این اقدام شبکه تخصص در ارائه شرط بندی های ورزشی بینش/تجزیه و تحلیل و محتوای همکاری با نسکار. بررسی بیشتر نسکار شرط بندی و تحلیل در اینجا.
نسکار است به "سنتی" در برنامه این هفته هفت روز بین هفته گذشته سوپر مارکت قهرمانان 500 در Bristol Motor Speedway و امروز چین افتخار QuikTrip 500 (3 p. m. ET, FOX) در آتلانتا موتور جاده سریع السیر.
هنوز هم وجود دارد هیچ عمل یا مقدماتی اما این برنامه چه نسکار bettors بیشتر عادت کرده است.
با این در ذهن من در حال حاضر شروع به پریدن کرد در دو راننده در اوایل این هفته هستم و با اضافه کردن دو مطلب زیر را برای نژاد روز یکشنبه در آتلانتا. و چون این دو شرط در شانس 16-1 و 33-1 در حال حاضر از آن زمان به قفل در یک زن و شوهر از مسابقه مورد علاقه های شما.
در اینجا دو اضافی شرط من برای چین افتخار QuikTrip 500. مطمئن شوید که به دنبال من در توییتر (@PJWalsh24) برای هر اضافی شرط من را در مسابقه امروز.
نسکار در آتلانتا شانس شرط بندی میدارد
*شانس از یکشنبه در 7:20 a. m. ET
تعقیب الیوت (+625)
الیوت شماره 9 باشگاه بود به راحتی سریعترین خودرو بیش از دو نژاد در شارلوت که مانند آتلانتا 1.5 کیلومتر طول دارد.
اما آتلانتا در سطح بسیار ساینده از شارلوت و بنابراین نتایج در حد قابل توجهی بیشتر سایش تایر پس از آن نیز مهم است به یاد داشته باشید که الیوت ورزش حرفه ای به طور متوسط در پایان در آتلانتا از همه رانندگان در یکشنبه زمینه, پس از او بسیار قادر به حمل بیش از سرعت ما دیده ایم در هفته های اخیر به چین افتخار QuikTrip 500.
و در حالی که موقعیت شروع است که حالا به عنوان مهم در آتلانتا به عنوان آن را در آهنگ های دیگر آن قطعا ضرری ندارد که تعقیب و گریز شروع خواهد شد از قطب.
[شرط بندی در حال حاضر در PointsBet. نیوجرسی و تنها در.]
الکس بومن (+1000)
اگر ما چشم پوشی از بریستول است که بسیار متفاوت از آتلانتا که نسکار handicappers باید انجام دهند که به هر حال بومن بهترین میانگین در حال اجرا موقعیت باعث شده است که اکثر دور و اجرا شده است سریع ترین دور در چهار دیگر نژادها (دو در دارلینگتون و دو در شارلوت) از سری جام بازگشت در ماه گذشته.
علاوه بر این بومن دودی میشه و برنده در ماه مارس در خودکار باشگاه جاده سریع السیر یک مسیر مسابقه با سایش تایر درست مثل آتلانتا.
[شرط بندی در حال حاضر در DraftKings. شرکت, NJ, PA, در و, WV تنها.]
tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
مقالات مشابه
- انجین آرتز
- AP sources: NBC می شود باز ما به عنوان روباه خارج از قرارداد
- NHL shares improved messaging on racism
- راه ساده برای فعال کردن Caps Lock در آی فون خود را
- برج خنک کننده در یک نگاه
- تنها خرید یک 5G تلفن در حال حاضر اگر شما خوب با این مشکلات 4
- Horrner : یک توقف مسابقه ساخت F1 خسته کننده 88801100011088 <!-- react-empty: 17 -->رویداد آبگرم فرانکورچمپ به یک امر مدیریت تایر تبدیل یک بار رانندگان مجبور به ایجاد یک سوئیچ زود هنگام به ترکیب سخت در طول یک دوره ماشین ایمنی.پایان دهنده سکو ماکس Verstappen گفت : بعد از ظهر یکی از لذت بخش از کابین خلبان نبوده است ، به عنوان او تا به حال به تمرکز بیشتر بر زنده نگه داشتن لاستیک های خود را از تلاش برای مبارزه با مرسدس.برنده مسابقه لوئیس همیلتون گفت: «این چیزی نیست که من به خصوص از آن لذت ببرم. You want to be able to attack, and push-push-push-push-push, do a stop, push-push-push."هورنر فکر می کند که نژادها که در آن یک توقف سریع ترین استراتژی به ناچار منجر به موقعیت هایی که در آن رانندگان به حالت حفاظت از تایر - که برای سرگرمی خوب نیست.<!-- react-text: 25 --><!-- /react-text -->هورنر می گوید: «من فکر می کنم مسابقه های یک توقفی همیشه خسته کننده هستند.» "من فکر می کنم که شما نیاز به دو تا سه توقف مسابقه."من فکر می کنم که مخلوط کردن نظم، آن را مخلوط استراتژی تا. و من فکر می کنم که ما همیشه دیده ایم که یک مسابقه توقف، جایی که رانندگان در زیر تایر رانندگی می کنند، سعی می کنند تایر را حفظ کنند، بسیار سخت است. من فکر می کنم که شما نیاز به برخی از تغییر پذیری بیشتر از استراتژی به منظور ایجاد افست بین اتومبیل."همچنین بخوانید:همیلتون : تنها کارفرمایان F1 می توانند کاری برای جلوگیری از مسابقه خسته کننده حل و فصل موتورFerrari هنوز هم برگ "طعم ترش" با رقباهورنر در پاسخ به این سوال که آیا بهترین راه برای رسیدن به آنچه که او می خواهد این بود که پیرلی با انتخاب های مرکب تایر خود تهاجمی تر باشد، گفت: «در یک دنیای ایده آل. من فکر می کنم اساسی ترین کاری که ما باید انجام دهیم این است که میزان استراتژی هایی را که می توانید با آنها به یک مسابقه بروید افزایش دهیم."تقریبا هر یک انتخاب شده را به یک استراتژی توقف در اینجا [در بلژیک]. و این هرگز یک جایزه بزرگ هیجان انگیز تولید نخواهد کرد."مایکل ماسی، مدیر مسابقه F1 که درگیر بحث با پیرلی در مورد محصولاتش است، آنقدر متقاعد نشده است که یک توقف لزوماً عامل این مشکل است.او می گوید: «من فکر می کنم احتمالاً کمی خشن است که مسابقه های یک توقفی و مسابقه های خسته کننده را به هم متصل می کند، زیرا فکر می کنم ما برخی مسابقه های هیجان انگیز یک توقفی را دیده ایم.»"ما همچنین دیده ایم برخی از مسابقه های خسته کننده دو توقف و برخی از مسابقه های هیجان انگیز دو توقف. بنابراین من فکر می کنم از آن منظر، این یک دیدگاه نیست که من از آن حمایت کنم.او می گوید: «اما با این حال، FIA به همراه پیرلی، اف۱، تیم ها و بدیهی است که ورودی رانندگان با هم همکاری می کنند تا هر سال تعدادی معیار را امتحان و انجام دهند و این هیچ راز نیست که پیرلی با همه آن احزاب همکاری نزدیکی داشته باشد."ماریو Isola شرکت در جلسات رانندگان در 4-5 حوادث هر سال به روز رسانی به رانندگان و تیم های که در آن Pirelli است، و آنچه که آنها به دنبال انجام."بنابراین من فکر می کنم تکامل آن این است که ما به همکاری با هم بین تمام ذینفعان کلیدی با F1، FIA، پیرلی، رانندگان و تیم ها ادامه خواهیم داد تا لاستیکی داشته باشیم که برای اهداف مناسب باشد."
- گزارش: MLB امیدوار به شروع ماه جولای در soonest
- چرا ترجمه را انتخاب کنید کابوی ها بیش از ردسکینز? ضرب و شتم یک خبرنگار توضیح می دهد
- Kyrie Irving, بنا به گزارش: 'وجود دارد تنها 20 بچه ها در واقع پرداخت می شود,' سیستم طراحی شده برای تقسیم ما