پس از Quin Houff را غیر قابل توضیح تصادف, Brad Keselowski شگفتی اگر نسکار باید تنزل رتبه رانندگان پس از تکرار اشتباهات

باید نسکار بیشتر تنظیم از چه کسی باید و نباید قادر به رانندگی در جام سری?آن را عادلانه سوال وجود داشته است که

توسط PATRIS-MUSIC در 30 تیر 1399

باید نسکار بیشتر تنظیم از چه کسی باید و نباید قادر به رانندگی در جام سری?

آن را عادلانه سوال وجود داشته است که قبل از نژاد روز یکشنبه در تگزاس است. و این سوالی است که ممکن است حتی بیشتر از شایستگی پس از Quin Houff مسخره تصادف که تغییر نتیجه مسابقه.

Houff بدون توضیح سعی در گودال زیر سبز از وسط مسیر طی نژاد روز یکشنبه. به عنوان او در سراسر داخل شیار به گودال او زد به کریستوفر بل و مت DiBenedetto قبل از توفنده به دیوار. Houff پوچ تصادف که منجر رانندگان در اواسط متفاوت گودال استراتژی و خراب هر گونه شانس که دنی Hamlin و رایان Blaney تا به حال برنده شدن در این مسابقه است.

Hamlin و Blaney شد به رانندگان یک بار هر کس تا به حال ساخته شده نهایی خود را در گودال متوقف می شود. اما پس از Houff سقوط کرد قبل از هر کس تا به حال ساخته شده است که توقف آنها تا به حال به راه اندازی مجدد در خارج از top 10.

Brad Keselowski به پایان رسید و نهم در روز یکشنبه و ممکن است به پایان رسید و بالاتر اگر آن را برای Houff سقوط. از او خواسته شد در مورد سقوط پس از مسابقه بود و این را می گویند در مورد نسکار به طور بالقوه بیشتر درگیر در پلیس چه کسی است و قادر نیست به درایو در جام سری.

"من فکر می کنم دو راه وجود دارد به آن نگاه کنید. تاپیک سرگرمی راه به آن نگاه و می گویند که احتمالا ایجاد یک سرگرم کننده تر به پایان برسد بنابراین اگر شما مانند هرج و مرج پس از آن که خوب بود. من فکر می کنم در طرف دیگر که وجود دارد 'سلام من یک حرفه ای راننده خودرو مسابقه ای که مشغول به کار حرفه ای تمام من به اینجا برسم. مجبور به پرش از طریق بسیاری از hoops به آن را و می خواهم به فکر می کنم که کسانی که تلاش کرده اند ایجاد یک نقطه برای من در این سری به پیوست با همسالان مشابه استعداد سطوح.' من هیچ چیز شخصی در برابر هر کسی که دارای یک موضوع بود که چرا آنها رخ می دهد از زمان به زمان وجود دارد اما قطعا یک تعداد انگشت شماری از رانندگان که با مهربانی من تعجب می کنم که دقیقا چگونه آنها را به این سطح. بخشی از این نمایشنامه به تمام قوانین است. هنگامی که شما این قوانین بسته بندی با ماشین که فوق العاده آسان به درایو های خود را, آن را بسیار سخت برای نسکار من فکر می کنم قادر به بگویید که در آن و چه کسی ندارد. بنابراین این نوع از آنها را در یک جعبه تا زمانی که شما در واقع در یک مسابقه, اما یک چیزی که من می خواهم برای دیدن و من فکر می کنم من بسیار سازگار با این که من می خواهم برای دیدن رانندگان قادر به فارغ التحصیل به این سطح و به همان اندازه که من می خواهم برای دیدن آنها را قادر به حذف از این سطح زمانی که آنها را تکرار مسائل. من نمی توانم صحبت می کنند به اندازه کافی به آقایی که تا به حال این موضوع امروز اما من در گذشته دیده می شود که در آن رانندگان است که باید این مسئله تا به حال چندین بار به نوعی هنوز هم در اینجا که در آن من فکر می کنم آنها باید به طور موثر بود قرار داده شده در پایین سری و یا خواسته برای رفتن به یک جزئی تر لیگ سطح خود را به اثبات نمک. اما در نهایت من تصمیم به ایجاد. این چیزی است که من می خواهم برای دیدن اما من تصمیم به ایجاد و تا زمانی که من حدس می زنم من احتمالا باید فقط خفه شو, اما من قطعا فکر می کنم وجود دارد برخی از شایستگی به آن است."

برای آنچه در آن ارزش, Houff سعی کردم به سرزنش او گودال جاده مانور (ما فکر می کنم؟) در یک آینه است.

Keselowski مناسب است که Houff سقوط کمک به ایجاد هرج و مرج در یک مسابقه که به شدت نیاز به چیزی. با لاستیک پوشیده نیست زیاد و پاس فوق العاده سخت به نژاد روز یکشنبه بود که بزرگترین صفحه نمایش از مسابقه نسکار. و اتفاقی بسیار بخشی از مسابقه به خصوص با 30+ رانندگان در این مسیر است.

اما آن را نیز به تعجب می کنم اگر Houff است واجد شرایط به مسابقه نسکار سطح بالا حتی اگر Keselowski با استفاده از پاسخ او به بحث در مورد نسکار مصوبات بسیار گسترده تر حس.

Houff رانندگی برای کمبود بودجه روبرو StarCom مسابقه شماره 00. او جایگزین Landon Cassill در این خودرو برای سال 2020 چرا که او به ارمغان آورد پول اسپانسر که Cassill نیست.

تا کنون Houff سقوط کرد در چهار از 18 مسابقه در سال 2020 است. Cassill سقوط از دو نژاد در همه 2019. یک راننده که به ارمغان می آورد پول نیست چقدر از دارایی اگر او را مجبور به صرف پول بیشتر به تعمیر و ساخت ماشین.

Houff نیز وارد جام سری بدون هیچ گونه آمار است که شما را فکر می کنم او شایسته یک فنجان سری سوار شدن بر اساس استعداد خود را. او شتافت در 17 از 36 جام سری مسابقات برای Spire موتورسواری در سال 2019 پس از ساخت یک ترکیب 15 ARCA و Xfinity سری شروع می شود در سال 2017 در سال 2018 است. او هرگز به پایان رسید و در 10 صفحه در هر یک از این 15 شروع می شود و تا به حال به طور متوسط در پایان از 21.8 در آن مسابقه است.

اما گرفتن یک سری جام است و نه صرفا بر اساس شایستگی. هک, شما می توانید استدلال می کنند که پول اسپانسر به عنوان مهم به عنوان توانایی رانندگی. تیم نیاز به حمایت مالی و چک برای کمک به تعادل کتاب. و زمانی که انتخاب بین یک راننده خوب با پول اسپانسر و OK راننده با برخی از اسپانسر پول زیادی از سری جام تیم در حال رفتن به انتخاب راننده است که پول نقد است.

که عادلانه نیست البته. متاسفانه این نسکار جهانی که ما زندگی می کنند. تا زمانی که سیستم ثابت است به طوری که اسپانسر پول نمی تواند از بین بردن قابل توجه استعداد فاصله بین رانندگان نسکار تیم در حال رفتن به تصمیم گیری مانند تهران StarCom ساخته شده برای سال 2020 فصل است.

– – – – – – –

نیک Bromberg است که یک نویسنده برای یاهو ورزشی.

بیشتر از یاهو ورزشی:



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن