
لندن (AFP) - پاکستان "احتمالا یک هفته دور" از آموزش های تیم ملی با هم برای تور خود را از انگلستان به این کشور را بالا کریکت مدیر سایت گفت: پنجشنبه ،
Coronavirus است و تاخیر در شروع فارسی فصل حداقل تا جولای اما انگلستان و ولز کریکت هیئت مدیره امیدوار است به مرحله کامل کمپین بین المللی برای جلوگیری از امکان از دست دادن £380 میلیون ($465 میلیون).
غرب هند هستند با توجه به رسیدن برای سه آزمون تور در ماه جولای در اصل برنامه ریزی شده برای ماه ژوئن.
پاکستان نیز برنامه ریزی شده به بازی سه آزمون در پشت درهای بسته با استرالیا و ایرلند با توجه به بازدید به صورت محدود اور بین المللی.
هیات کریکت پاکستان اجرایی وسیم خان تاکید کرد هیچ چیز می تواند انجام شود که قرار دادن بازیکنان خود را سلامت در معرض خطر اما گفت: آماده سازی بودند که در محل قرار داده برای تور.
"بازیکنان اعتماد است که ما می رویم به انجام آنچه درست است آنها را" خان گفت: آسمان ورزشی.
"ما قصد نداریم به خطر انداختن سلامت خود را. همه ما می خواهیم کریکت به بازی می شود اما نه در همه هزینه ها.
"ما باید تمدید پیراهن. ما به دنبال در آوردن حدود 25 بازیکن. ما در حال برنامه ریزی برای دریافت آنها را با هم به قطار برای تور. ما احتمالا حدود یک هفته دور از آن است."
دولت بریتانیا در حال حاضر هدایت به معنی هر گونه ورود از خارج از کشور باقی می ماند و باید در قرنطینه به مدت 14 روز.
اما که همچنین می تواند به عنوان یک آموزش دوره اگر پاکستان می تواند بر اساس در یک زمین کریکت.
"بانک مرکزی اروپا گفته اند که آنها در حال رفتن به دوباره به ما که هنگامی که آنها به دست آورده اند به وضوح در مورد آنچه که ما می توانید انجام دهید در آن زمان" خان توضیح داد.
"ما در حال تلاش برای رسیدن به انگلستان در اوایل ماه جولای به طوری که ما می توانید قرنطینه انجام می شود. اگر ما می توانید عمل در آن زمان پس از آن اگر نه, سپس آن را به ما می دهد کمتر از سه هفته به تمرین."
رز باول در ساوتهمپتون و در اولدترافورد منچستر شده اند تبلیغ به عنوان امکان پذیر است 'زیستی امن' زمینه با توجه به نیاز در سایت هتل می باشد.
خان افزود: "ما در حال گفت که قصد دارد به دو سالن. ما گفته شده است که دو سالن هستند. ما نیز وجود دارد گفته است برای رفتن به یک سوم محل که در حال رفتن به پایگاه ما در حالی که ما در انگلستان است."
کریکت استرالیا اجرایی کوین رابرتس گفت: سازمان خواهد بود نگه داشتن چشم در قبل از تور قبل از تصمیم گیری که آیا برای ارسال یک تیم بعد در سال است.
"بدیهی است که ما نمی خواهد خطر انداختن ایمنی از بازیکنان," او گفت: سیدنی دیلی تلگراف.
"اما بهترین آزمون این است که غرب هند و پاکستان تورهای انگلستان قبل از ما با توجه به تور. ما امیدواریم که آنها بدون دردسر."
tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
مقالات مشابه
- خواهد Zalatoris خود نوشت: caddie یک بررسی برای برنده به اشتراک گذاری و سپس رفت و برنده
- مسابقات نسکار در ایندی پس از جانسون قرارداد coronavirus
- Scottie Pippen گفته می شود 'فراتر از کبود" در اردن برای تجسم در تاریخ و زمان آخرین رقص
- این هوش مصنوعی می تواند به ردیابی شهاب سنگ های مدفون شده در یخ های قطب جنوب کمک کند
- NASCAR at Daytona road course live updates: Chase Elliott holds off Denny Hamlin
- Horrner : یک توقف مسابقه ساخت F1 خسته کننده 88801100011088 <!-- react-empty: 17 -->رویداد آبگرم فرانکورچمپ به یک امر مدیریت تایر تبدیل یک بار رانندگان مجبور به ایجاد یک سوئیچ زود هنگام به ترکیب سخت در طول یک دوره ماشین ایمنی.پایان دهنده سکو ماکس Verstappen گفت : بعد از ظهر یکی از لذت بخش از کابین خلبان نبوده است ، به عنوان او تا به حال به تمرکز بیشتر بر زنده نگه داشتن لاستیک های خود را از تلاش برای مبارزه با مرسدس.برنده مسابقه لوئیس همیلتون گفت: «این چیزی نیست که من به خصوص از آن لذت ببرم. You want to be able to attack, and push-push-push-push-push, do a stop, push-push-push."هورنر فکر می کند که نژادها که در آن یک توقف سریع ترین استراتژی به ناچار منجر به موقعیت هایی که در آن رانندگان به حالت حفاظت از تایر - که برای سرگرمی خوب نیست.<!-- react-text: 25 --><!-- /react-text -->هورنر می گوید: «من فکر می کنم مسابقه های یک توقفی همیشه خسته کننده هستند.» "من فکر می کنم که شما نیاز به دو تا سه توقف مسابقه."من فکر می کنم که مخلوط کردن نظم، آن را مخلوط استراتژی تا. و من فکر می کنم که ما همیشه دیده ایم که یک مسابقه توقف، جایی که رانندگان در زیر تایر رانندگی می کنند، سعی می کنند تایر را حفظ کنند، بسیار سخت است. من فکر می کنم که شما نیاز به برخی از تغییر پذیری بیشتر از استراتژی به منظور ایجاد افست بین اتومبیل."همچنین بخوانید:همیلتون : تنها کارفرمایان F1 می توانند کاری برای جلوگیری از مسابقه خسته کننده حل و فصل موتورFerrari هنوز هم برگ "طعم ترش" با رقباهورنر در پاسخ به این سوال که آیا بهترین راه برای رسیدن به آنچه که او می خواهد این بود که پیرلی با انتخاب های مرکب تایر خود تهاجمی تر باشد، گفت: «در یک دنیای ایده آل. من فکر می کنم اساسی ترین کاری که ما باید انجام دهیم این است که میزان استراتژی هایی را که می توانید با آنها به یک مسابقه بروید افزایش دهیم."تقریبا هر یک انتخاب شده را به یک استراتژی توقف در اینجا [در بلژیک]. و این هرگز یک جایزه بزرگ هیجان انگیز تولید نخواهد کرد."مایکل ماسی، مدیر مسابقه F1 که درگیر بحث با پیرلی در مورد محصولاتش است، آنقدر متقاعد نشده است که یک توقف لزوماً عامل این مشکل است.او می گوید: «من فکر می کنم احتمالاً کمی خشن است که مسابقه های یک توقفی و مسابقه های خسته کننده را به هم متصل می کند، زیرا فکر می کنم ما برخی مسابقه های هیجان انگیز یک توقفی را دیده ایم.»"ما همچنین دیده ایم برخی از مسابقه های خسته کننده دو توقف و برخی از مسابقه های هیجان انگیز دو توقف. بنابراین من فکر می کنم از آن منظر، این یک دیدگاه نیست که من از آن حمایت کنم.او می گوید: «اما با این حال، FIA به همراه پیرلی، اف۱، تیم ها و بدیهی است که ورودی رانندگان با هم همکاری می کنند تا هر سال تعدادی معیار را امتحان و انجام دهند و این هیچ راز نیست که پیرلی با همه آن احزاب همکاری نزدیکی داشته باشد."ماریو Isola شرکت در جلسات رانندگان در 4-5 حوادث هر سال به روز رسانی به رانندگان و تیم های که در آن Pirelli است، و آنچه که آنها به دنبال انجام."بنابراین من فکر می کنم تکامل آن این است که ما به همکاری با هم بین تمام ذینفعان کلیدی با F1، FIA، پیرلی، رانندگان و تیم ها ادامه خواهیم داد تا لاستیکی داشته باشیم که برای اهداف مناسب باشد."
- راهنمای پودر باریت برتر!
- قیمت استخر های بادی اینتکس
- خرید عمده لباس بچگانه مستقیم از تولیدی و واردکننده
- سه در واقع روشن روشها به اسباب بازی Higher این کار را به سادگی انجام دادید