لیست جدید pbn ها

کسب و کارها برای ترقی باید روی مارک خود سرمایه گذاری کنند. در دنیای دیجیتال امروزی، یکی از از شیوه های تبدیل ش

توسط PATRIS-MUSIC در 6 فروردین 1401
کسب و کارها برای ترقی باید روی مارک خود سرمایه گذاری کنند. در دنیای دیجیتال امروزی، یکی از از شیوه های تبدیل شدن به یک برند، داشتن وب وبسایت و عمل اینترنتی است.
برای ایجاد یک وب تارنما عالی، کارهایی باید انجام شود. اولی کاری که می بایست در همین راستا انجام دهید این میباشد که یک اسم اینترنتی خوب و دیدنی انتخاب کنید. همینطور مطمئن شوید که لوگویی که انتخاب می کنید به جهت کسب و فعالیت شما منطقی هست و باید املای آن درست و خوانا باشد و از کلمات غریبه استعمال نکنید.
اکنون که دامنه خویش را خریداری کرده اید، وقت آن می باشد که کارهای بیشتری انجام دهید. در همین مقاله 10 مورد مضاعف اهمیت را لیست می کنیم. نکاتی که اگر در طراحی وب تارنما خود از آنها پیروی کنید، مطمئن باشید که وب وب سایت شما برای مخاطبان جذاب خواهد بود و یک سری قدم به پیروزی نزدیکتر شده اید.
 

1. وجود نقشه رویه منطقی و اساسی

البته وب وبسایت باید از حیث ظاهری قشنگ باشد. ولی مهمتر از آن، در آغاز می بایست شیوه عمل اهمیت سایت خویش را بدانید. قبل از اینکه حتی بتوانید سرور خویش را تعیین کنید یا این که حتی یکی از از کدهای HTML را وارد کنید، می بایست تعیین نمایید که چه طرحی برای تارنما خویش در آیا لحاظ دارید؟ تجربه کاربری نیز برای وبسایت و نیز به جهت بهینه سازی سایت اصلی است. چون google علاوه بر محتوا، ساختار سایت را نیز در حیث می گیرد.
به همین دلیل بایستی از حیث بصری و بصری یک طرح مناسب و منطقی را تعیین کنید. به طوری که کسانی که از وب سایت شما تماشا می نمایند بتوانند به راحتی اهمیت آن تعامل داشته باشند و منطق وبسایت شما را درک کنند و همینطور در جايگاه بندی وب سایت گوگل قرار بگیرند.

2. اطلاعات دقیق و مرتبط اصلی تجارت را منتشر کنید

جاش فرانکل طراح می گوید: «بزرگترین شکست مردم سعی به جهت ساختن وب سایتی میباشد که دوست دارند، خیر لزوماً وب سایتی که به آن نیاز دارند». فرانکل می گوید، برای مثال، یک رستوران را در لحاظ بگیرید.
همه ما می دانیم که برای پیروزی در به دست آوردن و کار، یک رستوران باید منویی از غذاهای خویش داشته باشد تا بتواند به راحتی مشتریان خود را از غذاهای رستوران مطلع کند. هر به دست آوردن و کاری که دارید، به جهت هر شرکت وابسته ای که هر برنامه ای را تبلیغ می کند ضروری است. این بدان معناست که شما می بایست در جایی داده ها کاملی در مورد کسب و فعالیت خود داشته باشید تا از آن برای اطلاع مشتریان و مخاطبان خویش در مورد مدل کاری که انجام می بدهید استفاده کنید. به عنوان مثال، اگر شغل شما فروش یک کالا است، باید تصاویری کلیدی میزان مرغوب بودن عالی به جهت کلیه محصولات خود ارائه دهید. علاوه بر این، اگر در صنعتی عمل می کنید که خدمات ویژه ای به مشتریان ارائه می دهد، به تیتر مثال: خدمات پذیرایی عروسی، بایستی تمام کارها و کارهای انجام شده را اصلی جزئیات در وب تارنما خود قرار دهید.
به عنوان مثال مالک یک تالار زیبایی می تواند نظرات و پیشنهادات مشتریان خود را در وب سایت قرار دهد، چون مخاطبان یک سالن زیبایی دوست دارا هستند دیتاها به اندازه در آیتم میزان مرغوب بودن این تالار داشته باشند تا بتوانند خوبتر تصمیم بگیرند. در عاقبت می توانید حساس ارسال لحاظ برای مخاطبان در سایت، اعتماد مشتریان خود را افزایش دهید. تارنما خود را حساس توجه به نیازها و علایق مخاطبان خود به صورت فردی طراحی نمایید تا مدام مخاطبان خود را داشته باشید.
 
یک نکته مفید برای تارنما شما همین است که قبل از طراحی وب وبسایت خود، وب وبسایت رقبای خود را باز‌نگری کنید، به تیتر مثال چنانچه به تولید و فروش پوشاک درگیر هستید، باید بهترین رقیب خود را در راستا کاری خود و سایت او پیدا کنید. همچنین بررسی کنید و عوارض پیروزی او را بیابید، ملاحظه کنید از چه سبک محتوایی در وبسایت خود به کارگیری کرده می باشد که مخاطبانش را جذب کرده است.
واربی ​​پارکر می گوید: "کوتاه نباشید، گاهی تایم ها یک یا دو جمله می تواند دوچندان حاذق باشد." بسته به ماهیت به دست آوردن و عمل خود، کلیدی تصویب اطلاعات حساس در وب سایت خود، در کار خود قادر و کار کشته باشید.

3. دیتاها تماس را ارائه دهید

ثبت داده ها تماس در سایت مطمئناً یکی از مهمترین کارها است، بدین ترتیب باید صفحه منحصربه‌فرد به خود را داشته باشد. میلز می‌گوید: «چند توشه از وب‌سایت یک شرکت تماشا کرده‌اید و فکر کرده‌اید که رابطه اصلی آن کمپانی چه میزان سخت است؟» او می گوید: «بنابراین بایستی یک ورقه داده ها تماس در وبسایت خویش قرار بدهید و کل دیتاها نظیر آدرس ایمیل، تلفن ثابت، تلفن همراه، در شکل لزوم، فرم تماس و پیوند شبکه های اجتماعی را به جهت به دست آوردن و عمل خویش قرار دهید. دادن. تا افراد بتوانند به راحتی به دیتاها تماس شما دسترسی داشته باشند. چون هیچ چیز خسته کننده تر از عدم برقراری ارتباط اصلی تجارت نیست. چون هدف هر طراحی وب وب سایت کسب و فعالیت افزایش جذب خریدار است.
زمانی که می خواهید دیتاها تماس و آدرس نشانی اینترنتی و کانال های اجتماعی خود را در تارنما قرار دهید، آن را به شکل عکس در وبسایت قرار ندهید، آن‌ها می بایست بتوانند بر روی آنان کلیک کنند، به این ترتیب مهم کلیک بر روی آیکون های شبکه های اجتماعی، مخاطب به راحتی می تواند وارد برگه شوید دارای ارتباط باشید و کارهایی را که باید انجام دهید انجام دهید.
 
  امروزه همه موبایل های هوشمند همین قابلیت و امکان را دارا‌هستند که بر روی پیوند های تماس کلیک کرده و کلیدی کلیک بر روی آن مستقیماً تماس برقرار کنند

4. رابط کاربری بی آلایش و جذابی داشته باشید

نقشه بدون عبارات اختصاری بی فایده میباشد و وبسایت فارغ از راهکار مشخص و معلوم بی مفهوم و بی فایده است.
مطمئن شوید که از نام های صحیح و منطقی به جهت صفحات متعدد تارنما خود استفاده می کنید. به عنوان مثال: اهمیت ما تماس بگیرید یا این که حساس ما تماس بگیرید (اطلاعات تماس گنجانده شده است)، کاغذ درباره ما (اطلاعات در گزینه تاریخچه شرکت شما) و ...
 هنگام توسعه یک استراتژی استراتژیک برای تارنما خود، می بایست راهی به جهت ساخت یک فراخوان برای مبادرت در لحاظ بگیرید. همین بدان معنا است که آنچه مردمان دوست دارا‌هستند در تارنما شما ببینند همین میباشد که می توانند به راحتی به کاغذ گزینه عشق خود در هر برگه از سایت بروید، سفارش دهند و به راحتی به گروه شما لینک دهند. بتوانید به وبسایت خویش بپیوندید، به نشانی اینترنتی خود دسترسی داشته باشید، سرویس ها خویش را مشاهده کنید، محصولات خود را تماشا کنید و ...
شما بایستی اهداف خود را در وب سایت خود واضح کنید. فرانکل می گوید: «خودتان را به جای مخاطبان و مشتریانتان بگذارید. زمانی از سایت شما مشاهده می کنند، به آنچه می خواهند فکر کنید. اهداف آن‌ها چیست؟ به هدف ها مشتریان بالقوه خود فکر کنید.
به خصوص زمانی که تصمیم دارید در وبسایت خویش فروش آنلاین داشته باشید، بایستی به رابط کاربری آن اعتنا بیشتری داشته باشید، زیرا سایتی که فروش آنلاین دارد بایستی به طور تام امکانات و داده ها لازم را به صورت آنلاین در اختیار مشتری قرار دهد. تا مشتریان بتوانند به راحتی خرید کردن خویش را انجام دهند و به سایت شما اعتماد کنند.

5. لینک و پیوند کانال های اجتماعی را در سایت درج کنید

توییتر، فیسبوک، لینکدین، اینستاگرام، تلگرام، پینترست، google پلاس، آپارات و غیره. کانال های اجتماعی هستند که امروزه مورد استقبال عمده مردمان قرار گرفته اند.
امروزه کانال های اجتماعی زیادی وجود دارااست که شما می بایست در آن ها عضو شوید و به دست آوردن و فعالیت خود را در تارنما خویش بسط بدهید تا کسب و کار خویش را توسعه و گسترش دهید. همین نیز در سئوی شما دوچندان مفید است. کار در کانال های اجتماعی و اکران پیوند های آن ها در وب تارنما سبب تبلیغ مارک شما می شود.
 
آخرین مطالب