کشتی مفید فردا رباتی است که از قوانین دریا پیروی می کند، به طور مستقل مسیر خود را ترسیم می کند و طیف وسیعی از محموله ها را برای خدمت به نیروی دریایی در طول عمر خود بر عهده می گیرد.
همانطور که هفته گذشته Inside Defense گزارش داد، کشتی جدید سطحی بدون سرنشین متوسط نیروی دریایی ایالات متحده (MUSV) "دارای یک منطقه محموله گسترده است که نیروی دریایی می تواند قابلیت های پلت فرم را "انتخاب و انتخاب کند".
راه دیگری برای بررسی این نکته این است که نیروی دریایی خواهان نوع جدیدی از قایق روباتیک است، از اندازه تقریبی کشتی مورد نظر خود میداند و هنوز نمیداند دقیقاً چگونه از آن ربات برای جنگ استفاده میشود. طراحی یک قایق که بتواند طیف وسیعی از محمولهها را تحمل کند و به این ترتیب طیف گستردهای از ماموریتها را انجام دهد، به نیروی دریایی این امکان را میدهد تا بفهمد که چگونه میتواند قایقهای روباتیک را ابتدا در عملیات عادی به بهترین نحو بگنجاند و سپس نحوه استفاده از آن ماشینها را دقیق تنظیم کند. در آینده.
MUSV بخشی از یک برنامه در حال انجام برای ارائه طیف وسیعی از وسایل نقلیه روباتیک برای نیروی دریایی است. این کشتی توسط غول دفاع L3Harris ساخته شده است، و چیزی که بلافاصله در مورد کشتی قابل توجه است، تمام ویژگی هایی است که این کشتی نخواهد داشت.
ریگان کمپبل، مدیر کل پلتفرمهای خودکار و پیشرفته دریایی در L3 هریس، در دسامبر 2021 به پادکست Tech Unmanned گفت: «یکی از رایجترین درخواستهایی که میدیدیم، پل بود – من به یک پل روی کشتیام نیاز دارم.
درک اینکه چگونه کاپیتان های انسان شروع به تصور کشتی های رباتیک به عنوان نسخه های خودکار کشتی های موجود کردند، دشوار نیست. این پل یک گره مرکزی برای ارتباط چهره به چهره بین افرادی است که وظایف مهم کشتی مانند فرمان، مأموریت و عملیات روان را مدیریت می کنند. اما این در یک قایق روباتیک کاملا غیر ضروری است، جایی که این وظایف به صورت الگوریتمی انجام می شود یا اگر قایق به مشارکت انسانی نیاز دارد، افراد در خشکی یا کشتی دیگری می توانند آن را انجام دهند.
[Related: The US Navy is testing autonomous seafaring robots that patrol the ocean]
طراحی یک کشتی بدون پل تنها اولین بخش از خودمختاری یک کشتی از ابتدا است. خدمه انسانی به فضاهایی برای خوردن، خوابیدن و مراقبت از سایر عملکردهای بیولوژیکی نیاز دارند. یک کشتی روباتیک نیازی به هیچ یک از اینها ندارد و در عوض میتواند فضای خود را به سوخت، حسگرها، سیستمهای ایمنی اضافی و هر کار دیگری که ممکن است به آن نیاز داشته باشد اختصاص دهد.
بدون خدمه انسانی در هواپیما، MUSV در عوض به سیستمهای خودکار برای حفظ آن برای ماموریتهای بین 30 تا 45 روز یا احتمالاً بیشتر نیاز دارد. سیستمهای ایمنی اضافی، و همچنین حسگرهایی برای تشخیص آسیب و شروع تعمیر، برای اطمینان از زنده ماندن طولانیمدت یک ربات بدون نیاز به نیروی انسانی در کشتی که تعمیر و نگهداری معمولی را انجام میدهند، ضروری است.
[Related: The US Navy launched a missile from a ghost ship. Wait, what?]
"متوسط" یک اصطلاح نسبی است و تعریف نیروی دریایی برای وسیله نقلیه بین 45 تا 190 فوت طول دارد. این محدوده اندازه شامل اندازه قایق های گشتی موجود یا کشتی های کوچکتر است که توسط نیروی دریایی و گارد ساحلی برای عملیات در رودخانه ها، بندرها و در امتداد سواحل استفاده می شود. Sea Hunter، قایق خودمختار که در ابتدا برای پروژه دارپا ساخته شد، 132 فوت طول دارد.
Sea Hunter جابهجایی 140 تنی داشت که در پایینترین حد چیزی است که میتوان برای MUSV انتظار داشت. الزامات نیروی دریایی می تواند کشتی هایی را به حجم 500 تن در جابجایی ببیند. این حجم از کشتی توسط طیف متغیری از ابزارها برای ماموریتها، از جستجوی گرفته تا مختل کردن سیگنالهای دشمن تا حملونقل، حداقل در ابتدا، اشغال میشود. توانایی انتخاب پیکربندی حسگرها و سایر ابزارها می تواند به MUSV اجازه دهد تا بخشی قابل انعطاف از عملیات نیروی دریایی باشد.
L3Harris ساخت نمونه اولیه را در سال 2021 آغاز کرد. پس از تکمیل و در آب، مانعی عادی برای غلبه بر آن خواهد داشت: درک و عملکرد در چارچوب قوانین دریا. کمپبل گفت که هدف برای خودمختاری دریایی این است که کشتی های روباتیک "محیط اطراف خود را درک کنند و به طور موثر و قابل پیش بینی در آن محیط عمل کنند."
[Related: The Navy’s next-gen destroyer concept involves powerful lasers]
این به معنای پیروی از مقررات برخورد یا قوانین بین المللی است که ملوانان برای جلوگیری از تصادف در دریا از آنها پیروی می کنند.
کمپبل گفت: این کار به آینده ای منجر خواهد شد که در آن کشتی های روباتی "به شکل قابل پیش بینی تر نسبت به ترافیک انسانی و دیگر ترافیک دریایی که در آنجا وجود دارد رفتار کنند." اگر MUSV بتواند مانند یک انسان حرکت کند و از همان قوانین پیروی کند، میتواند در ترافیک دریایی موجود جای بگیرد، در حالت ایدهآل بدون اینکه رفتار نامنظم داشته باشد یا کشتیهای دیگر را به خطر بیندازد.
با شانس، این به معنای یک کشتی رباتیک مفید است که می تواند هفته ها بدون خدمه انسانی یا کنترل از راه دور در حال گشت زنی باشد. اگر رفتار عادی داشته باشد، میتواند با ترافیک دیگر ترکیب شود، درست تا زمانی که ملوانان کشتی دیگر متوجه شوند که ربات بدون پل در حال حرکت است.
[ad_2]
مقالات مشابه
- سلتیکز Jayson Tatum به نظر می رسد مانند یک فرد متفاوت با مدل موی جدید
- 10 دلیل محکم برای جلوگیری از چمن مصنوعی
- ترفند های خانه داری و زندگی - مجله ترفندهای زندگی باهوش
- چرا رزمندگان می تواند تجارت برای سحر و جادو را هارون گوردون با شماره 1 پیش نویس انتخاب
- پادکست چیست؟
- Peyton Manning قطره برخی ویرانگر بحث زباله در تام بردی در انتظار خیریه گلف بازی
- خرید اسید اگزالیک - ادرس
- مغلوب ساختن پیشی جستن revved در مورد طناب دار 'فریب' او ساخته شده
- ما سفارشات چین به نزدیک کنسولگری در هوستون
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی