برگزیده سئو فنی
سئو تکنیکال چیست؛ چک لیست کامل سئوی فنی در سال ۲۰۲۳ یکتانت
به یاد داشته باشید، این فقط برای تحت تاثیر قرار دادن گوگل نیست، بلکه ایجاد وب سایتی است که بازدیدکنندگان شما دوست دارند از آن استفاده کنند. باید به این مورد توجه داشته باشید که RankBrain هنگام رتبه بندی وب سایت شما را بررسی می کند. بدون شک ردیت یک معدن طلا برای تحقیقات کلمات کلیدی، به خصوص زمانی که نوبت به یافتن کلمات کلیدی بلند یا لانگ تِیل میرسد، است. اگر محتوای تکراری در چندید صفحه سایت و یا حتی وب سایت های دیگر وجود داشته باشد، باعث گیج شدن موتور های جستجو میشود. این اتفاق باعث میشود که سرچ انجین ها نداند که به کدام صفحه یا سایت باید رتبه بالاتری بدهند و این گیج شدگی در نهایت رتبه جفت صفحه یا سایت را پایین خواهد آورد. اگر با سئوی فنی خود مشکلی دارید، احتمال آن وجود دارد که تلاش ها و تکنیک های شما برای سئو، نتایج خوبی به دنبال نداشته باشد.
شرکت هینزا با تجربهای بیش از دو دهه در حوزه فناوری اطلاعات، به عنوان یک پیشرو در خدمات دیجیتال ترنسفورمیشن شناخته میشود. این شرکت با تمرکز بر طراحی و توسعه وبسایتهای حرفهای، به کسبوکارها کمک میکند تا هویت آنلاین خود را بهبود بخشند. هینزا همچنین در زمینه سئو سایت، با ارائه راهکارهای بهینهسازی و افزایش دید وبسایتها در موتورهای جستجو، به رشد ترافیک و فروش مشتریان خود کمک میکند. علاوه بر این، خدمات پشتیبانی شبکه و ارائه راهحلهای پسیو و اکتیو شبکه، به شرکتها این امکان را میدهد که زیرساختهای دیجیتال خود را بهطور مؤثری مدیریت کنند. همچنین، در زمینه راه اندازی و مدیریت سرور، راهکارهایی مقیاسپذیر و امن را ارائه میدهد. با رویکرد جامع و حرفهای خود، هینزا خدمات دیجیتال شما را از صفر تا صد انجام میدهد و همراه شما در مسیر رشد و موفقیت است.
کم کم با تجربه و تخصصی شدن توی سئو میتونید قبل از به وجود اومدن هرگونه مشکل فنی و تکنیکالی در سئو خود آن ها را برطرف کنید و به تمام موارد از بیرون نگاه کنید. جالب است بدانید که ادقام دو ابزار Screaming Frog برای عمیق شدن در سایتها و خزنده ای مثل Ahrefs بهترین همیارهای تکنیکال سئو شما خواهند بود. من می دانم که این یک سئو فنی نیست، اما به مدیریت منابع مربوط می شود، مانند غروب تغییر مسیرهای 301 ساله شما. این اغلب به تلاش و بحث بیشتر از حد انتظار نیاز دارد، به خصوص اگر وب سایت شما به شدت به چارچوب های جاوا اسکریپت متکی است، بنابراین این مرحله را نادیده نگیرید. همچنین می توانید ورژن جداگانه ای از سایت خود را برای کاربران موبایلی طراحی کنید.
تخصصش شامل سئوی فنی، لینکسازی، تحقیق کلمات کلیدی و بازاریابی محتوا میشه. اون به شرکتهای شناختهشدهای مثل مایکروسافت، ادوبی و گوگل مشاوره داده. ریچارد یه سخنران پرطرفدار تو رویدادهای بینالمللیه و کارهاش تو نشریات معتبری مثل The Guardian و The Wall Street Journal منتشر شده. اون یه متخصص تو همهی جنبههای سئو، از جمله تحقیق کلمات کلیدی، بهینهسازی محتوا، لینکسازی، بهینهسازی درون صفحه، تحلیل رقبا و خیلی چیزهای دیگه است. تخصص کریستوف تو سئو شامل تحقیق کلمات کلیدی، تحلیل رقبا، لینکسازی، بهینهسازی محتوا و بیشتر میشه. تجربه و دانشش بهش این امکان رو داده تا استراتژیهای نوآورانهای رو توسعه بده که به سازمانهای بیشماری کمک کرده تا به رتبههای بالاتر و دید بهتری برسن.
اون علاقه زیادی به کمک به موفقیت کسبوکارها داره و توانایی منحصربهفردی تو فکر کردن خارج از چارچوب و ارائه راه حلهای نوآورانه داره. ایجی گرگیچ یه متخصص بازاریابی دیجیتال و بنیانگذار Ghergich & Co.، یه آژانس بازاریابی دیجیتال برنده جایزه واقع در پورتلند، اورگانه. اون به عنوان بنیانگذار Marie Haynes Consulting Inc.، بیشتر از ۱۳ ساله که یه مشاور حرفهای سئو بوده و به کسبوکارها و افراد کمک میکنه تا از حضور آنلاینشون نهایت استفاده رو ببرن. فیلی همچنین یه سخنران پرطرفداره و بینشهای خودشو راجع به سئو تو کنفرانسهای سراسر دنیا ارائه داده. تخصصش تو سئو بهش این امکان رو داده که بینشها و مشاورههای ارزشمندی رو به مشتریها ارائه بده و بهشون کمک کنه به اهداف آنلاینشون برسن.
موردی دانش گستردهای از سئو، الگوریتمهای گوگل و عوامل رتبهبندی داره. اون یه عضو فعال تو جوامع آنلاین مختلف سئوئه و همیشه حاضره به همکاران متخصص سئو کمک کنه. اون به کسبوکارها کمک میکنه استراتژیهای بازاریابی دیجیتال سفارشی بسازن و کمپینهایی رو توسعه بدن که سرنخ تولید کنن و روابط مشتری رو شکل بدن. اون یه نوآوره که به کسبوکارهای بیشماری کمک کرده حضور آنلاینشون رو رشد بدن و از طریق تکنیکهای سئو دید بیشتری به دست بیارن. کارولین تجربهی توسعهی استراتژیهای تحقیق کلمات کلیدی و تولید محتوایی رو داره که از بهترین روشهای سئو پیروی میکنه. اون با تیمهای تحریریه کار میکنه تا محتوا رو برای دید ارگانیک و عملکرد رتبهبندی بهینه کنن.
مطالعات نشان داده اند که کاربران اینترنت بیشتر از اینکه از دسکتاپ استفاده کنند، از موبایل های خود استفاده می کنند. همچنین گوگل گفته است اکثر جستجوهایی که در پلتفرم های آنها صورت می گیرد، توسط کاربران موبایلی است. در نتیجه، پس از انجام آزمایشاتی به مدت 18 ماه، گوگل اعلام کرد می خواهد برای کاربران وب، الگوریتم mobile-first index را ارائه دهد. طی سالها، بر سر موضوع هاست های وب و تاثیر هاست بر روی سئو بحث و گفتگو بوده است. اما واقعیت این است که هاست وب شما تاثیر واقعی بر روی رنک و رتبه سایت شما می گذارد. Featured Snippets در نظر گرفته شدهاند تا در سریعترین زمان ممکن به جستجوگران پاسخ مناسب داده شود.
این دادهها میتوانند اطلاعات مفیدی درباره محصولات، رویدادها، نظرات کاربران و بسیاری موارد دیگر ارائه دهند. استفاده صحیح از Schema میتواند باعث نمایش نتایج غنی (Rich Snippets) در صفحات نتایج جستجو شود، که این میتواند نرخ کلیک (CTR) وبسایت شما را افزایش دهد. همانطور که پیشتر هم گفتیم، سئو تکنیکال، بهینهسازی عوامل فنی و ساختاری وبسایت است که در نهایت باعث بهبود رتبهبندی و نمایش وبسایت در نتایج جستجوی گوگل میشود. با توجه به اهمیت این مفهوم در بهینهسازی وبسایت و جذب ترافیک هدفمند، آشنایی با مراحل و گامهای سئو تکنیکال ضروری است. با بهینه سازی زیرساخت یک وب سایت و حذف نقاط اصطکاک که مانع خزیدن و ایندکس می شوند، سئو تکنیکال زمینه را برای موفقیت تلاش های دیگر مانند ایجاد محتوا و لینک سازی فراهم می کند.
بهینهسازی ساختار داخلی وبسایت به معنای بهبود، سازماندهی و نظم دادن به صفحات وب و ارتباطات بین آنهاست. ساختار داخلی وبسایت مربوط به نحوه سازماندهی و هماهنگی صفحات وب و اجزای مختلف آن است که برای موتورهای جستجو و کاربران بسیار حائز اهمیت است. بهبود ساختار URLها به معنای بهینهسازی و سادهتر کردن آدرسهای صفحات وب است. ساختار URL صحیح و بهینه میتواند تاثیر قابل توجهی در سئو و دسترسی کاربران به محتوای وبسایت داشته باشد. اگر وبسایت مشکلاتی داشته باشد که مانع از دیده شدن آن در نتایج جستجو شود، بقیه تلاشها بینتیجه خواهد بود.
بعد از اینکه با سئو تکنیکال چیست آشنا شدید به سراغ چک لیست و کارهایی که باید انجام شود میپردازیم. چک لیست سئو تکنیکال، یکی از ابزارهای مهم در بهینهسازی وبسایت شماست که میتواند تأثیر بسزایی بر رتبهبندی آن در موتورهای جستجو داشته باشد. این چک لیست شامل مجموعهای از نکات فنی است که به شما کمک میکند تا مشکلات احتمالی را شناسایی و برطرف کنید. با استفاده از این ابزار، میتوانید اطمینان حاصل کنید که وبسایت شما به بهترین نحو برای خزندههای موتورهای جستجو و کاربران بهینهسازی شده است. سئو فنی در کنار سئو داخلی (On-page SEO) و سئو خارجی (Off-page SEO) جز مهمترین بخشهای بهینه سازی وبسایت محسوب میشود. بدون بهینهسازی فنی مناسب، موتورهای جستجو ممکن است نتوانند محتوای یک وبسایت را به طور مؤثر، خزش و ایندکس کنند.
مردم حوصله ندارند زمان زیادی را صرف انتظار برای بالا آمدن یک صفحه کنند. مطالعات سال 2016 نشان داده که اگر صفحه ای در عرض نهایت 3 ثانیه باز نشود، 53% مراجعه کنندگان بیخیال آن شده و کلا وارد وب سایت دیگری میشوند. جالبه بدونید که تحقیقات انجام شده در سال 2022 نشان داد که به ازای هر ثانیه طول کشیدن بالا آمدن و لود شدن سایت، 0.3% نرخ تبدیل تجارت الکترونیک کاهش خواهد یافت. ساده بگوییم، هرچی سرعت لود شدن صفحات شما پایین تر باشد، ترافیک از دست خواهید داد و مراجعه کنندگان سایت رقبای شما را انتخاب خواهند کرد. مسلماً گوگل برای پردازش جاوا اسکریپت (JS) مشکل دارد و بنابراین، استفاده از محتوای از پیش رندر شده را برای بهبود دسترسی توصیه میکند.
با توجه به این که با استفاده از این قطعه، شیوه نمایش محتوا در زمینههای مختلف، مانند دستور پخت غذا، محصول و … تغییر میکند، احتمال افزایش درصد CTR افزایش پیدا خواهد کرد. استراکچر دیتا یکی دیگر از فاکتورهای مهم رتبه بندی سئو سایت از نظر گوگل است. وی به عنوان مدیر و مشاور سئو شرکت تابان شهر، با بیش از ۸ سال تجربه در این حوزه، توانسته است پروژه های بزرگی را با موفقیت به سرانجام برساند. مطمئن شوید که وب سایت شما به درستی در دستگاه های موبایل نمایش داده می شود. می توانید از ابزارهایی مانند Mobile-Friendly Test از Google کمک بگیرید. می توانید از ابزارهایی مانند Google PageSpeed Insights یا GTmetrix استفاده کنید تا سرعت لود سایت خود را بررسی کرده و مشکلات را برطرف کنید.
این کار با استفاده از ابزارهایی مانند Google Search Console، Screaming Frog، و Ahrefs انجام می شود. این صفحات به طور معمول کاربر زیادی را وارد سایت نمی کنند و حتی ممکن است باعث ایجاد محتوای تکراری شود. Screaming Frog می تواند به شما در درک رفتار ربات خزنده و شناسایی مشکلات احتمالی خزیدن کمک کند. این ساده تر از فایل های گزارش خام و ایجاد صفحات گسترده پیچیده برای تجزیه و تحلیل است. این ابزار سالانه مقرون به صرفه است و آن را به یک دارایی ارزشمند تبدیل می کند.
این نقشه سایت به عنوان یک نقشه جاده برای موتورهای جستجو در وبسایت شما عمل میکند. با استفاده از آن، شما تضمین میکنید که موتورهای جستجو محتوای مهمی را در وبسایتتان از دست نخواهند داد. نقشه سایت XML اغلب به پستها، صفحات، برچسبها یا نوعهای ارسال سفارشی دیگر تقسیمبندی میشود و شامل تعداد تصاویر و تاریخ آخرین تغییر برای هر صفحه است. نقشه سایت یک فایل XML است که تمام صفحات مهم سایت را فهرست می کند و به موتورهای جستجو کمک می کند تا ساختار سایت را بهتر درک کنند. چرا مهم است؟ بدون نقشه سایت، ممکن است برخی صفحات سایت کشف نشوند، به ویژه اگر ساختار لینک دهی داخلی ضعیف باشد.
یک ساختار پیوند داخلی عالی باعث میشود تا آنها محتوای مهمترین بخشهای وبسایت شما را درک کنند. خوشبختانه، ایجاد یک پایه فنی قوی اغلب با تجربه بهتری برای کاربران و موتورهای جستجو همراه است. چرا مهم است؟ هدر اصلی متاتگ ها اطلاعات ضروری برای موتورهای جستجو فراهم می کنند و اگر این تگ ها به درستی تعریف نشده باشند، صفحات شما در رتبه بندی نتایج جستجو آسیب می بینند. این ابزارها بسته به نیاز و بودجه، می توانند در تحلیل و بهینه سازی فنی سایت شما مؤثر باشند. استفاده ترکیبی از این ابزارها بهترین نتیجه را برای سئو تکنیکال فراهم می کند. دی ام تابان یکی از شرکتهای سئو است که در کنار سایر مجموعههای فعال در این حوزه، خدماتی در زمینه سئو و دیجیتال مارکتینگ ارائه میدهد.
اون تو همهی جنبههای بهینهسازی موتورهای جستجو از جمله لینکسازی، تحقیق کلمات کلیدی، تولید محتوا و ممیزی وبسایت دانش زیادی داره. اون سابقهی موفقی تو کمک به شرکتها برای بهتر کردن رتبهبندی ارگانیکشون و رشد حضور آنلاینشون داره. سئو تکنیکال به فرآیند بهینه سازی جنبههای فنی یک وبسایت با هدف کسب رتبه بالاتر در صفحات نتایج جستجو، اشاره دارد. جنبههای فنی، شامل بهینه سازی ساختار، کد و زیرساخت وبسایت برای موتورهای جستجو و کاربرپسندتر شدن آن است. یان ویلم بابینک یه مشاور باتجربه سئو و بازاریابی دیجیتاله که بیشتر از ۱۵ ساله به کسبوکارها کمک میکنه حضور آنلاینشون رو به حداکثر برسونن.
اون یکی از محترمترین چهرهها تو صنعت سئو ئه و از سال 2002 تو این فضا فعالیت داشته. اندرو نویسنده همکار برای نشریاتی مثل Search Engine Land و Marketing Land ئه. اون با خیلی از شرکتها و سازمانهای بزرگ کار کرده و بهشون کمک کرده به اهداف جستجوی محلیشون برسن. سایجو جورج یه متخصص پرشور و فداکاره که متعهده نتایج خوبی ارائه بده و تأثیر مثبتی روی موفقیت مشتریهاش بذاره. رایان یه استراتژیست دیجیتال جایزه بگیره که به ساختن راهحلهای نوآورانه برای معروفترین برندهای دنیا کمک کرده. تو صنعت خودش یه جورایی صاحب نظره و کلا دنبال اینه که کاراش بهترین باشن.
اندرو مدیرعامل و بنیانگذار LocalSEOGuide.com ئه که یه مرجع معتبر تو سئوی محلیه. اون بیشتر از 10 سال تو بهینهسازی موتورهای جستجو، بازاریابی و توسعه کسب و کار تجربه داره و یه سخنران ثابت تو کنفرانسهای صنعتیه. اندی با ارائه مشاورهی تخصصی سئو به خیلی از کسبوکارها کمک کرده تا آنلاین موفق بشن و بهشون کمک کرده تا رتبهبندیشون رو تو صفحههای نتایج موتورهای جستجو بهبود ببخشن. اون یه متخصص باتجربه با بیشتر از ۱۰ سال تجربه تو سئو و بازاریابی دیجیتاله. گری عاشق کمک به شرکتها برای رسیدن به اهدافشون با ارائه راه حلهاییه که ترافیک و سرنخهای ارگانیک رو هدایت میکنن.
آماندا درک عمیقی از نحوه کار موتورهای جستجو و نحوه بهینهسازی محتوا برای رتبهبندی بهتر داره. اون همچنین تو بازاریابی محلی و استراتژیهای توسعه کسب و کار هم تجربه داره که به مشتریهاش کمک کرده موفقیت بیشتری کسب کنن. شان بیشتر از ۱۵ ساله که تو صنعت سئو فعالیت میکنه و با مشتریهایی از سراسر دنیا همکاری داشته. اون تخصص داره تو کمک به شرکتها برای افزایش رتبهبندی ارگانیک موتورهای جستجوشون و دسترسی به مشتریهای بالقوهی بیشتر. اون همچنین برای Moz، Search Engine Land و خیلی از نشریات دیگه مطلب نوشته. اون عاشق کمک به رشد کسبوکارها از طریق بهینهسازی موتورهای جستجو و سایر تکنیکهای بازاریابی دیجیتاله.
آخرین تکنیک برای بهینه سازی محتوا برای RankBrain آزمایش و اندازه گیری نتایج با استفاده از ابزارهای Google Search Console، Google Search Console است. RankBrain به طور مداوم در حال رشد و یادگیری است بنابراین باید عملکرد خود را پیگیری کنید و در صورت نیاز تغییرات را انجام دهید. بک لینک ها، لینک هایی از سایر وب سایت ها هستند که به وب سایت شما اشاره می کنند. لینک های خارجی یکی از مهم ترین ترفندهای سئو هستند، زیرا نشان دهنده قابل اعتماد بودن و محبوبیت وب سایت شما هستند. RankBrain همچنین از بک لینک ها برای ارزیابی اعتبار و ارتباط وب سایت شما برای یک جستجوی خاص استفاده می کند. بیشتر محتواها ارزش اشتراک گذاری ندارند و بدون اشتراک گذاری مخصوصاً در قالب بک لینک در گوگل رتبه ای کسب نخواهید کرد.
اندی با تخصصش تو مدیریت تغییر سازمانی، توسعهی سازمانی و برنامهریزی استراتژیک، به شرکتها کمک میکنه تا استراتژیهای متناسب با نیازهای منحصربهفردشون رو توسعه بدن. اون همچنین با رهبران کار میکنه تا ابتکارات تغییر فرهنگ رو ایجاد و اجرا کنن که بهشون این امکان رو میده تا به نتایج ملموسی برسن. ابی همیلتون یه مدیر همکار سئو تو Merkle، یه آژانس بازاریابی عملکرد جهانیه. اون کمپینهای دیجیتال رو برای مشتریهای مختلف ایجاد، مدیریت و بهینه میکنه. جیپی شرمن جستجو و قابلیت یافتن رو تو Red Hat، یه شرکت نرمافزار متنباز، مدیریت میکنه. اون بیشتر از ۱۵ سال تجربه تو جستجو، بازیابی اطلاعات و مهندسی قابلیت یافتن داره.
تخصصش از سئوی تکنیکال گرفته تا استراتژی محتوا و بهینهسازی موبایل-اول رو شامل میشه و سابقهی اثباتشدهای تو کمک به مشتریها برای افزایش دید جستجوی ارگانیکشون داره. اون با برندهای بزرگی مثل مایکروسافت، مایکروسافت بینگ و دل و همینطور شرکتهای کوچکتر و استارتآپها کار کرده. یکی از مهمترین سوالاتی که همیشه مطرح است، میزان اهمیت سئو فنی در بهینهسازی وبسایت و بهبود سئو کلی آن است. زمانی که شما یک محتوای کاملاً بینقص تولید میکنید اگر نتوانید آن را به درستی به گوگل معرفی کنید، گوگل نمیتواند به درستی در خصوص آن قضاوت و داوری داشته باشد. احتمالاً با موقعیتی مواجه شدهاید که با جستجوی یک موضوع، پاسخ آن را در بالای صفحه نتایج، قبل از سایر لینکها، مشاهده کردهاید.
عدم توجه به سئوی فنی میتواند منجر به کاهش چشمگیر ترافیک وبسایت و متعاقباً از دست رفتن فرصتهای درآمدزایی شود. به طور مثال سرعت بارگذاری صفحات و سازگاری با دستگاههای موبایل از عوامل موثر در رتبهبندی گوگل محسوب میشوند. صفحات کند، تجربه کاربری (UX) منفی ایجاد کرده و اغلب منجر به خروج زودهنگام کاربران میشوند. این رفتارها به گوگل سیگنالهایی مبنی بر کیفیت پایین تجربه کاربری ارسال کرده و میتوانند رتبهبندی سایت را به شدت تحت تاثیر قرار دهند. بنابراین، توجه به سئوی فنی و چک لیست سئو تکنیکال برای دستیابی به رتبههای برتر در گوگل و جذب مخاطبان هدف ضروری است.
اکثر ابزارهای سئو مثل Rank Math و Yoast SEO به طور خودکار برای هر صفحه یک کنونیکال در نظر میگیرند و باعث ساده سازی این امر میشوند. موتورهای جستجو با دقت حتی اگر کاربران با این صفحات مواجه نشوند، آن ها را پیدا کرده و رتبه کلی سایت شما را پایین خواهند آورد. جز این شما میتوانید برای بهینه سازی بودجه پیج ایندکس خود به ربات ها بگویید که نمایه سازی صفحات شما را مسدود کرده و یا لینک های آن ها را دنبال نکنند. ولی اینجوری برداشت نکنید که برای ایجاد رضایت قطعی در سرچ انجین ها حتما باید در جزئیات فنی و تکنیکال خیلی عمیق بشید. داستان اینجاست که، یک وب سایت باید در وهله اول برای کاربران شما خوب کار کند. نویسندگان مشارکت کننده برای ایجاد محتوا برای سرزمین موتورهای جستجو دعوت می شوند و به دلیل تخصص و کمک به جامعه جستجو انتخاب می شوند.
ایمن سازی وب سایت شما برای تضمین حفظ حریم خصوصی یک نیاز اساسی به حساب میآید. میتوانید کارهای زیادی برای ایمن سازی وب سایت خود انجام دهید و یکی از مهم ترین کارها پیاده سازی HTTPS است. فعال کردن پروتکل HTTPS یکی از چند تکنیک سئو فنی است که تنها چند دقیقه از شما زمان می گیرد اما تاثیر فوق العاده ای بر روی رنک و رتبه سایت شما می گذارد. گوگل نیز بیان کرده است که پروتکل HTTPS را در سیگنال های رنک دهی اعمال می کند. بسیاری از کسب و کارها هنوز پروتکل HTTPS را برای وب سایت های خود فعال نکرده اند. بسیاری از افرادی که موافق فعال کردن HTTPS هستند، می گویند با این کار تبدیل های کسب و کار افزایش پیدا می کند.
اون تو این صنعت یه رهبر فکری به حساب میاد و شرکتها و متخصصان برای بینشها و مشاورههاش ارزش زیادی قائلن. سیندی عاشق اینه که بهترین روشهای سئو رو برای همه به ارمغان بیاره و ماموریتش اینه که مطمئن بشه کسبوکارها میتونن حضور آنلاینشون رو به حداکثر برسونن و به پتانسیل کاملشون برسن. اسپنسر هاوز یه داستان موفقیت واقعیه و الهامبخش خیلی از کارآفرینهای مشتاقه. وبلاگ و پادکستش به خیلی از کارآفرینها و وبلاگنویسها کمک کرده تا تو فعالیتهای آنلاینشون موفق بشن. اون همچنین یه نویسندهی پرطرفداره و تو خیلی از نشریات معتبر اسمش اومده. بری شوارتز تو چند تا حوزهی صنعت خبر دست داره – اون سردبیر اخبار Search Engine Land و نویسندهی Marketing Land هست، به علاوه مدیرعامل RustryBrick، یه شرکت طراحی وب سفارشی هم هست.
دنی همچنین یه سخنران همیشگی تو کنفرانسها و وبینارهاست و به خیلی از شرکتها کمک کرده تا دید آنلاین و رتبهبندی وبسایتشون رو بهتر کنن. رند مقالههای تخصصی راجع به سئو و بازاریابی دیجیتال نوشته و وبلاگش، SparkToro، هر هفته توسط هزاران نفر خونده میشه. اونا میدونن که چقدر مهمه که با آخرین پیشرفتهای سئو آپدیت بمونن و از این دانششون استفاده میکنن تا به کسبوکارهای آنلاین کمک کنن موفق بشن. ناپ شاپ، به عنوان اولین سایت ارائه دهنده محصولات ناپ کامرس در ایران، به دلیل تجربه و تخصص خود در این حوزه شناخته میشود. ناپ شاپ، فعالیت خود را از سال 1393 در زمینه طراحی سایت فروشگاهی مبتنی بر nopCommerce آغاز نمود و با ارائه بهترین راهکارها و خدمات، به یکی از پیشگامان این صنعت تبدیل شده است. از این گذشته، پیوندهای خارجی مفید به کاربران کمک می کند محتوایی را پیدا کنند که می تواند به آنها کمک کند درباره موضوعاتی که در مقاله خود صحبت می کنید بیشتر بیاموزند.
فایل robots.txt متنی متشکل از یک سری کد است که دستورالعملها و محدودهٔ ورود رباتهای گوگل به بخشهای مختلف سایت را مشخص میکند. هر شاخه باید یک لینک داخلی داشته باشد تا گوگل و کاربران بتوانند بین صفحات حرکت کنند. هرچه دسترسی گوگل را به سایت و محتوای آن راحتتر کنید، به نفع خودتان است! امروز قرار است در این مقاله دربارهٔ ضلع فنی سئو صحبت کنیم تا ببینیم سئو تکنیکال چیست و به چه اندازه مهم است. لینک های شکسته را در وب سایت خود با استفاده از افزونه هایی مانند Broken Link Checker شناسایی کرده و اصلاح کنید. لینک های شکسته لینک هایی هستند که شما قبلا به صفحاتی از سایت لینک داده اید و بنا به هر دلایلی الان آن صفحات نیستند یا دچار مشکل شده اند.
اون بیشتر از ۱۵ سال تجربه تو بهینهسازی موتورهای جستجو، تبلیغات آنلاین و بازاریابی شبکههای اجتماعی داره. جف فرگوسن با بیشتر از ۲۵ سال تجربه تو بازاریابی آنلاین و تسلط چشمگیر بر SEM و مدیریت برند، یه شریک قدرتمند تو Amplitude Digital به حساب میاد. اون مدیرعامل و بنیانگذار Fang Digital Marketing، یه آژانس بازاریابی دیجیتال متخصص در سئو، PPC، طراحی وب و بازاریابی محتواست. اون یه متخصص تو زمینههای تحقیق کلمات کلیدی، لینکسازی، تولید محتوا، بهینهسازی شبکههای اجتماعی و بیشتره. کریگ همچنین یه عضو فعال تو جامعهی سئوئه و همیشه دنبال راههای جدید برای نوآوری و رسیدن به موفقیته.
داشتن محتوای یکسان در صفحات مختلف وبسایت یا سایتهای دیگر، موجب ابهام برای موتورهای جستجو میشود. این عنصر به موتورهای جستجو میگوید کدام صفحه اصلی یا کدام صفحه باید در نتایج جستجو رتبه بالاتری داشته باشد. در Yoast SEO نیز این امکان وجود دارد که به راحتی لینک کانونیکال را برای صفحات تنظیم کنید و از ایجاد مشکلات محتوای تکراری جلوگیری کنید. در این مقاله، به چیستی و نحوه بهبود سئو تکنیکال (Technical SEO) و بهبود عملکرد وبسایت پرداختیم. با بهبود ساختار URLها، میتوانید دسترسی کاربران به محتوای وبسایت را سهولت بخشید، رتبهبندی و سئوی وبسایت، و تجربه کاربری را بهبود بخشید. زمانی که یک صفحه وب کند بارگیری میشود، ممکن است کاربران ناراحت شوند و احتمالاً سایت شما را ترک کنند.
خرید دوره آموزش سئو کلاه خاکستری