2020 NBA مسخره پیش نویس 4.0 : چه کسی در حال افزایش تا هیئت مدیره پیش نویس؟

شده اند وجود دارد چند بازیکن پرواز تا تیم پیش نویس هیئت مدیره به تازگی ، به لطف تیم های زمان طولانی مجبور به ا

توسط PATRIS-MUSIC در 31 مرداد 1399

شده اند وجود دارد چند بازیکن پرواز تا تیم پیش نویس هیئت مدیره به تازگی ، به لطف تیم های زمان طولانی مجبور به انجام مصاحبه و بررسی فیلم.

گارد نقطه استنفورد تایرل تری از بازیکنی که آب های ان بی ای را آزمایش می کرد به یک انتخاب بالقوه دور اول رفت. گزارش ها حاکی از آن بود که او «رکورد شکست» برای یک آزمایش ضریب هوشی بسکتبال که توسط چندین دفتر جلویی ان بی ای اداره می شد. 6-foot-1 تری رتبه در صدک 95 در هنگام آمدن خاموش صفحه نمایش، به طور متوسط 1.4 امتیاز در هر در اختیار داشتن، با توجه به Synergy ورزشی.

یکی دیگر از بازیکنان که تا به حال یک فصل کالج آرام اما می تواند انتخاب قرعه کشی بالقوه ایالت فلوریدا رو به جلو پاتریک ویلیامز است. 6-foot-8 دانشجوی سال اول به طور متوسط فقط زیر 10 امتیاز در هر بازی بود و پیش بینی اواخر انتخاب دور اول در ماه مارس بود. ویلیامز ۱۹ ساله یکی از جوان ترین بازیکنان این کلاس است اما اگر بتواند بازی خود را بسازد و توسعه یابد، دوران طولانی ان بی ای خواهد داشت. اون يه چشم انداز جذاب توي اين پيش نويسه به خاطر اندازه اش، تيراندازي بيرون و توانايي عبور از خط.

کیرا لوئیس جونیور گارد آلاباما یکی از سریع ترین چشم انداز های گذار است و در ۱۰ بازی آخر فصل میانگین ۲۲٫۸ امتیاز را به دست آورد. او یک گارد سریع اما تیرانداز با حجم بالا است که در زمان 10 یا بیشتر عکس در هر بازی است. لوئیس می تواند در حال گذار بالا و پایین بیاید و هنگامی که داغ شد، اجازه می دهد از سراسر دادگاه پرواز کند. او در صدک ۸۶ در اسپات آپ تیراندازی رتبه بندی می کند و در وانت اند رول مؤثر است و زمانی که توپ هندلر بود ۱۵۲ امتیاز به ثمر رساند. پیش از این در سال ۲۰۲۰، لوئیس یک انتخاب پیش بینی شده در اواخر دور اول یا اوایل دور دوم بود، اما در حال حاضر محدوده پیش نویس او اواسط تا اواخر دور اول است.

مالاچی فلین یک فصل کتاب داستان در ایالت سن دیگو داشت که آزتک ها را به بهترین فصل خود در حافظه اخیر هدایت می کرد. گارد 6 فوت-1 کمی کوچک است، اما او یکی از بهترین تیراندازان در این پیش نویس است. در یک سال با قطعیت زیاد، تیم های ان بی ای دقیقاً از نوع بازیکنی که در فلین می شوند می دانند و او می تواند یک خواب آور واقعی باشد. فلین در هر بازی میانگین ۵٫۱ پاس گل را به دست آورد و در ۱۰ بازی این فصل گذشته ۲۰ امتیاز یا بیشتر به ثمر رساند.

با مجموعه قرعه کشی پیش نویس و 2020 NBA پیش نویس slated برای اکتبر 16، در اینجا نگاهی به یاهو ورزشی 'پیش بینی دور اول:

(سفارش پیش نویس از Tankathon است.)

1. مینه سوتا تیمبرولف ها : G آنتونی ادواردز

Ht./Wt.: 6-5, 225

کلاس: دانشجوی سال اول

گرجستان: 19.1 ppg, 5.2 آرپیجی, 2.8 apg

ادواردز نگاهی اجمالی به بازی مانند داناوان میچل و دوین وید در یک سال خود در جورجیا نشان داد. ادواردز در دادگاه آزاد با مکانیک پاس بزرگ خطرناک است و بهترین عملکرد این فصل بسکتبال کالج گذشته را داشت و ۳۳ امتیاز به ثمر رساند و در ماه نوامبر به هفت سه در یک نیمه مقابل ایالت میشیگان ضربه زد. دآنجلو راسل و ادواردز را تشکیل می دهند جوان، backcourt ورزشی، و با کارل آنتونی تاونز در پست، این می تواند زمان چرخش برای تیمبرولف ها.

...


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب