Horrner : یک توقف مسابقه ساخت F1 خسته کننده 88801100011088 رویداد آبگرم فرانکورچمپ به یک امر مدیریت تایر تبدیل یک بار رانندگان مجبور به ایجاد یک سوئیچ زود هنگام به ترکیب سخت در طول یک دوره ماشین ایمنی.پایان دهنده سکو ماکس Verstappen گفت : بعد از ظهر یکی از لذت بخش از کابین خلبان نبوده است ، به عنوان او تا به حال به تمرکز بیشتر بر زنده نگه داشتن لاستیک های خود را از تلاش برای مبارزه با مرسدس.برنده مسابقه لوئیس همیلتون گفت: «این چیزی نیست که من به خصوص از آن لذت ببرم. You want to be able to attack, and push-push-push-push-push, do a stop, push-push-push.”هورنر فکر می کند که نژادها که در آن یک توقف سریع ترین استراتژی به ناچار منجر به موقعیت هایی که در آن رانندگان به حالت حفاظت از تایر – که برای سرگرمی خوب نیست.هورنر می گوید: «من فکر می کنم مسابقه های یک توقفی همیشه خسته کننده هستند.» “من فکر می کنم که شما نیاز به دو تا سه توقف مسابقه.”من فکر می کنم که مخلوط کردن نظم، آن را مخلوط استراتژی تا. و من فکر می کنم که ما همیشه دیده ایم که یک مسابقه توقف، جایی که رانندگان در زیر تایر رانندگی می کنند، سعی می کنند تایر را حفظ کنند، بسیار سخت است. من فکر می کنم که شما نیاز به برخی از تغییر پذیری بیشتر از استراتژی به منظور ایجاد افست بین اتومبیل.”همچنین بخوانید:همیلتون : تنها کارفرمایان F1 می توانند کاری برای جلوگیری از مسابقه خسته کننده حل و فصل موتورFerrari هنوز هم برگ “طعم ترش” با رقباهورنر در پاسخ به این سوال که آیا بهترین راه برای رسیدن به آنچه که او می خواهد این بود که پیرلی با انتخاب های مرکب تایر خود تهاجمی تر باشد، گفت: «در یک دنیای ایده آل. من فکر می کنم اساسی ترین کاری که ما باید انجام دهیم این است که میزان استراتژی هایی را که می توانید با آنها به یک مسابقه بروید افزایش دهیم.”تقریبا هر یک انتخاب شده را به یک استراتژی توقف در اینجا [در بلژیک]. و این هرگز یک جایزه بزرگ هیجان انگیز تولید نخواهد کرد.”مایکل ماسی، مدیر مسابقه F1 که درگیر بحث با پیرلی در مورد محصولاتش است، آنقدر متقاعد نشده است که یک توقف لزوماً عامل این مشکل است.او می گوید: «من فکر می کنم احتمالاً کمی خشن است که مسابقه های یک توقفی و مسابقه های خسته کننده را به هم متصل می کند، زیرا فکر می کنم ما برخی مسابقه های هیجان انگیز یک توقفی را دیده ایم.»”ما همچنین دیده ایم برخی از مسابقه های خسته کننده دو توقف و برخی از مسابقه های هیجان انگیز دو توقف. بنابراین من فکر می کنم از آن منظر، این یک دیدگاه نیست که من از آن حمایت کنم.او می گوید: «اما با این حال، FIA به همراه پیرلی، اف۱، تیم ها و بدیهی است که ورودی رانندگان با هم همکاری می کنند تا هر سال تعدادی معیار را امتحان و انجام دهند و این هیچ راز نیست که پیرلی با همه آن احزاب همکاری نزدیکی داشته باشد.”ماریو Isola شرکت در جلسات رانندگان در 4-5 حوادث هر سال به روز رسانی به رانندگان و تیم های که در آن Pirelli است، و آنچه که آنها به دنبال انجام.”بنابراین من فکر می کنم تکامل آن این است که ما به همکاری با هم بین تمام ذینفعان کلیدی با F1، FIA، پیرلی، رانندگان و تیم ها ادامه خواهیم داد تا لاستیکی داشته باشیم که برای اهداف مناسب باشد.”

رئیس ردبول کریستیان هورنر می گوید فرمول ۱ باید از مسابقه های یک توقفی دور شود اگر قرار باشد از عینک های خسته کننده ای مانند جایزه بزرگ بلژیک جلوگیری شود. …

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>