2,000-حیاط حمله کننده با انجام ایالتی اوکلاهما بیش از مایک Gundy پوشیدن OAN تی شرت

Oklahoma State مربی مایک Gundy یک بار اعلام کرد: "پس از من می آیند." یکی از بهترین بازیکنان است.Chuba هوبارد ی

توسط PATRIS-MUSIC در 27 خرداد 1399

Oklahoma State مربی مایک Gundy یک بار اعلام کرد: "پس از من می آیند." یکی از بهترین بازیکنان است.

Chuba هوبارد یک tailback که با عجله برای بیش از 2000 متری در سال گذشته است صحبت کردن در توییتر برابر Gundy پس از مربی عکس پوشیدن یک امریکا, اخبار T-پیراهن.

"من نمی خواهد پایه برای این" هوبارد توییتی. "این کاملا غیر حساس به همه چیز که در جامعه و این غیر قابل قبول است. من نمی خواهد انجام هر کاری با Oklahoma State تا همه چیز تغییر کند."

Gundy قبلا ستایش OAN به عنوان "فقط گزارش[ing] اخبار" با "نه چپ" و "حق" و "مثبت" در مورد کوروناویروس چون Gundy نشده بود "واقعی بوده است مبارک با رسانه های جریان اصلی و راه آنها به کار گرفته شده است."

OAN یک بحث برانگیز راست عمل که به تازگی برجسته بود در هفته گذشته امشب. این متخصص در convervatism, تملق گوی ستایش از رئیس جمهور و تئوری های توطئه است. یک میزبان همانطور که اشاره شد توسط John Oliver توصیف کرده است سیاه و سفید زندگی می کند موضوع به عنوان یک "سازمان جنایی."

میزبان گرفتن عبارت راه است "حتی زمانی که من اشتباه می کنم من حق هستم."

هوبارد فکر می کند Gundy طعم برای راست خبر در این لحظه خاص اشتباه است و هوبارد نیست ترس به ایستادن و می گویند ،

خوب برای Chuba هوبارد. در اینجا امید او نه تنها ایالتی اوکلاهما بازیکنی است که یک مشکل با Gundy سلیقه رسانه ای که نشان می دهد بیش از حد در مورد نحوه lurks در قلب خود را برای توجیه میلیون ها نفر او را بدست آورده و از توانایی ها و تلاش ها و فداکاری های جوان سیاه مردانی که در نوبت دریافت پرداخت هیچ چیز نیست.

2,000-حیاط حمله کننده با انجام ایالتی اوکلاهما بیش از مایک Gundy پوشیدن OAN تی شرت در ابتدا در ظاهر طرفدار فوتبال صحبت



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب