چیزی است که مردم بیشتر از همه می خواهند.
برای کسب ایده های بیشتر در مورد جذب برنامه ریزان و زوج ها ، به راهنمای مکان برگزاری رزرو رویدادهای عروسی مراجعه کنید.
مقالات مشابه
- A pick-by-pick blueprint to the perfect fantasy football draft from the No. 1 selection
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- NHL back in action: Times, TV as 24-team Stanley Cup playoff tournament begins
- Johnny Manziel دقت اجتناب از فاجعه به عنوان صخره غواصی شیرین کاری اشتباه می رود
- پیاده روی کوتاه می تواند تاثیر زیادی بر سلامت کشور داشته باشد
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- تصویر این: طرفداران هیچ یک فرصت برای MLB
- چگونه به نگه داشتن اجرای قانون را از دستگاه اندیشه خود را
- اولین نفری باشید که کارشناسان درباره طراحی داخلی چه می گویند
- چرا گرما و Iguadola انجام دو سال قبل از فرمت تجارت ؟ Iguodala ارائه می دهد وضوح