هارد اکسترنال مشخصات، قیمت و خرید هارد اکسترنال فروشگاه اینترنتی ایزی مارکت

و جدای از این که اموال خود را از دست دیتا دیتا اید، دیتاها شما هم از میان رفته میباشد و قابلیت بازگشتی وجود ند

توسط PATRIS-MUSIC در 1 مهر 1401
و جدای از این که اموال خود را از دست دیتا دیتا اید، دیتاها شما هم از میان رفته میباشد و قابلیت بازگشتی وجود ندارد این زمان هست که هارد اکسترنال به یاری شما می‌آید. هارد دیسک وسترن دیجیتال دسته My passport یک عدد از پرفروش ترین انواع موجود در بازار میباشد که کلیدی رنگ های متنوعی هست و طراحی به فعالیت رفته در آن قابل توجه است. چنانچه به دنبال خرید کردن یک هارد کلیدی امکان های مناسب و طراحی خوشگل هستید، در خرید کردن برندوسترن دیجیتالشک نکنید. هارد اکسترنال محصولی می باشد که از نحوه کابل به سیستم های متعدد متصل شده و برای ذخیره سازی و انتقال اطلاعات از آن استعمال می‌شود. علاوه بر ظرفیت، سرعت انتقال یا همان تلاوت ونوشتن دیتاها بر روی هارد اکسترنال نیز اصلی است. سرعت هاردهای اکسترنال از دسته HDD واسته به شتاب چرخش دیسک هست که معمولاً 5200 یا این که 7200 بدور بر دقیقه هستند. اگر آب وارد موفقیت هارد شود ممکن است به موفقیت آسیب برساند، و دسترسی شما به اطلاعات هارد دیسک قطع شود. خبر خوش همین می باشد که معمولا آب خوردگی به دیسک آسیب فراوانی نمی زند و تنها پیروزی الکترونیکی جراحت می بیند که معمولا قابل تعمیر است. بعضا از هارد های اکسترنال حساس بدنه هایی حساس طراحی خاص روانه بازار شده اند که بضاعت تحمل و مهار ضربه های شدید و مضاعف را دارند. میتوانید همین محصولات را از طرز وب سایت فیوچرکالا (فروشگاه آنلاین هارد) که یک عدد از بهترین وارد کننده هارد در کشور‌ایران است، اقدام کنید. همین فرآورده اهمیت گارانتی اساسی فیوچر به مدت 18ماهه، 20ماهه و 24 ماهه می‌باشد که متانت مشتریان عزیز را سرلوحه فعالیت خویش قرار داده و تمامی کارایی خویش را در جهت این رسالت به انجام خواهد رساند. همین هارد می‌تواند به یک کلکسیون به جهت عکس ها و فیلم های شما تبدیل شود و شما میتوانید حیاتی خیالی آسوده اطلاعات را باطن هارد اکسترنال رومیزی آرشیو کنید. عمومی به طور معمول انواع‌ هارد اکسترنال adata به داشتن بدنه مقاوم پر اسم و رسم شده‌اند. ولی در صورتی که می‌خواهید از مارک دیگری خرید کردن نمایید می‌توانید به سراغ استاندارهای بین‌المللی آن بروید. بخش اعظمی از مارک‌ها‌ هارد اکسترنال ضد ضربه ضد آب ایجاد می‌کنند که از استاندارد IP67 پشتیبانی می‌کند. بررسی همین خصوصیت می‌تواند تضمینی برای مراقبت دقیق‌تر از داده ها شما باشد تا ضربه به‌ هارد اکسترنال اصلی پشیمانی‌های تبارک یار نشود.

قیمت هارد اکسترنال سیگیت

هارد درایو ها در دو جور اینترنال و اکسترنال در بازار موجود می باشند که ما در همین نوشته حیاتی معرفی بهترین هارد اکسترنال امکان تعیین و خرید کردن هارد این دسته از حافظه ها را اساسی دقت به طریق کاری که حساس سیستم خویش انجام می دهید فراهم کرده ایم. ظرفیت معمول هاردهای اکسترنال از یک ترابایت شروع شده و فراتر می‌رود، که مهم ارتقاء ظرفیت، قیمت نیز فراتر می‌رود. توصیه ما این هست که هارد دیسک انتخابی شما حداقل اهمیت گنجایش 1 ترابایت باشد و درصورتیکه بودجه اجازه می دهد خوبتر هست به فکر مدل‌های 2 یا 4 ترابایتی باشید. ما در اینجا یک‌سری نمونه از بهترین برند‎های مطرح و مالامال طرفدار در زمینه ایجاد هارد ‎اکسترنال را به شما معرفی می‎کنیم. البته بی تردید به گارانتی اعتنا کنید، به حیث ما حالا بهترین گارانتی هارد دیسک وابسته به شرکت سازگار است. یک عدد از مورد ها مهمی که نسبتاً هر کاربری به آن نیاز دارد، هارد اکسترنال به جهت بک آپ گرفتن از فایلهای کلیدی است. هر لحظه ممکن هست هارد لپ تاپ بسوزد یا گوشی گم شود و فایلهای مهمی نظیر عکسهای خانوادگی و فایلهای انتها نامه برای دانشجویان، به کلی از دست بروند. به همین دلیل توصیه ما این هست که یک هارد اکسترنال برای بک آپ گیری و مراقبت فایلهای سنگین داشته باشید و به صورت دوره‌ای از فایلهای کلیدی لپ تاپ خویش بک آپ تهیه کنید. سریع‌ترین نحوه به جهت افزایش ارتفاع قدمت هارد اکسترنال، همین میباشد که از آسیب‌های فیزیکی خودداری کنیم.
  • دسته‌بندی دیگری که به جهت هارد دیسک‌ها استعمال می‌گردد به صورت تحت است.
  • پشتیبانی نمودن از USB ورژن 3 یکی از از ویژگی هایی هست که خوبتر است هارد های اکسترنال داشته باشند.
  • اما در واقع اینطور وجود ندارد و زمانی که شما همین اطلاعات را در سرور آپلود می‌کنید، شرکتی که صاحب سرویس ابری است، به هر علتی که خودش بخواهد، می‌تواند از داده‌های شما به روش‌های گوناگون به کارگیری کند.
  • این هارد نسبتاً وزن بالایی دارد البته درعین‌حال، ظاهری قشنگ اصلی مقاومت زیاد بالا در برابر ضربات یا این که شکافت آب و گردوغبار دارد.
  • هارد اکسترنال سیگیت Expansion Portable شرکت سیگیت یکی از بزرگترین تولید کنندگان تجهیزات ذخیره سازی اطلاعات می باشد.
درایوهای PATA به وسیله Western Digital و Compaq در سال ۱۹۸۶ معرفی شدند. آن‌ها یک فناوری رابط مشترک درایو به جهت اتصال هارد دیسک‌ها و بقیه دستگاه‌ها به کامپیوتر ارائه کردند. پارسیان کامپیوتر مرکز فروش محصولات آی تی و اعلام ارزش کالای دیجیتال به مصرف کنندگان دارای اکثر از 20 سال سوابق در این راستا می باشد. از آنجا که در گستره پیشرفت روزافزون صنعت الکترونیک و عصر ارتباطات وجود فروشگاههایی که اساسی اتکا به علم روز و اهمیت بهره گیری از اقتدار متخصصین بتوانند پاسخگوی نیاز مشتریان باشند دوچندان حائز اهمیت است. در این میان، دکان آونگ رایانه اصفهان از زمانه تاسیس در سال 1383، همت نموده به شکل فعال در بازار حضور موثری داشته باشد. این هارد تقریبا وزن بالایی داراست ولی درعین‌حال، ظاهری قشنگ اصلی مقاومت بسیار بالا در برابر ضربات یا این که رخنه آب و گردوغبار دارد. درصورتیکه صرفاً نیاز به آرشیو کردن اطلاعات دارید، سیگیت بکاپ پلاس دسکتاپ آیتم خوبی به جهت خرید کردن است. قبل‌ترها، هاردهای اکسترنال آداپتوری بر ورژن دیگر برتری داشتند ولی حال و دارای جایگزین شدن USB 3.0، دیگر نگرانی بابت قطع‌ و وصلی جریان برق در همین گونه وجود ندارد. به این خاطر، خرید هاردهای اکسترنال پورت USB Type-C تصمیمی آینده‌نگرانه است. در سال 2007، Western Digital شرکت کوماگ را که سازنده تراشه های مغناطیسی بود را خرید. همینطور در به عبارتی سال، در ایجاد درایوهای نوت بوک و دسک تاپ خود فناوری ضبط عمود را به فعالیت گرفت. قابلیتی که ایجاد رشته ای ترین دایوهای ذخیره حافظه را در آن دوران به سترن میداد و همان سال بود که ساخت هارد‌های انرژی سبز مهم هدف تمرکز بر مصرف بهینه‌ی انرژی معرفی شدند. سرعت انتقال دیتاها یا این که همان شتاب چرخش دیسک یکی از عواملی است که در زمان خرید کردن هارد اکسترنال می بایست به آن دقت کنید. ارزش هارد اکسترنال حساس سرعت آن رابطه مستقیمی دارد، به صورتی که هرچه سرعت انتقال اطلاعات بالا رود بها آن هم اکثر می شود. یکی از از رایج‌ترین راه‌ها برای استعمال از هارد اکسترنال، ذخیره‌سازی به جهت پشتیبان‌گیری از اطلاعات و فایل‌ها است. چنانچه واقعاً به فضای ذخیره‌سازی ابری اعتماد ندارید و ترجیح می‌دهید یک دستگاه فیزیکی به جهت نگهداری فایل‌هایتان داشته باشید، هارد اکسترنال ایده فراوان خوبی است.

هارد اکسترنال ای داده HC660 2TB

توصیه‌ی کلی همین می باشد که علی الخصوص وقتی که اطلاعات شما بها متعددی دارند، از چندین دیسک به عنوان پشتیبان به کارگیری نمایید و به یک دیسک مالامال حجم اکتفا نکنید. تهیه‌ی نسخه‌های پشتیبان متعدد در محل‌های متفاوت و همچنین به کارگیری از نرم‌افزارهایی داده ها شما را کلیدی قابلیت اصلاح اشتباه ذخیره می‌کنند، گزینه‌هایی میباشد که می‌توانید آیتم به کارگیری قرار دهید. کارایی کنید مدام از کابل ارائه شده همپا دیسک دشوار استفاده کنید و از جایگزین کردن آن اصلی کابل‌های طولانی جلوگیری نمایید. به این ترتیب در زمان خرید شاید بهترین گزینه، انتخاب از دربین این سه برند باشد. همگی حقوق و دستمزد دنیوی و معنوی همین سایت متعلق به مغازه اینترنتی تک رایان میباشد. به کارگیری از مطالب دکان اینترنتی تاپ رایان تنها برای مقاصد غیر تجاری و حیاتی ذکر مرجع بلامانع است.

پایه شارژ مدل بازی پلی استیشن ۵ DOBE TP5-0504

با وجود اجزای شکننده در باطن هارد، حملاین درایوهایHDD می‌تواند پاره ای ریسک داشته باشد چون به راحتی می‌توانند در اثر ضربات هنگام حمل و نقل آسیب پذیرند. به طور معمول‌ هاردها دارای دو شتاب 5400 و7200 دور در دقیقه عرضه می‌شوند. قطعاً هر چه شتاب خواندن و نوشتن‌ هارد بخش اعظم باشد، انتقال داده ها روی‌ هارد و به کار گیری از آن‌ها سریع‌تر انجام خواهد شد. بسیاری از اشخاص در میان حافظه بافر و حافشه کش تفاوتی قائل نبوده و یا هر دوی آنها را یکی می‌دانند. در حالیکه حافطه کش برای ارتقا سرعت و حافظه بافر به جهت هماهنگی شتاب در بین قطعات مشقت بار افزاری استعمال می‌شود. حافظه بافر، یک حافظه برای تولید رابطه در بین دو قطعه یا این که دو سخت‌افزار است.

هارددیسک اکسترنال وسترن دیجیتال گونه Elements WDBUZG0010BBK-WESN گنجایش 1 ترابایت

دلیل دیگری که خرید‌ هارد اکسترنال را ضروری می کند مواردی است که برای انجام یک پروژه دارای نبود حافظه داخلی مواجه شده‌اید. شما میتوانید به جهت خرید کردن و مقایسه هارد اکسترنال بهفروشگاه اینترنتی مقداد ای تیمراجعه کنید. نشانه گر مموری ها دیگر مثل هارد های اکسترنال بعدها بزرگی ندارد پس در حیث گرفتن ابعاد مکان نما مموری به جهت خرید، اهمیت چندانی ندارد.

هارد اکسترنال وسترن دیجیتال Western Digital Elements 1TB

ایران هارد به پشتوانه جمعی از مهندسان آموزش چشم خود آماده بازیابی هرگونه دیتاها از هارد اینرتال یا هارد اکسترنال مکان نما خور خراب و جراحت چشم می‌باشد. صرفا به اندازه میباشد اهمیت کشور‌ایران هارد تماس بگیرد تا مورد شما به رخ بدون‌پول ارزیابی شود. اصلی‎ترین تفاوت میان هارد ‎اکسترنال و اینترنال در محل قرار گیری آن‎هاست. هارد‎ اکسترنال در خارج از سیستم قرار می‎گیرد و به وسیله‎ی یک کابل رابط USB به سیستم متصل می‎شود که قابل‎حمل است. به طور مثال میزان حافظه آن ها از 250 گیگ تا یکسری ترابایت متغیر است. هارد اکسترنال توشیبا Canvio Basics شرکت توشیبا ، یکی از از شرکت های مطرح در راستا ایجاد تجهیزات ذخیره سازی دیتاها می باشد. هارد اکسترنال توشیبا Canvio Basics در ظرفیت های 1 ترابایت ، 2 ترابایت و 4... نسل چهارم هارددیسک اکسترنال‌‌‌های My Passport، اهمیت طراحی زیبا از سال 2019 به بازار عرضه شده است. سرعت انتقال داده‌ها حساس هارد اکسترنال وسترن دیجیتال ۵ گیگابایت بر ثانیه است. گفتنی میباشد این هارد اکسترنال وسترن دیجیتال به خاطر وزن سبکی که داراست به راحتی قابل حمل است. اپیسر عمل خود را از سال 1997 در تایوان آغاز کرده می باشد و ایجاد ماژول های حافظه را در دستور عمل خویش قرار داد . پس از مدتی همین شرکت ایجاد حافظه های DRAM ، اشاره گر مموری ، هارد اکسترنال و حافظه اس اس دی را به لیست محصولات خویش بیشتر کرد . اپیسر مثل دیگر شرکت های دارای در این زمینه به کارگیری از تکنولوژی های تازه بر روی محصولات خود را در دستور عمل قرار داده میباشد . از طرف دیگر هر چه ظرفیت‌ هارد بیشتر میگردد ممکن هست بر روی کاهش شتاب کلی آن هم تاثیر داشته باشد. به این عامل بهتر می باشد به نسبت نیازی که دارید، خرید کنید.‌ هارد اکسترنال صد گیگ به جهت کسی فایده ندارد و‌ هارد اکسترنال ظرفیت بالا نیز ممکن است هدر دادن پول باشد. هارد اکسترنال بی سیم یا این که قابل حمل انواع دیگری از حافظه‌های خارجی هستند که سوای نیاز به مبداء الکتریسیته می‌توانند عمل کنند. انواع‌ هارد اکسترنال قابل حمل را طبق معمول اصلی یک پورت USB به دستگاه‌های متعدد متصل می‌کنند. هارد اکسترنال‌های همین برند، بهترین ادغام از تطبیق‌پذیری، سرعت و مقرون‌به‌صرفه بودن را ارائه داده و یک گزینش فوق‌العاده به شمار می‌روند. همین هارد دیسک از رابط لبریز شتاب USB 3.0 برای انتصال اطلاعات بهره می‌برد. گفته میشود که همین رابط قوی می باشد دیتاها را حساس سرعتی تا سه برابر سریع‌تر از رابط گذشته خود به این معنی که USB 2.0 انتقال دهد. بعضا از درایوها تنها مناسب ذخیره داده ها هستند اما درایوهایی هم هستند که امکانات بیشتری دارا‌هستند و می‎توانند ضمن پشتیبان‌گیری از اطلاعات شما، آن ها را بازیابی نیز کنند.

وسترن دیجیتال My Passport USB 3.0 گنجایش 2 ترابایت

شرکت سیلیکون پاور در راستا ایجاد هارد اکسترنال ضد ضربه adata مهم طراحی مختص و تکنولوژی های دوچندان از قبیل ضد ضربه و شوک بودن و ضد آب و گرد و غبار بودن (ip68 - ip67) اهمیت دست لبریز به میدان آمده می باشد . هارد های اکسترنال تولیدی سیلیکون پاور کلیه شرایط استاندارد های مشقت بار گیرانه نظامی MIL-STD-810G را کلیدی پیروزی پشت سر نهاده هست و همینطور بعضا محصولات همین شرکت تحمل مقاومت در برابر آب تا 30 دقیقه و تا عمق یک متری را دارا هستند . قابلیت رمز گذاری و پشتیبان گیری اطلاعات نیز بعنوان یک خصوصیت در بعضی از سری هارد های سیلیکون پاور وجود دارااست . از رقبای جدی شرکت سیلیکون پاور در راستا ساخت هارد اکسترنال می اقتدار از شرکت ای داده (A-Data) ، وسترن دیجیتال و سیگیت نام برد . وسترن دیجیتال یکی از از تولید کننده های برتر و کهن در حوزه ی تولید انواع هارد داخلی و هارد اکسترنال ، حافظه اس اس دی کامپیوتر می باشد که کار خود را از سال 1970 در کالیفرنیا آغاز نموده میباشد . کمپانی وسترن دیجیتال بیشترین تمرکز خویش را بر روی حفاظت از اطلاعات کاربران قرار داده است . در دنیای فناوری، وسترن دیجیتال بزرگترین تولیدکننده در زمینه‌ی هارددیسک به حساب می‌آید. مابین گفت‌وگوهای روزمزه‌ی کاربران وقتی حرف از درایوهای ‌ذخیره‌سازی می شود کاهش کسی پیدا می‌شود که از میزان مرغوب بودن هارد دیسک‌های وسترن دیجیتال بی‌خبر باشد. از مهمترین برندهای تولید کننده هارد اکسترنال در بازار کشور ایران می قدرت به مارک هارد اکسترنال اپیسر و پرفروش ترین برند اکسترنال یعنی هارد اکسترنال ای دیتا اشاره کرد. هنگامی که تصمیم به تعیین هارد اکسترنال دارید باید در لحاظ داشته باشید که قصدتان از خرید کردن هارد اکسترنال چیست و به چه سرعتی به جهت انتقال داده‌ها و به چه میزان حافظه‌ای نیاز دارید. برخلاف هارد دیسکی که در باطن کامپیوتر شما کارگزاشتن شده است، هارد اکسترنال قابل حمل و خارجی است. هاردهای ایجاد شده توسط همین شرکت به دو دسته ی هاردهای اکسترنال و اینترنال تقسیم می‌شود. هارد های اکسترنال اهمیت ظرفیت های متمایز میباشند البته رایج ترین آن ها ظرفیت های 1 تا 3 ترابایت می باشد که اعضا بنابر نیاز خود ظرفیت مد نظر را انتخاب می کنند. هارد دیسک اکسترنال امکان حمل بالایی داراست و می‌تواند آن را در هر مکانی آیتم استفاده قرار دارد. همین هاردها می‌توانند به کامپیوترهای زیادی وصل شده و قابلیت ذخیره‌سازی را فارغ از اعتنا به مکان عضو داشته باشند. بنابراین، اگر فضای ذخیره‌سازی لپ تاپ شما پایین است، می‌توانید از هارد اکسترنال به جهت پشتیبان گیری از داده ها کلیدی خود استعمال کنید. بدین ترتیب اضطراری خواهد بود که گنجایش قابل قبولی از این دستگاه را تهیه و تنظیم کرده و بر روی آن سرمایه گذاری کنید. از پاراگراف محصولات این کمپانی می قدرت به ساخت هارد اکسترنال ، مکان نما مموری ، کارت حافظه ، رم کامپیوتر ، حافظه اس اس دی ، پاور بانک ، کابل تلفن همراه اشاره کرد . همه مورد ها به گنجایش حافظه ختم نمی شود و شتاب جابجایی نیز خیلی مهم است. برای این‌که داده-هایتان را پرسرعت میان External HDD و دستگاه هایتان انتقال دهید، می بایست حافظه ای را مد نظر داشته باشید که با سرعت زیادی باشد. دو مؤلفه حیاتی برای شناسایی شتاب حافظه، نوع شیارها و تکنولوژی ذخیره سازی است. تکنولوژی ذخیره سازی در صورتی که پیش از این حافظه های ذخیره سازی را بررسی کرده باشید، احتمالا اهمیت کلماتی نظیر حافظه SSD و HDD مواجه شده باشید. در حقیقت، همین دو کلمه نشان دهنده تکنولوژی ذخیره سازی اطلاعات در حافظه هستند. هنگام استفاده از به گفته همین تارنما معتبر زمانی که می خواهید آن را از سیستم جدا کنید، اعتنا داشته باشید که از مورد Safe remove به کار گیری نمایید. حتماً برای استفاده از هارد اکسترنال از کیف مخصوص آن به کار گیری فرمائید تا امکان زخم دیدن آن کمتر یابد و بتوانید از آن حفظ کنید. گفتنی می باشد که هرچه حجم هارد اکثر باشد، فشردگی قطعات درونی آن اکثر است و احتمال آسیب‌دیدن آن هم افزایش می‌یابد. اگر خصوصیت مد حیث شما مقاومت محصول در برابر ضربه، خط و خش و گرد و غبار میباشد بهتر است به برندآی دیتاتوجه کنید. البته در صورتی که هارد شما از پاراگراف هاردهایی هست که نیاز به الکتریسیته شهری دارد، می بایست اساسی به کارگیری از آداپتور مخصوص هارد، آن را به الکتریسیته شهری متصل نمایید و به‌این شکل نیروی آیتم نیاز به جهت انتقال داده ها را برای آن آماده کنید.
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن