جستجوی گوگل جزئیات بیشتری را به مطب پزشک محلی شما اضافه می کند
آیا زمانی که نقطه عجیبی روی پوست خود پیدا می کنید یا کمر درد دارید ابتدا به گوگل مراجعه می کنید؟ به نظر می رسد که شرکت متعلق به آلفابت چنین فکر می کند، اما همچنین فکر می کند احتمالاً باید نظر حرفه ای را دریافت کنید.
مطالعه از سال 2019 گزارش های بهداشت عمومی دریافتند که اکثریت جمعیت مورد بررسی گفتند که در حال جستجوی وب برای یافتن منبع بیماری خود هستند و 69 درصد گفتند که اینترنت اولین مقصد آنها برای اطلاعات پزشکی و بهداشتی است. با این حال، تنها 30 تا 40 درصد از مردم می گویند که منابع و مسیرهای واقعا مفیدی را در سفرهای جستجوی خود پیدا می کنند، در حالی که دیگران می گویند از این روند ناامید شده اند.
هما بوداراج، مدیر جستجوی گوگل، در یک پست وبلاگی این هفته گفت: «پیمایش در سیستم مراقبت های بهداشتی ایالات متحده می تواند کاملاً یک چالش باشد. برای کمک، Google در حال آزمایش برخی ابزارها و ویژگیهای جدید است تا فرآیند یافتن اطلاعات سلامتی را کارآمدتر کند.
[Related: Google’s about to get better at understanding complex questions]
یکی از راههایی که آنها این کار را انجام میدهند، افزودن فیلتری در Google Maps است که به شما امکان میدهد هنگام جستجوی پزشکان نزدیکتان، «Taking Medicare» را مرتب کنید. ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی اکنون می توانند بخش کمک زبان بخش گزینه های خدمات را در زیر لیست خود پر کنند تا به بیماران بالقوه اطلاع دهند که در مطب خود به چه زبان هایی صحبت می کنند، چه زبان اشاره ماندارین، چه اسپانیایی یا آمریکایی.
بوداراجو در بیانیه ای گفت: "ما در حال انجام بازرسی هستیم تا اطمینان حاصل کنیم که جزئیات پزشکان محلی به روز هستند و به همه ارائه دهندگان خدمات بهداشتی اجازه می دهیم تا اطلاعات خود را با درخواست و به روز رسانی نمایه تجاری Google خود به روز کنند."
[Related: This new AI tool from Google could change the way we search online]
مطمئنا این اولین بار نیست که گوگل در عرصه سلامت آنلاین مداخله می کند. در اوایل سال جاری، گوگل اعلام کرد که این جستجو را برای برجسته کردن و گسترش اطلاعات معتبر سلامت در مورد واکسنهای COVID-19 و تأیید اطلاعات نادرست طراحی کرده است، اقدامی که توسط سایر شرکتهای بزرگ فناوری گزارش شده است. مثل توییتر. گوگل حتی با اپل برای ایجاد یک برنامه ردیابی تماس برای محافظت از حریم خصوصی در معرض COVID-19 شریک شده است. گوگل همچنین جزئیات بیشتری در مورد سایت های واکسیناسیون که در Maps ظاهر می شوند اضافه کرده است.
و از سال گذشته، گوگل خودارزیابیهای آنلاین وضعیت سلامت روان را اضافه کرده است که وقتی کسی اطلاعات مربوط به افسردگی، اضطراب، PTSD یا افسردگی پس از زایمان را جستجو میکند، در نوار کناری ظاهر میشود. این شبیه به ویژگی جدیدی است که اپل روی آن کار میکند و به تلفن شما اجازه میدهد حالت شما را تشخیص دهد و در صورت ناراحتی، پیامهایی برای تعامل ارسال کند. با این حال، به نظر می رسد که گوگل هنوز در حال تجدید نظر داخلی در نحوه بیان دیدگاه کامل سلامت خود است. بیزینس اینسایدر در ماه آگوست اعلام کرد که گوگل سه سال پس از تاسیس بخش مراقبت های بهداشتی مشترک خود را منحل می کند و محصولات خود را بین تیم های دیگر شرکت توزیع می کند.
[ad_2]