سه روش‌ها سکسی افزایش ثبت آگهی تبلیغاتی شما

هزینه آگهی موبایل هر سال از سال ۲۰۱۰ تا سال ۲۰۱۳، ۹۰ درصد رشد داشتهاست. چند وقتی است که تصمیم دارید، تبلیغات

توسط مدیر سایت در 19 اردیبهشت 1402

هزینه آگهی موبایل هر سال از سال ۲۰۱۰ تا سال ۲۰۱۳، ۹۰ درصد رشد داشتهاست. چند وقتی است که تصمیم دارید، تبلیغات آنلاین داشته باشید تا کسانی که برای شرکت و کسب و کار خود به سایت نیاز دارند به شما مراجعه کنند. از کجا میفهمید چه کسی به عکاس نیاز دارد بدون اینکه وقت و هزینه شما هدر رود؟ اگر هم بشود وقت و هزینه زیادی لازم است تا تبلیغ کارآمدی از آب در بیاید؛ برای همین میتوانید از شبکههای تبلیغاتی کمک بگیرید. همه چیز خوب و حساب شده پیش رفته است و حالا وقت جذب مشتری است. این گزینه زمانی مفید خواهد بود که بخواهید تبلیغ و برند خود را در معرض بیشترین مشتری احتمالی قرار دهید. این موضوع به خصوص در پروژه های بزرگ، سرعت ساخت و پیش روی پروژه را تا میزان قابل توجهی افزایش می دهد. برخلاف تبلیغات بیلبوردی، نمایش خشکوخالی تبلیغات در سایتها هزینهای برای کسبوکارها ندارد که در نهایت، به ایجاد و افزایش آگاهی از برند تبدیل میشود. زمانی که به تدریج CPC خود را افزایش می دهید، تعداد کلیک ها کاهش پیدا میکند. امروزه تعداد زیادی از این سایت ها در حال خدمت رسانی به کاربران خود می باشند و فضایی رایگان و پر بازدید را در اختیار آنها گذاشتهاند تا به این صورت محصولات و خدمات خود را به دیگران معرفی کنند.

نکته: برای آگهی هایی که تعداد ستاره یکسان دارند می توان با کلیک بر روی لینک به روز رسانی دستی ترتیب نمایش آنها را نسبت به همدیگر تغییر داد. امروزه بسیاری از کاربران اینترنت، بنا بر نیاز خود برنامههایی را که به صورت رایگان روی اینترنت قرار گرفته دانلود و نصب میکنند. در ادامه برای اینکه بدانیم گوگل چگونه شبکههای خود را برای تبلیغات به کار میگیرد، نحوه تبلیغ گوگل را روی این دو شبکه توضیح میدهیم. مثلاً من مدتی آموزشهای وردپرس را دنبال میکردم و دنبال محتواهای خوب در این زمینه میگشتم، در آن مدت، تبلیغات زیادی در زمینه آموزش وردپرس، افزونههایش و طراحی سایتهای وردپرس در جستجوهای اول گوگل برای من نمایش داده میشد. شرکتهای زیادی مثل شما هستند که دوست دارند با همین کلمات کلیدی صدر جدول نتایج باشند و برای این از گوگل ادز استفاده میکنند. اگر پاسخ این سوالات را نمیدانید، نگران نباشید چون گوگل ادز به شما کمک میکند که کسب و کار خود را به صورت هدفمند در رسانههای گوگل نمایش دهید. این موضوع زمانی مفید خواهد بود که بخواهید کلمات کلیدی و مزایده خود را کنترل و مدیریت کنید. چیزی شبیه مزایده با کلی متقاضی اتفاق افتاده است که گوگل باید تعیین کند که هر کس در چه جایگاهی از نتایج گوگل باشد.

شما باید برای انتشار آگهی های خود برنامه ریزی داشته باشید و برای پیشرفت کسب و کار خود در بازه های زمانی مشخص تبلیغات خود را به روز رسانی کنید. گوگل، شبکههای اجتماعی و انواع تبلیغات اینترنتی میتوانند پیغام تبلیغاتی شما را به مشتری هدف برسانند. به لطف وجود انواع سایت تبلیغات رایگان ، مجبور نیستید بین مخاطب مورد نظرتان و صرف بودجه محدود بازاریابی اینترنتی خود فقط یک کمپین را انتخاب کنید. چراکه شما فقط با نمایش تبلیغات به نتیجه نمیرسید و باید برای هر مرحله از سفر مشتری برنامه داشته باشید. خب حالا با این اوصاف، شما فکر میکنید تبلیغ شما برای من نمایش داده میشود یا نه؟ مسلما مرقون به صرفه ترین نوع تبلیغات در اینترنت سایت های تبلیغاتی پر بازدید هستند که امکان درج آگهی رایگان را برای کاربران مهیا کرده اند و ما در سایت نماکالا این امکانات را برای شما فراهم کرده ایم تا به آسانی آگهی های خود را درج نمایید. این نوع هدفگیری، اطلاعات مخاطب را ذخیره میکند و در جای دیگری تبلیغ سایت شما برایش نشان داده شود. یعنی شما میتوانید به گوگل بگویید که تبلیغ شما را برای کسانی که در این ماه کلمه «عکاس مراسم» را جستجو میکنند نمایش دهد.

شما میتوانید با استفاده از گوگل ادز، دو کمپین برای دو محصول خود ایجاد کنید و کلمات کلیدی مرتبط با آنها به کار بگیرید. به عنوان مثال در یک گزارش یا مقاله در روزنامهها و مجلات به معرفی محصول مرتبط نیز پرداخته میشدهاست. شرکت شما دو نوع محصول دارد یکی ساخت فروشگاه و دیگری ساخت سایت و برای هر کدام کلمات کلیدی جداگانهای در نظر گرفتهاید که متناسب با همان بخش از کسب و کارتان است. ریمارکتینگ (Remarketing): ریمارکتینگ یک روش هوشمندانه برای هدفگیری دوباره بازدیدکنندگان سایتتان است که یک یا چندبار وارد سایت شما شدهاند ولی در آن لحظه ممکن است درخواست یا خریدی نداشته باشند. مخاطبان یک سایت ورزشی قطعاً علاقهمندان به ورزش هستند پس تبلیغات ورزشی در آنجا ممکن است بسیار دیده شود. مثلاً کالاهای ورزشی برای علاقه مندان به ورزش نشان داده شود. مثلاً فرض کنید من وارد سایت دیجیکالا شدهام، دیجی کالا میفهمد که من به سایتش علاقه دارم یا دنبال چیزی میگشتم ولی در آن لحظه به هر دلیلی از کلیک کنید سایتش بیرون رفتم. گوگل برای تبلیغات خود، دو شبکۀ تبلیغاتی بزرگ دارد که بر اساس نیاز کاربر، هر کدام را به کار میگیرد و تبلیغات را در آن نمایش میدهد. بهینه سازی برای کلیک: گوگل تبلیغاتی را نشان خواهد داد که می تواند کلیک بیشتری برای پیشنهاد شما ایجاد نماید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن