هشت نمونههایی از فروشگاه اینترنتی
در فروشگاه اینترنتی برند هوگرو که با هدف ایجاد بستری مناسب و مطمئن برای راحتی هر چه بیشتر مشتریان توسعه یافته است، میتوانید همه آنچه مرتبط با مد و پوشاک است از انواع لباس مردانه گرفته تا شلوار مردانه، کفش و اکسسوری مورد نظرتان را پیدا کنید، به سادگی یک ست کامل از جدیدترین ترندهای پوشاک را به صورت آنلاین سفارش دهید و در سریعترین زمان درب منزل تحویل بگیرید. سردرگمی کاربر می تواند بر ذهنیت او نسبت به وب سایت و برند شما اثر منفی گذاشته و احتمال اینکه کاربر سایت شما را ترک کند نیز افزایش می یابد. پس ابتدا ثبت نام کنید و سپس نسبت به خرید اقدام نمایید . مدت کوتاهی پس از راه اندازی آن در بریتانیا، رابط فروشگاه به دلیل مشکلاتی مانند زمان بارگذاری طولانی و ناوبری کند به طراحی قدیمی بازگشت، در حالی که سایر کشورهای اروپایی این ویژگی را حفظ کردند. طراحی سایت فروشگاهی به کمک یک فروشگاهساز مطمئن و مقرونبهصرفه، بهترین راه برای راهاندازی فروشگاه اینترنتی است. در مقاله «چگونه یک فروشگاه اینترنتی راه اندازی کنیم» صفر تا صد راهاندازی یک فروشگاه اینترنتی را آموزش دادیم.
فقط همین دلیل میتواند برای راهاندازی یک وبسایت جدید و شروع فروش اینترنتی کافی باشد. فقط کافی است سایتتان را آماده کرده و کسبوکارتان را راهاندازی کنید. در واقع مشتریانی که محصولی از فروشگاه شما خریداری کرده اند نظر خود را در این قسمت بیان می کنند و مشتریان دیگر می توانند آن نظرات را مشاهده کنند تا با محصول آشنایی بیشتری به دست آورند. شاید این کار به نظر خیلی از افراد خطرناک یا پیچیده باشد. با این کار مشتریان سایت تان بازاریاب شما می شوند و می توانند با یکدیگر در تعامل قرار بگیرند. اما بعد از گذشت یک تا دو سال شما مجبور به پرداخت دوباره هزینه می شوید. حتی در بدترین حالت ممکن است، پس از اتمام پروژه مجبور شوید برنامه را از اول بازنویسی کنید. پس از تکمیل اطلاعات ، کالاهای موردنظر خود را به سبد خرید اضافه نمایید . بیشتر شما زمانی که وارد سایت فروشگاهی می شوید، به دنبال محصول مورد نظر خود هستید تا آن را پیدا کنید و اطلاعات خود را در مورد آن محصول بیشتر کنید. زمانی که پرداخت آنلاین در سایت شما انجام می شود به جهت افزایش امنیت اطلاعات مشتریان شما، باید از درگاه ssp استفاده شود. بنابراین اگر می خواهید طراحی وبسایت برای شما به گونه ای باشد که در روند پیشرفت کارتان موثر باشد، از روش های اصولی طراحی سایت استفاده کنید و فریب قیمت های پایین برخی شرکت های طراحی سایت را نخورید.
در روند کار سایت فروشگاهی ، اعتماد سازی بسیار پر اهمیت می باشد. نوآوری و و روند رو به رشد مجموعه، در کنار قیمت رقابتی و تنوع بالای محصولات باعث شده تا پخش تکنوسان نامی شناخته شده در بازار آی تی ایران باشد. حال این که روش خرید ما نیز به شکل اینترنتی باشد، این زمینه را برای شما بیشتر مهیا میکند تا بتوانیم در لحظه با طیف وسیعی از فروشگاهها ارتباط برقرار کنیم. هرچه که باکس جستجوی سایت شما قدرتمندتر باشد، مشتریان به راحتی می توانند محصول مورد نظر خود را پیدا کنند و آن محصول را خریداری نماید. یک سایت فروشگاهی را در نظر بگیرید که بازدید کننده نتواند به راحتی به محتوا آن دسترسی پیدا کند و یا جستجو قوی نداشته باشد. اهمیت سیستم جستجو در وب سایت فروشگاهی شما به اندازه ای می باشد که اگر درست عمل نکند احتمال نارضایتی کاربر و در نتیجه ترک کردن سایت فروشگاهی را افزایش می دهد. یکی از دیگر مواردی که باعث می شود یک فروشگاه اینترنتی را مطمئن جلوه دهد تضمین کردن بهترین کیفیت و قیمت مناسب کالا است. مقداد آی تی یکی از بهترین فروشگاه های آنلاین ایران است که با هدف خرید رضایت بخش از سوی مشتری فعالیت خود را آغاز نموده تایک فضای بسیار مناسب برای اطلاع از محصولات هوشمند و IT و لوازم جانبی برای مشتریانش باشد.
در این راستا، فروش گستر با تکیه بر تجربه و دانش بالای طراحان و برنامه نویسان خود مشکلترین و پیچیده ترین پروژه های طراحی فروشگاه آنلاین شما را با استفاده از تکنولوژی های روز جهان انجام میدهد و کیفیت، سرعت و امنیت آن را تضمین مینماید. این فروشگاه اینترنتی که بر تخصص خود در زمینه مد تاکید دارد. بوجود نمی آید. علاوه بر این، وبسایت طراحی شده منحصر به فرد خواهد بود و مشابه آن در سایر سایت ها دیده نخواهد شد. فروشگاه اینترنتی دیجی استایل، حتی یک گام فراتر را نیز گذاشته است و حتی سعی در معرفی تولیدکنندگان نوپا در این زمینه داشته که آنها نیز بتوانند به توسعه بیشتر دسترسی یابند و بدینگونه بود که فروشگاه آنلاین دیجی استایل تبدیل به ویترین مناسبی برای برندهای متفاوت پوشاک کارآمد و حرفهای، دیدن صفحه اصلی شد. استفاده بیشتر از موبایل و دسترسی آسانتر به همه چیز باعث شده تا تمامی کسبوکارها به دنبال تبدیل کردن کسبوکار آفلاین خود به آنلاین باشند. دیجیکالا در هر روز ۴۵۰ هزار کالا را به دست خریداران می رساند و بیشتر کاربران آن سنی بین 25 تا 34 سال دارند.