100 بهترین وبلاگ و وب سایت سبک زندگی

در نتیجه، هاینز در ابتدا ایده خویش را به برنامه ای تغییر‌و تحول داد که عمدتاً شامل فیلم هایی از گیاهان، حشرات

توسط PATRIS-MUSIC در 29 تیر 1401
در نتیجه، هاینز در ابتدا ایده خویش را به برنامه ای تغییر‌و تحول داد که عمدتاً شامل فیلم هایی از گیاهان، حشرات و مناظر حساس دایناسورهایی بود که صرفا گاهی زمان ها ظاهر می شدند. در ابتدا، ایده هاینس حول یک تاریخ دیرینه شناسی دارای برخی نوسازی ها می چرخید، اما به لحاظ می رسید که همین به میزان به اندازه جاه طلبانه نیست، اندکی پس از آن او ایده یک مجموعه دایناسور را طراحی کرد که اصلی ظواهر و احساس یک برنامه تاریخ طبیعی ساخته شده بود. پس از ارائه این ایده به BBC Worldwide، هاینس 100000 پوند برای تولید یک قسمت آزمایشی کوتاه اخذ کرد. در نخست خیال بر این بود که تولید جلوه‌های بصری این گروه فراوان پرهزینه است، اما تکنیک‌های خلاقانه شرکت گرافیکی برنده پاداش Framestore منجر شد تا هزینه‌ها به ترازو به اندازه به جهت ایجاد تیم سه ساعته کمتر یابد. مدیریت Framestore، Mike Milne، ابتدا پروژه را به ادله هزینه پیش‌بینی‌شده آن رد کرد، البته بعداً پذیرفت چون متوجه شد که اگر کمپانی دیگری آن را انجام دهد، بعداً پشیمان خواهد شد. هاینز هزینه هایی را که در این پروژه انجام می شود بررسی کرد. اگرچه بوستان ژوراسیک صرفا 9 دقیقه فیلم دایناسور داشت، سریالی که هاینز در لحاظ داشت سه ساعت زمانه نیاز داشت. پیاده‌روی کلیدی دایناسورها با به کار گیری ترکیبی از تصاویر کامپیوتری و انیمیشن‌سازی‌هایی که حساس فیلم‌های اکشن زنده گرفته شده در مکان‌های متعدد ترکیب شده بودند، گونه‌های منقرض شده را بازسازی کرد، تکنیک‌هایی که از فیلم پارک ژوراسیک (1993) الهام گرفته شده بودند. با هزینه 6.1 میلیون پوند (9.9 میلیون دلار)، منش رفتن با دایناسورها بیش از 37،654 پوند (61،112 دلار) در دقیقه به جهت ساخت هزینه داشت که آن را به گران ترین سریال برنامه مستند در دقیقه ساخته شده تبدیل کرد. رویکرد رفتن حیاتی دایناسورها زاییده فکر گروه هاینز بود که در سال 1996 هنگامی که به عنوان تهیه و تنظیم کننده تلویزیون علمی در بی بی سی کار می کرد، همین ایده را به ذهنش خطور کرد. اصلی اطمینان میلن مبنی بر امکان‌پذیر شدن تولید همین برنامه، هاینز این ایده را به‌عنوان یک سریال 6 چکیده 30 دقیقه‌ای به بنت ارائه کرد و او آن را «راه رفتن اهمیت دایناسورها» نامید، در این روزگار فقط قصد داشت عنوان کاری باشد و برگرفته از هاینز باشد. تیتر فیلم ۱۹۹۰ با گرگ ها کلیک کنید می رقصد. ایده گام زدن با دایناسورها پس از نمایش فیلم پارک ژوراسیک در سال 1993 رخ گرفت که معیار جدیدی برای سرگرمی دایناسورها قرار داده بود. هاینز سفارش کرد که از به عبارتی تکنیک های به فعالیت رفته در ساخت پارک ژوراسیک می توان به جهت ایجاد گروه ای از برنامه های فیلم مستند درختان به کارگیری کرد. بی بی سی معنا رویه رفتن اهمیت دایناسورها را دوست داشت، اما نگران بود که آیا یک سری از مقیاس آن واقعاً قابل دستیابی هست یا خیر. میلن مفهوم برنامه را درک کرد و توانست از شیوه انعطاف پذیری و تخیل هزینه انیمیشن را به مقدار قابل توجهی کاهش دهد.
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن