چرا طرفداران فوتبال باید در آغوش مزاحم آرم
لیگ برتر فوتبال به چالش کشیده فوتبال کنوانسیون در روز چهارشنبه. برخی فکر می کردم و حتی آن را شکست قوانین فیفا. تا آنجا که فیفا قانون شکنی می رود آن دزدی در بدترین حالت. اما آن را کاملا آشکار دزدی. و پس از آن ادامه داد: بی شرم. در هر MLS برگشت مسابقات, پخش, سیاه, آدیداس, آرم اتحاد bulged از هافبک. آن را نقاشی در فلوریدا چمن. آن را سوار در تلویزیون خوردها. و طرفداران آن را دوست ندارم.
آن است که به فوتبال شخصیکه در استعمال کلمات صحیح, فساد و منحرف. آن trended در توییتر. آن را بیش از حد جسورانه است. تبلیغات را تزئین حاشیه تخته و endline تکه های چمن برای سال در حال حاضر. این وافغان لوگو به یک دسیبل بیش از حد با صدای بلند یک پل خیلی دور است. این غیر قابل اجتناب است.
آن را نیز ساخت MLS پول — بدون هزینه به شما یک سکه.
به همین دلیل است که شما باید از آن استقبال.
من اینجا هستم تا به شما بگویم به چشم پوشی از سوار حامی آرم در فوتبال پخش می شود. اما من هستم در اینجا به شما بگویم که در طول زمان مغز خود را به تدریج خواهد شد. که تازگی و obtrusiveness رفتن دست در دست. که به عنوان یکی محو دیگر می کند بیش از حد. که به عنوان فن آوری بهبود می بخشد و شما را فراموش کرده ام.
و از همه مهمتر که سوار حامی آرم بهتر از جایگزین — که شما نمی بینید وقتی که شما تماشای بازی اما آن را کیف پول می کند.
فوتبال نیاز به مبتکر به تبلیغات پول
فوتبال را از تلویزیون درخشش سه گانه است: آن را محدود بی وقفه و فراوان است. این بازی را کمتر از دو ساعت. نیمه رول بدون تبلیغات. این ورزش است که تقریبا همیشه در دسترس است; چرا که آن را تقریبا همیشه در حال بازی در جایی و تکنولوژی مدرن تقریبا همیشه می توانید آن را پیدا کنید و آن را به اتاق نشیمن خود را.
فوتبال را از تلویزیون حرکت نزولی این است که عمده ورزش استانداردهای آن را آسان برای پول در اوردن. متوسط NFL ویژگی های بازی حدود 60 دقیقه از آگهی های بازرگانی. NBA و MLB آمده در جایی بالاتر از نیم ساعت خوانده شده را علامت. فوتبال چک در حدود 7 دقیقه در هر بازی و یا نیمی از حاصل کار دو تیم. که بسیار جذاب برای بینندگان ... و مشکل برای پخش.
و اگر این مشکل برای رسانههای این مشکل برای این ورزش است. پول کمک می کند تا بازی رشد می کنند. پول بیشتری به رسانههای می توانید در بازی ها پول بیشتری به آنها خواهیم پرداخت لیگ برای حقوق منحصر به فرد. پول بیشتری به آنها برای پرداخت حقوق, پول بیشتری لیگ را به صرف بازیکنان و سرمایه گذاری مجدد در این ورزش است.
هر دو لیگ و رسانههای بنابراین باید انگیزه ای برای به حداکثر رساندن بازی-مجاور درآمد. و اساسا دو راه وجود دارد برای انجام این کار است. شما می توانید فروش پلت فرم خود را به علامت های تجاری که در آن می توانید فروش محصولات خود را به بینندگان است. و شما می توانید فروش محصول خود را به بینندگان است.
به عبارت دیگر شما می توانید فروش تبلیغات و شما می توانید اشتراک.
و مدیران رسانه های آمریکایی در سال های اخیر را منتقل فوتبال نسبت به مدل دوم. بازی به طور فزاینده رفته پشت paywalls. فصل آینده برخی از لیگ قهرمانان و NWSL مسابقات خواهد بود و فردا همه دسترسی داشته باشید. بوندسلیگا, سری آ, و خیلی بیشتر خواهد شد در ای اس پی ان+. نرخ دوم لیگ برتر مسابقات را اسلاید به ان بی سی طاووس. که مشتاق فوتبال watcher خواهد شد گران تر از همیشه است.
و مشتاق فوتبال ناظران شکایت خواهد کرد که در مورد. در برخی موارد به درستی. سگمنتال چشم انداز قیمت از طرفداران جدید. آن را مانع رشد. بنابراین رفتن شکایت به دور است.
اما اگر شما در حال رفتن به شکایت در مورد افزایش هزینه اشتراک سپس شکایت نیست در مورد لعنت آدیداس, آرم.
کمتر از شر بسیاری از
در آمریکا طرفداران فوتبال می خواهید باید رسانه های آمریکایی شرکت که سرمایه گذاری در فوتبال را به پول. و بیشتر آنها را می توانید از تبلیغ کمتر آنها نیاز به شارژ شما.
شما هنوز هم مجبور به پرداخت در برخی از ظرفیت. زندگی ورزشی هرگز رایگان. اما لیگ فوتبال و پخش همکاران به دنبال فشار درآمد مرزهای. این بیماری همه گیر کوروناویروس شتاب خود را فشار.
در جستجوی درآمد بیشتر آنها می تواند درخواست شما را به پرداخت بیشتر. آنها می توانند به ایجاد هزینه بسته های اشتراک. آنها می تواند به شما معرفی اواسط نیمه تجاری می شکند. آنها می تواند هر ورزش دیگر کمتر بی وقفه کمتر به طور گسترده ای در دسترس است.
به جای آنها درخواست شما را به تحمل یک سوار آرم. نمی shame آنها برای آن است. آن را در آغوش. این آینده – بیشتر از لحاظ اقتصادی پربار آینده برای هر دو شما و آنها.
بیشتر از یاهو ورزشی:
tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de