سه طرح برلین فرمول E آخر می تواند اتومبیل های بیشتر برای اجرا از انرژی

سه طرح FE آخر می تواند باعث بیشتر بازنشستگیفرمول E را با استفاده از سه مدار پوسته در Tempelhof فرودگاه در برلی

توسط PATRIS-MUSIC در 28 خرداد 1399
Three-layout FE finale could cause more retirements
سه طرح FE آخر می تواند باعث بیشتر بازنشستگی

فرمول E را با استفاده از سه مدار پوسته در Tempelhof فرودگاه در برلین برای تکمیل coronavirus-قطع 2019-20 فصل می تواند منجر به بیشتر اتومبیل های در حال اجرا از انرژی است.

قهرمانی اعلام کرد که شش مسابقه برگزار خواهد شد در سراسر نه روز در ماه اوت به عنوان بخشی از سه دو هدر حوادث در آلمانی تسهیلات برای تکمیل مبارزات انتخاباتی جاری.

هر جفت از مسابقات اجرا خواهد شد در یک پیکربندی های مختلف در فرودگاه که به شدت محدود کردن مقدار شبیه ساز آماده سازی هر تیم می تواند انجام است.

تصور باکره, مسابقه مدیر عامل Sylvain فیلیپی گفت: Autosport: "حتی یکی دو سربرگ است که در حال حاضر بسیار خسته کننده برای این تیم پس از سه در فضا از نه روز است - اما آن را درست انجام دهید.

"آن را به چالش در شرایط حادثه خسارت: اگر شما هر گونه مسائل شما فقط کمی هم به نوبه خود چیزهایی در اطراف.

"در سمت ورزشی, زمانی که فرمول E با استفاده از طرح های مختلف در هر زمان از آن خواهد شد یک چالش جدید برای ما است.

"ما می دانیم این طرح از مسیر در پیش و ما را به عمل در شبیه ساز.

"در حال حاضر ما قادر نخواهد بود به انجام این کار است. این چیز بدی نیست, آن را فقط یک چالش جدید برای ما است."

وقتی پرسید که توسط Autosport اگر این می تواند منجر به بیشتر اتومبیل های بازنشستگی فیلیپی افزود: "کاملا اما ما سعی خواهیم کرد بهترین های ما برای جلوگیری از آن.

"آنچه واقعا شگفت انگیز در فرمول E است که حتی اگر شما تغییر شعاع یک گوشه با چند درجه آن در واقع اثرات انرژی ما در طول کل مسیر.

"بنابراین اگر ما در حال حاضر کاملا متفاوت در گوشه و هر چه پس از آن شما باید برای شروع از ابتدا."

Three-layout FE finale could cause more retirements
سه طرح FE آخر می تواند باعث بیشتر بازنشستگی

اما او انتظار ندارد استفاده از یک محل برای همه باقی مانده مسابقات به پتانسیل را دارند که به طور قابل توجهی به نفع برخی از تیم های.

"به طور بالقوه در خالص اصطلاحات فنی است که می تواند درست" فیلیپی گفت.

"آن را حس می کند بسته به نوع انتقال قدرت معماری و مجموعه ای از یک تیم خاص است.

"با این که من امیدوار هستم و فکر می کنم به احتمال زیاد نه. یا اگر نه در راه بزرگ.همه در همه ،

"حتی اگر همه ما استفاده های مختلف powertrains و معماری آن باور نکردنی است که چگونه نزدیک ما در عملکرد هر یک از دیگر.

"من بسیار شک یکی تیم را اجرا خواهد کرد دور با آن. به نظر می رسد بسیار بعید است.

"آن را به عقب می رود به مسیر های مختلف طرح بندی - برخی از تیم ها خواهد شد انجام یک کار بهتر در واکنش و در آینده با بهتر تنظیم و استراتژی بسیار کوتاه اطلاع از طرح های جدید."

تجدید نظر نهایی جگوار I-سرعت eTrophy تقویم

جگوار نیز اعلام کرد هفت مسابقه برنامه در برلین Tempelhof برای تکمیل 10-گرد تقویم برای نهایی فصل من-سرعت eTrophy سری منوط به تایید FIA.

یک SUV الکتریکی سری خواهد بود mothballed در پایان 2019-20 کمپین پس از تنها دو فصل از آن سه سال در برخورد به حمایت از برخی فرمول E حوادث.

که مهمترین آنها دو نژاد - از جمله معکوس-شبکه مسابقه - برگزار خواهد شد در روز یکشنبه 9 مرداد.

Three-layout FE finale could cause more retirements
سه طرح FE آخر می تواند باعث بیشتر بازنشستگی

دسترسی نامحدود به جهان بهترین سی نگاری با Autosport به همراه



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب