پیستون پژو 206 تیپ 5 استاندارد (TU5) الدورا -قیمت گروه خودرویی خادم

به طور منطقی ادعای بالا را کلیدی نیز باز‌نگری می کنیم ، حیاتی دقت به کلام های بالا وقتی سپس از ریمپ h30 کراس ب

توسط PATRIS-MUSIC در 1 بهمن 1400
به طور منطقی ادعای بالا را کلیدی نیز باز‌نگری می کنیم ، حیاتی دقت به کلام های بالا وقتی سپس از ریمپ h30 کراس برنامه ایسیو با موتور و بنزین سازگار می شود مصرف سوخت کمتر می یابد و ما در جداول سوخت می توانیم در دورهای بالا (۳۵۰۰ به بالا ) و در شرایط شتاب گیری و تخته گاز نسب سوخت به هوا را در موقعیت حداکثر قدرت قرار دهیم همین منجر ارتقا اقتدار و شتاب می شود. چطور هم زمان مهم کاهش مصرف ، قدرت موتور ارتقاء می یابد ! همینطور بسیاری از مخاطبان همین سوال را مطرح می کنند که آیا ارتقاء دمای کاری موتور که درمحصولات پژو سبب ساز بهسوختن واشرسرسیلندر میشود، در تارا هم وجود دارد؟ همین گیربکس ششسرعته ساختار جدیدی بهلحاظ پروگرام و قطعات هیدرولیکی دارد که انتظار می رود کیفیت بالاتری نسبت بهگیربکس دانگفنگ اچسیکراس داشته باشد. کمپانی های اتومبیل سازی موظف هستند که به علت استاندارد های آلایندگی جهانی محیط زیست ، اتومبیل های تولیدی را اهمیت استاندارد یورو ۵ سازگار کنند و این شروع خلل ما در کشور ایران است… خرید کردن عمده لوازم یدکی از سوله ضمن حذف واسطه های فروش و کاهش بها ها، هزینه های حمل و نقل را هم کمتر می دهد. البته تغییراتی که در بخش سیستم خنککاری صورت گرفته باعث شده هست دمای کاری موتور تا حد متعددی کمتر یابد و دمای بالا سبب بهمعیوب شدن واشر سرسیلندر نشود. همچنین همین مساله منجر می‌گردد خریداران تارا حیاتی طیب خاطر بیشتری پشت امر این خودرو بنشینند. اما این نکته را فراموش نکنید که این ماشین در بازه قیمتی 250 تا 300 میلیونتومان می تواند بهعنوان گزینهای مطلوب حساس هدف خرید یک سدان کامپکت بهروز و نو خانوادگی محسوب شود و درنهایت آنچه منجر می‌گردد مشتریان راغب بهخرید تارا شوند، قیمت مناسب آن در بازار است. آنچه در ادامه این نوشته از خودروبانک میخوانید صرفا شناخت زیاد خلاصه شده اساسی مهمترین فرایند و بخشهای آیتم تمرکز در فرایند تقویت و تیونینگ دسته NA (تنفس طبیعی) در پیشرانه TU5 است. بر روی خودروی پژو پارس دو موتور xu7 و tu5 مونتاژ می شوند که در برخی ماشینهای دیگر هم کاربرد دارند. در همین قسمت، یک نمایشگر دایرهای در در میان دو دایره کناری که دکمههای در اختیار گرفتن سیستم تهویهمطبوع بر روی آن قرار گرفتهاند، جلبتوجه میکند. تارا در دو نسخه دستی و اتوماتیک بهبازار عرضه میشود. از مهمترین ویژگیهای کابین تارا که می توان امتیاز بالایی در این بخش بهآن داد، صندلی راحتتر نسبت بهسایر محصولات گروه صنعتی ایرانخودرو، دسترسی آسان بهتنظیمات سیستم تهویهمطبوع، زاویه مطلوب دستور نسبت بهقرارگیری راننده و سهولت در ورود و خروج از کابین اتومبیل می باشد که نشان از ارگونومی مطلوب همین ماشین دارد. یکی از از فرایندهای ساخت که پس از ریخته گری پیستون بر بر روی آن صورت می گیرد درون تراشی است. دانگ فنگ یکی از از شرکت های توانا چینی به شمار می رود ، فعالیت های این شرکت از سال 1968 در حوزه تولید انواع ماشین از پاراگراف اتوبوس و کامیون بود ، در سال 1394 کمپانی ایران خودرو h30 کراس را معرفی کرد و اصلی تبلیغات زیاد توانست فروش بخش اعظمی مهربانی از این دسته خودرو داشته باشد. رینگ های پیستون در موتور می بایست حیاتی خواص ارتجاعی باشند و تنش های دمایی را تاب بیاورند. وقتی ترکیب می سوزد فشار متعددی ایجاد می شود و همین فشار پیستون را در سیلندر تحت می راند. همچنین کیفیت بوش سیلندر روی واشر زدن خودرو مضاعف اساسی است. اما باتوجه بهتغییرات اعمالشده در TU5 پلاس یا به عبارتی TU5P ضعف این بخش تا حدودی برطرف شده است. یکی از ضعفهای بارز پیشرانه TU5 سوختن واشر کویل در نصیب پیستون کله قندی tu5 بالایی موتور است. از طرفی بهواسطه کالیبره شدن مجدد موتور و پروگرامینگ ECU مصرف سوخت نیز در همین ماشین کاهش اندکی داشته است. زیرا بههر میزان که اکتان سوخت بالا برود، خودسوزی سوخت کاهش و درنهایت استهلاک موتور کاهش میشود. زیرا پیوستگی چراغها که همین ایام ترند طراحی خودرو شده، نمایی شیک بهتارا بخشیده است. طراحی دریچههای سیستم تهویهمطبوع، امر سهشاخه و چیدمان قطعات داشبورد خوشگل و چشمنواز است. باطن تراشی به این جور هست که قطعه فعالیت روی سه نظام بسته می شود و ابزار حرکت خطی دارد. این قطعه در لحظه انفجار اساسی فشار زیادی که به آن وارد می شود به تحت حرکت می کند. زیرا در روزگار حرکت هیچگونه صدای اضافی در کابین سرنشینان را آزردهخاطر نمیکرد. فاصله محوری، طول، عرض و طول همین ماشین بهترتیب 2652، 4519، 1748 و 1466 میلیمتری بوده که فضای قابل قبولی را برای سرنشینان در این سگمنت فراهم آورده است. ولی خودرو آیتم تست، فاقد دریچههای سیستم تهویهمطبوع به جهت سرنشینان عقب بود و تارا در زمانه آزمون رانندگی توسط خبرنگار روزنامه «دنیایخودرو» بهلحاظ عایقبندی صدا و حرارت امتیاز بالایی را کسب کرد. تارا بهعنوان سدان کامپکت تازه تیم صنعتی ایرانخودرو از استایل بهروزتری نسبت بهسایر محصولات همین شرکت برخوردار است. یک نمایشگر هفتاینچی لمسی هم روی کنسول میانی تارا کارگزاری شده است. کلاستر (مجموعه پشت آمپر) حساس تلفیقی از آنالوگ و صفحهنمایش دیجیتالی ملازم است و غربیلکفرمان تارا نیز خوشفرم و شبیه ماشینهای بهروز بوده و دکمههای کروزکنترل، لیمیتد و در دست گرفتن سیستم صوتی بر روی آن تعبیه شده است. چنانچه از تالیف این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در گزینه قیمت پیستون هورنت تیوفایو لطفا از صفحه ما بخواهید.
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن