2020 NBA پیش نویس : Sixers خواهد شد انتخاب دور اول ، به لطف مایک Muscala

صاحبشش ها در پیش نویس امسال یک انتخاب دور اول خواهند داشت و مایک موسکالا را برای تشکر از آن ها در دست دارد.سه

توسط PATRIS-MUSIC در 23 مرداد 1399
صاحب

شش ها در پیش نویس امسال یک انتخاب دور اول خواهند داشت و مایک موسکالا را برای تشکر از آن ها در دست دارد.

سه اشاره گر چهارشنبه شب با 5.2 ثانیه باقی مانده، تندر را به برد 116-115 بر گرما بلند کرد. ضربه تضمین می کند که Sixers خواهد شد انتخاب دور اول به دلیل اوکلاهما سیتی با بالا به پایان برساند 10 رکورد. در تجارت چیم شی فتز در فوریه گذشته، Sixers به دست آورد تندر بالا 20 برتر حفاظت دور اول، علاوه بر Jonathon سیمونز و انتخاب دور دوم در سال گذشته.

به دلایل زیادی، این یک چرخش غیر محتمل از وقایع است. (اشاره کردیم اوکلاهما سیتی دنباله دار به عنوان بسیاری از 22 امتیاز؟) Muscala به عنوان بخشی از تجارت سه تیمی در ژوئیه 2018 به Sixers آمد، و او در اینجا هیچ تبرک برجسته ای نداشت. پس از متوسط ۷.۴ امتیاز و ۴.۳ رباند در ۴۷ بازی، او در تجارت توبیاس هریس به کلیپرز برخورد کرد، سپس یک روز بعد به لیکرز کشتی گیری شد.

موسکالا تابستان گذشته با اوکلاهما سیتی امضا کرد، که بسیاری از آنها پیش بینرفتند که کاهش کوتاه مدت تند به دنبال خروج راسل وست و پل جورج داشته باشند. در عوض، کریس پل ۳۵ ساله، شاای گیلگئوس-الکساندر ۲۲ ساله و مرد ششم سال فینالیست دنیس شرودر در موقعیت های کلاچ سربرتر شدند و انتظارات را به خوبی انجام می دهند. "سیکسر نرلنز نول" سابق هم سال محکمی برای تندر داشته

شش ها چهار انتخاب دور دوم همراه با دور اول غیر محتمل خود را صاحب خواهند شد. اگر انتخاب منتقل نمی شد، در سال های ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳ به میچ های دور دوم تبدیل می شد.

این بازگشت بد نیست، اما Sixers ترجیح می دهند داشتن یک انتخاب دور اول در یک پیش نویس است که، در حالی که در نظر گرفته نمی شود بسیار قوی در بالا، باید گزینه های بازیکن چرخش آینده در 20s داشته باشد.

برای دانلود برنامه MyTeams توسط NBC Sports اینجا را کلیک کنید! دریافت پوشش جامع از تیم های خود و جریان Flyers، Sixers و بازی های بازی های بازی های بازی های بازی به راحتی در دستگاه شما.

بیشتر در شش ها

  • شب کوتاه (و منفی اشعه ایکس) برای امبید، تشویق بازی از هریس در بااز

  • شش نفر در دور اول مسابقه حذفی رسما ً تعیین شده است

  • اوکوئین لحظه ای نادر در کانون توجه قرار می پذیرد، عذرخواهی از کورکماز را می پذیرد

  • ششکس های کوتاه دست تلاش های تکه پاره ای را در مقابل آفتاب های ناامید از دست می دهد

  • امبید در مورد دیوانه بودن در کل جهان در اوایل فصل در پادکست Redick بحث می کند

2020 NBA پیش نویس : Sixers خواهد شد انتخاب دور اول ، به لطف مایک Muscala در اصل در ان بی سی ورزشی فیلادلفیا ظاهر شد صاحب



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب