آنچه رانندگان گفت: در کانزاس

.nbcsports-video-wrapper{height:0;margin:10px 0;padding-bottom:56.25%;position:relative;}.nbcsports-video-wrap

توسط PATRIS-MUSIC در 3 مرداد 1399

دنی Hamlin — برنده: "او (کوین Hoffman) رو شل وجود دارد و هنگامی که شما در هوای پاک, من فکر می کنم این احتمالا اولین بار او بود که در هوای پاک در تمام طول روز. من تو را دیدم او را سست و دیدم نوع خون در آب وجود دارد, بنابراین ما فقط زد او را. بدیهی است که من فکر می کردم (Brad Keselowski) تا به حال واقعا سریع خودرو و وجود دارد یک زن و شوهر از دیگران است. ما فقط انجام یک کار بزرگ از آن زمانی که آن را واقعا مهم هست. این است که چگونه شما آنها را برنده شوید."

BRAD KESELOWSKI — 2 به پایان رسید: "من فکر دنی (Hamlin) و من احتمالا بسیار نزدیک به برابر با نیمه دوم شب. آن را فقط یک ماده که در مقابل. ما نمی توانید در مقابل در ری استارت وجود دارد و او قادر به استفاده و به خانه برد. همه در همه, آن را هنوز هم واقعا خوب بعد."

مارتین Truex جونیور — 3 به پایان رسید: "ما در ابتلا به آنها را; من فقط نیاز به زمان بیشتری است. من نمی دانم هر زمان ما منجر به احتیاط خواهد آمد و بچه ها با دو لاستیک (در مقابل ما) و ما ششم و یا هفتم و نبرد راه خود را. که واقعا تفاوت امشب. هر زمان ما منجر شود ما آن را داد تا در استراتژی و پس از آن تا به حال به نبرد بازگشت. در پایان ما فقط خارج از زمان فرار."

کوین HOFFMAN — 4 به پایان رسید: "ما نیاز به یک معجزه است. ما Busch, نور, اپل, فورد موستانگ بود واقعا سست است. ما یک زن و شوهر خوب ری استارت و تا به حال یک زن و شوهر خوب دور اما ما در مشکل وجود دارد بدون در نظر گرفتن اگر آن را نه تنها نگه داشتن رفتن زرد. بچه ها ما انجام یک کار خوب نگه داشتن ما در مبارزه همه شب اما ما قطعا باید برخی از کار را به انجام."

اریک جونز به پایان رسید 5: "این چیزی است که ما نیاز; ما نیاز به یک واقعا خوب امتیاز بعد. آن هم از نوع به نظر می رسد مانند ما شده است و در این نقطه چند سال گذشته متاسفانه. این احساس خوبی برای صعود از آن است. این Reser را کمری واقعا خوب بود. ما شروع به واقعا عمیق و فقط هرگز نمی تواند کاملا به جلو و گرفتن برخی از هوای پاک. من از نوع ساخته شده است یک اشتباه است که آخرین راه اندازی مجدد من در تلاش بود به فشار بیش از حد سخت برای رسیدن به خارج و به برخی از زمین وجود دارد در آن بچه ها بود و به آن بازگشت. خوب تلاش است. گودال خدمه خوب بود و این تیم را به من داد یک ماشین خوب است. ما فقط باید برای انجام این کار نگه دارید و نگه داشتن wracking این نقاط و امیدوارم یک پیروزی است."

Aric Almirola — 6 به پایان رسید: "من بسیار مشتاق برای دریافت یک W. این مسابقه تیم انجام شده است یک کار بزرگ است. ما در حال اجرا است واقعا خوب است. مدت زمان طولانی پیش من داده اند هر چیزی را فقط اجرا top 10 هر هفته و اجرا مانند ما در حال اجرا است اما هنگامی که شما شروع به مزه پیروزی و اجرا جلو و مسابقه در اطراف آن بچه ها شما می خواهید به مهر و موم معامله و به پیروزی لین. امشب ما فقط کمی خاموش. ما نمی باید به خوبی از یک ماشین در مقایسه با زمین که ما در چند هفته گذشته است. من افتخار می کنم از بچه های من. ما نگه داشتن chipping دور و ساختمان است که نقاط بافر به قطع که خوب است اما در حال حاضر ما در حال آماده دریافت W و برخی از نقاط جایزه برای برگشتی."

کول کاستر — به پایان رسید 7: "با تشکر از بچه ها برای مبارزه در تمام طول روز. آن را قطعا نمی زیباترین روز ولی ما چیزی از آن. سمت راست وجود دارد در پایان بهترین بود من تا به حال شده است در بالای شیار در تمام طول روز. این احساس خوبی به دیگر بالا-10 و چند روز قبل از ما به نیوهمپشایر آخر هفته آینده."

الکس بومن به پایان رسید 8: "خشن شب. ما انداخت در مورد هر تنظیم در ما کامارو که ما احتمالا می تواند. خوشبختانه ما توانستیم در نهایت آن را کمی بهتر وجود دارد به سمت پایان و رفتن به عقب به سمت جلو کمی. نفرت از دست دادیم که یک دسته از نقاط که آخرین راه اندازی مجدد – فقط باز و گسترده ای را برخی از مردم سوار در اطراف ما. ما باید برخی از کار را به انجام برای مطمئن شوید که ما می دانیم که. اما گرفتن یک جامد خوب پایان این هفته خوب بود و خوب حرکت سازنده در مسیر درست است."

Kurt Busch — به پایان رسید 9: "ماشین بود کمی در زمان سختی را در طول مسابقه. ما تلاش در برخی از ری استارت با لاستیک در گرمای چرخه اما به لطف بچه ها من روی این هیولا انرژی Chevy. ما مبارزه سخت همراه و هرگز در کار به آن را بهتر کنید و سعی کنید برای پیدا کردن شیرین ترین نقطه را اجرا کنند. ما فقط نیاز به نگه داشتن پس از آن و تبدیل این top 10 را به نتایج بهتر است."

ویلیام بایرون به پایان رسید 10: "این یک جامد پایان برای ما – ما نیاز است که برای مطمئن برای پلی آف. ما در آغاز راه مسابقه ، ما واقعا سست فقط واقعا تلاش. بچه ها کیت (Rodden پر کردن به عنوان خدمه ارشد) و همه ساخته شده است بسیاری از تنظیمات در طول مسابقه. این واقعا ما را در یک موقعیت که در آن ما می تواند حمله. به عنوان به زودی به عنوان ما احتمالا 10 دور در ما لاستیک ماشین احساس خیلی خوب است. ما فقط می ماند وجود دارد خارج وجود دارد در هیچ لاستیک واقعا فرار وجود دارد با(Brad Keselowski) و قادر به عبور از او را برای رهبری. من فکر کردم که ما به دنبال واقعا خوب است. متاسفانه دو لاستیک واقعا کار را برای ما وجود دارد در پایان. من فکر می کنم ما فقط تا به حال بیش از حد بسیاری از دور در سمت چپ و تلاش وجود دارد."

Kyle Busch — به پایان رسید 11th: "که نبود پایان این M&M را سخن بی معنی وبیهوده شکلات یکجور دوربین عکاسی, کمری سزاوار امروز. ما تنگ شد بسیاری از نژاد ها و من فقط به دیوار وجود دارد. ما در حال پیشرفت و فکر می کنم ما نشان داد که امشب. ما را آماده و سر به نیوهمپشایر در هفته آینده."

تعقیب الیوت به پایان رسید 12th: "مردی بود که یک شب طولانی است. من با قدردانی از تلاش من نپا تیم. ما فقط نیاز به تمیز کردن آن را به بالا و در حال رفتن به حرکت به New Hampshire."

تایلر Reddick به پایان رسید 13th: "ما تا به حال یک سریع شماره 8 من دوم شورلت در بلند مدت اجرا می شود امشب در کانزاس جاده سریع السیر. ما فقط نیاز به یک کمی بیشتر در کوتاه مدت اجرا می شود. این بود داستان دو افراط و تقریبا جایی که ما از کار اخراج کردن بسیار سست و اما در مورد نیمه راه از طریق مسابقه ساخته شده است راه بیش از حد تنگ است. من قادر به اجرای بالا در طول مرحله 1 قبل از هر کس دیگری واقعا می تواند و اجازه داده است که ما را به صعود هست تا به بالا 10 برای دریافت برخی از با ارزش مرحله امتیاز. به عنوان شب رفت و ماشین ما رو تنگ تر و من قادر به اجرا کردن نیز وجود دارد و تا به حال به جستجو در اطراف برای سرعت سعی کنید به نگه دارید تا با تغییر مسیر شرایط. خوشبختانه ما قادر به جلوگیری از یک تعداد انگشت شماری از wrecks در مرحله 3 و شروع به صعود به بالا از طریق این زمینه هنگامی که ما قادر به شل ما شورلت برگشت تا کمی. در پایان ما فقط نیاز به یک زن و شوهر بیشتر دیگر اجرا می شود واقعا قادر به بازگشت به بالا 10 امشب."

Clint Bowyer — پایان 14: "ما آنقدر سست در دو مرحله است. ما سخت کار می کرد در آن را و آن را بهتر در مرحله نهایی است. من نمی دانم چگونه هک من خراب در آن (Lap 177) بزرگ خراب است. ما برخی از آسیب های پس از آن ما dodged یک زن و شوهر بیشتر (wrecks) پس از آن. این یک مسابقه دشوار است اما هیچ کس روی ما یک درمان تیم داد و ما گودال خدمه به ما کمک کرد تا از یک دسته امشب. خوب آن را به عقب در بالای 12 در نقاط. کمک خواهد کرد که ما در مرحله مقدماتی نقطه در نیوهمپشایر. آن را همیشه خوب به بازگشت به خانه در کانزاس است. من فقط آرزو می کنم ما می تواند به حال طرفداران امشب در اینجا. ما واقعا آنها را از دست رفته و آماده به آنها را به بازگشت به مسیر است."

Ty Dillon — 15 به پایان رسید: "من GEICO بچه ها جنگیدند برای آن امشب. ما تا به حال یک شروع برای مسابقه اما ما هرگز متوقف chipping دور در آن است. هر کس در این ژرمن مسابقه تیم نگه داشته حفاری (خدمه رئیس مت Borland) ساخته شده ما کامارو ZL1 1LE بهتر با تنظیمات و ما به خانه آورد یکی دیگر از بالا به 15 برساند. این است که ما سوم بالا-16 پایان در چهار مسابقه و افتخار میکنم تیم ما برای سخت کار کردن. ما خواهد شد نگاه کنید به نگه داشتن این حرکت نورد در Loudon."

مایکل مک داول — 16 به پایان رسید: "که بسیار پر حادثه شب. ماشین ما بود فوق العاده سست به شروع مسابقه اما (خدمه رئیس درو Blickensderfer) و بچه های ما واقعا سخت کار کرده تمام مسابقه را بهبود مداوم به ما شماره 34 زیر بشکهای تدارکات فورد موستانگ. از دست رفته برخی از کسانی که wrecks در پایان این قطعا کمک کرد و ما در زمان پرچم شطرنجی P16 است که دیگر اجرا جامد برای ما یک امتیاز خوب در روز."

دنیل سوارز به پایان رسید 18: "این یکی دیگر از اعدام خوب بعد من افتخار همه است. آن زمان در حالی که برای پیگیری به در آمده و ما با تلاش پایان عقب بودن سست و تلاش برای ایجاد تویوتا خبره وسایل نقلیه استفاده می شود کمری به نوبه خود در بخشی از مسابقه است. دیو (وینستون خدمه ارشد) انجام یک کار خوب با تنظیمات و ما در حال اجرا بسیار خوب است در پایان. ارتباطات واقعا خوب بود امشب. باید بگویم کار خوب من نقطه نقطه (استیو Barkdoll) برای کمک به من از طریق همه مشکل که اتفاق افتاده است در مقابل من. همه ما می دانیم که ما نیاز به دریافت سریع تر. ما فقط نیاز به نگه داشتن ساختمان. هنگامی که ما دریافت تمام قطعات با هم, ما در حال رفتن به خوب است."

جان شکارچی Nemechek به پایان رسید 19: "ما نمی بیش از حد بد است به آتش خاموش فقط کمی در تنگ تر سمت و مسیر رهایی تا به شب در رفت. من یک مقدار زیادی از جبهه گرفتن در بالا, بنابراین واقعا نمی توانست اجرا همان خط به عنوان برخی از کسانی که بچه های دیگر. ری استارت شد دیوانه امشب و ما موفق به اقامت در خارج از مشکل برای بسیاری از نژاد اما ماشین آمد در اطراف من نسبت به پایان وجود دارد. من هنوز افتخار از تلاش از همه در ردیف جلو موتورسواری هنوز هم به خانه آورد بالا-20 پایان پس از شب ما بود. ما لرزش آن را خاموش و آماده برای نیوهمپشایر در هفته آینده."

رایان Blaney — 20 به پایان رسید: "ما تا به حال یک مناسب و معقول دگزامتازون تصویربرداری فورد امروز. ما در سست ترین مسابقه و تلاش برای به دست آوردن ماشین سفت کردن با پیگیری شرایط دائما در حال تغییر است. متاسفانه من در دیوار و ما مجبور به توقف برنامه ریزی نشده. ما این را در پشت سر ما و حرکت به نیوهمپشایر در هفته آینده."

Austin دیلون به پایان رسید 27th: "ما به رهبری به کانزاس جاده سریع السیر با اهداف پشتیبان گیری RCR را 1-2 پایان از نژاد روز یکشنبه در تگزاس موتور جاده سریع السیر و من واقعا فکر می کنم ما می تواند آن را انجام داده اند اگر آن نیست برای خراب کردن ما درگیر بودند. ما دست زدن به خاموش بود برای شروع, اما ما در آنجا ماند در آن نگه داشته و ساخت آمریکا اتانول شورلت بهتر و بهتر. ما در نهایت آن گرفته شده بودند و مبارزه برای 12th در یک راه اندازی مجدد در مرحله 3 وقتی که هرج و مرج را در مقابل از ما. ما تا به حال هیچ جایی برای رفتن و به پایان رسید تا با بسیاری از آسیب. ما گم شد بسیاری از قطعات اما ما بهترین ما می تواند به ما در باشگاه به پایان برساند. این فقط یک شرم چون ما فقط به عنوان خوب اگر نه بهتر از ماشین که به پایان رسید ، ما می تواند داشته top 10 به راحتی اگر آن نیست که خراب است. که چگونه از آن می رود گاهی اوقات."

رایان Preece — 34 به پایان رسید: "صادقانه به شما بگویم ما تا به حال یک مسابقه سریع در ماشین سمت راست وجود دارد در پایان. آن را خسته کننده برای همه ما در JTG Daugherty چون ما مشغول به کار واقعا سخت و احتمالا تا به حال بالای 10 خودرو وجود دارد در پایان. من خوبه فقط آماده برای این سال به نوبه خود در اطراف."

جوی afton wagner — 35 به پایان رسید: "من آن را احساس رفتن به (به نوبه خود) 3 درست قبل از ما در زمان سبز و احساس کردم این نوع از فرود در شکاف و صادقانه فکر می کنید که در سمت چپ مقابل شوک بد رفت. آن را مانند آن بود که تخت آن را فقط یک کمی. شاید آن را بد قضاوت در بخشی از من. من فقط فکر کردم این بود که بد نیست و نمی خواهید به از دست دادن تمام مسیر ما موقعیت برای چیزی مطمئن نبودم ، حقیقت این است که 20-20 و عذرخواهی می کنم به هر کس که در آن درگیر است. آن را فقط بدبو است. این یکی از کسانی که قضاوت می نامد. شما در حال آمدن به سبز و swerving لاستیک و چیزی احساس خنده دار و شما فقط مطمئن نیستند."

مت DiBenedetto به پایان رسید 36th: "من نمی تواند بگوید چه می گذرد. من فقط سعی کردم به رفتن پایین. من دیدم بچه ها بررسی می شود تا از (به نوبه خود) 2. من نمی آن را ببینید. من فقط کوتاه در سمت راست. هیچ چیز من می تواند انجام دهد متفاوت است. من قصد ندارم به دروغ. من خیلی frickin تحریک شده. ما تا به حال زباله شانس چند هفته گذشته."

بابا والاس به پایان رسید 37: "این نا امید کننده است. من فکر کردم ما Richard Petty موتورسواری تیم می تواند ما غلبه موانع امروز در کانزاس جاده سریع السیر. ما واقعا رایگان – من فکر می کنم ما تا به حال یک تایر پایین رفتن درست قبل از ما چرخید. و سپس آن را بیش از حد تنگ بنابراین ما به نوعی رفت و در پایان این طیف است. آغاز شده به ما راه راست و درست کردم تا شخص دیگری را به ظروف سرباز یا مسافر با هیچ جایی برای رفتن."

ریکی Stenhouse جونیور — 40 به پایان رسید: "آتش سوزی آغاز شده در کابین خلبان. چیزی الکتریکی تحت داش. پس, این یک بد شانسی به پایان روز می خواهم که برای ما Kroger تیم. من احساس می کردم که ما تا به حال واقعا خوب شات در یک صفحه 10 اگر ما نگه داشته و شماره ماشین در. من واقعا دوست دارم کانزاس است. من خوشحالم که ما رو از یک نوع خاموش-در هفته در حال حاضر قبل از نیوهمپشایر بنابراین ما می سازند."

آنچه رانندگان گفت: در کانزاس در ابتدا در ظاهر NBCSports.com



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب