مد ماسک صورت علامت روند جدید: کانادا طراحان رفتن پررنگ در, ماسک, سبک

تورنتو طراح مد هیلی Elsaesser بود مطمئن نیستید در مورد اضافه کردن ماسک صورت به او لباس با نام تجاری دو ماه پیش

توسط PATRIS-MUSIC در 29 اردیبهشت 1399

تورنتو طراح مد هیلی Elsaesser بود مطمئن نیستید در مورد اضافه کردن ماسک صورت به او لباس با نام تجاری دو ماه پیش سفارش فقط یک "مقدار" از نمونه ها برای تست کردن تقاضا از طریق فروشگاه آنلاین.

هنگامی که آن پررنگ, رنگارنگ, ماسک فروخته شده "در عرض دو ساعت" او متوجه شد چگونه محبوب آنها بود و در واقع تبدیل شده است.

این COVID-19 همه گیر است مجبور آمریکایی شمالی به پذیرش بیشتر از این نوع ماسک فرهنگ است که به طور گسترده ای به تصویب رسید و در دیگر نقاط جهان.

و در حال حاضر کانادا طراحان مد ابتلا به همتایان شرقی در ساخت پارچه ماسک صورت بیشتر پر جنب و جوش و آنها امید — لذت بخش تر برای پوشیدن دارم.

"این چیزی است که مصرف بیش از نیمی از صورت خود را, بنابراین شما نیز ممکن است ایجاد یک بیانیه با آن گفت:" Elsaesser که خودش الهام گرفته شده بود, ژاپنی, ماسک, مد. "می توان آن را کمی عجیب و غریب شروع به پوشیدن ماسک در وهله اول. ... پس با بستن در بیانیه مد آن باعث می شود آن را کمی بیشتر خوشایند برای مردم با پوشیدن آنها را برای اولین بار.

"آن چیزی که باید در مورد, به جای (با تمرکز بر) این واقعیت که چرا شما را مجبور به پوشیدن ماسک در وهله اول است."

Elsaesser ماسک ساخته شده از شستشو دوخته نیوجرسی پارچه فروش در فروشگاه آنلاین برای $25 با 20 درصد از سود اهدا شده به بانک های مواد غذایی کانادا COVID-19 پاسخ صندوق.

او الگوهای روشن و متمایز و خاص — مانند یکی با 8-توپ آبی پوشیدن کلاه کابوی در یک پلنگ-نسخه قابل چاپ پس زمینه و یا یکی با فیروزه ای و صورتی سوسک پراکنده بیش از یک نور پس زمینه بنفش.

Elsaesser می گوید کسانی که حواس پرت الگوهای نمایندگی خود او سبک شخصی. اما آنها مزایای اضافه نیز هست.

"بدیهی است که ایمنی مهم تر از به دنبال مد روز اما آن را واقعا مهم است برای کمک به خود و روان خود احساس خوبی بیش از حد" Elsaesser گفت. "چیزی که واقعا به من کمک می کند تا سلامت روانی و فقط یک بیشتر در فرد مثبت است که با قرار دادن در یک ساز و برگ که آسانسور روح من.

"و من متوجه شده ام که مردم واکنش نشان می دهند واقعا مثبت به من وقتی که من یک دختر ناز چاپ شده است."

Elsaesser گفت: او در ابتدا مردد به فروش ماسک از ترس از حال به عنوان کسی که سرمایه گذاری کردن یک بیماری همه گیر.

دیگر کانادا طراحان تلاش است که بیش از حد.

کاترین Leblond طراح و صاحب مونترال بوتیک کاترین Leblond گفت: او دریافت ایمیل نفرت زمانی که او اضافه پارچه ماسک به فروشگاه آنلاین زود به همه گیر.

Leblond در تعطیلات در باربادوس در ماه مارس زمانی که COVID-19 شروع به گسترش در سطح بین المللی. او سپس تصمیم به توقف تولید در بهار خط و تمرکز تلاش های خود را بر ساخت و فروش قابل استفاده مجدد ماسک برای عموم مردم به جای.

"مردم اطراف خرید Lysol و کاغذ توالت و آن را فقط احساس نمی کند حق تلاش برای ترویج این مجموعه جدید است که من ساخته شده وقتی که نبود که در آن مردم در" Leblond گفت.

"من فقط intuiting چه می گذرد و زمانی که من ارسال شده اولین دسته از 50 ماسک, من نفرت, پست, مانند کامل: 'شما حریص شرکت خوک بهره مندی از یک بیماری همه گیر.' پس از آن بود واقعا شدید است. ... اما (ماسک) به فروش می رسد تا به سرعت. بنابراین اعداد و پیام های متناقض است."

Leblond تخمین می زند او به فروش می رسد 5,000 ماسک در طول ماه اول او را مجبور به پیدا کردن یک پارچه برش که می تواند کاهش مقادیر بزرگتر در یک زمان.

او با استفاده از خود را سفارشی چاپ — بیشتر روشن florals و طبیعت نقوش و فروش ماسک در تنوع چهار بسته برای $79. آنها ساخته شده از پنبه آلی و آنها برگشت با ساده پشت.

Leblond نیز به فروش می رساند پرینت سیاه ماسک در اصرار او 25 سال است که در فکر او باید تنوع کمی از حد معمول "شاد زنانه, مردم, هنر الهام گرفته از" تن از طرح های خود را.

Lennard تیلور صاحب Winnipeg-بر اساس Lennard تیلور, استودیو طراحی, می گوید, رنگارنگ, ماسک صورت را تبدیل به وسیله ای برای بیان خود در زمان افزایش احساس تنهایی و اضطراب است.

"این است که راه های جدید از خندان," او گفت:. "آن (مورد) پوشیدن, سرگرم کننده, بد بو چاپ است که به کسی لبخند دیگری در قسمت پایین خود است."

تیلور تولید 60 الگوهای مختلف است که منعکس کننده خود را "مدرن و پیچیده" مد سبک اما تنها یک نشان داده شده است را در سایت خود. مشتریان می توانید برخی از درخواست های مورد نظر طرح رنگ به عنوان مثال — اما سفارشات پر شده بر اساس آنچه در سهام در یک روز داده می شود.

تیلور گفت: او همچنین دریافت انتقادات زمانی که او تصمیم به فروش او 20 دلار پنبه ماسک, اما او را دیدم به سرمایه گذاری جدید به عنوان یک راه برای نگه داشتن کارکنان خود را در یک زمان از اخراج های دسته جمعی در سراسر کشور است.

"من انجام بهترین من برای نگه داشتن کسب و کار من رفتن پرداخت کارکنان من و داشتن کمی پول اضافی که من می تواند کمک به سازمان های خیریه مختلف در شهر من" او گفت:.

در حالی که طراحان مد نمی دانم چه مدت نیاز به غیر پزشکی ماسک خواهد شد و آخرین آنها بر این باورند که بیماری همه گیر در حال تغییر است راه شمالی آمریکایی ها درک آنها.

و آنها را بیشتر مد روز ممکن است کمک به.

"بعضی اوقات چیزهایی تشکیل شده از ضرورت و در نهایت به چیزی تبدیل طراحان و به مد بنابراین امیدوارم این چیزی است که می شود بیشتر به دنبال پس از در مقابل دیده می شود به عنوان یک چیز منفی" Elsaesser گفت.

"من فکر می کردم این بود که واقعا کوچک بر روی صفحه رادار در وب سایت من, اما آن را نمی کند به نظر می رسد به رفتن در هر نقطه."

Leblond می گوید تمایل به بیان زیبایی از مد نمی خواهد برود یا نه.

"تمام زندگی من شده است در پاسخ به این سوال که: این است آنچه که من انجام سطحی? است که مد سطحی?" او گفت:. "و من در بر داشت که زیبایی مردم را خوشحال می کند ... شاید در حال حاضر بیشتر از همیشه."

این گزارش توسط The Canadian Press منتشر گردید مارس 18 سال 2020 است.

ملیسا Couto کانادا مطبوعات



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن