Bourdais: IMSA نیاز “بحث جدی” در مورد BoP


در دیتونا 240 در اوایل این ماه توربوشارژ Mazdas و Acuras رشد همه Cadillacs در مرحله مقدماتی و مزدا در ادامه به نمره 1-2 پایان بسیار سریعتر از Cadillacs به عنوان به زودی به عنوان در ابتدا مرطوب, آهنگ شروع به خشک و به ویژه سریع تر در صاف کردن انفجار در, بیضی بخش از آهنگ.

Bourdais که همراه با جاو Barbosa قادر به تکرار موستانگ نمونه مطلب را Rolex 24 ساعت پایان از مقام سوم با یک شارژ رانندگی در مسابقه نهایی ساعت توضیح داد که هر دو کشیدن و اضافه وزن هستند هزینه Cadillacs در سرعت.

“من نمی دانم چه نقاط قوت از دیگر تولید کنندگان,” او گفت: “اما من احساس قطعا وجود دارد یک بحث شود برای BoP دوباره بودن محور کمی.

“من می خواهم برای دیدن اتومبیل که در همان وزن است که می تواند یک به علاوه. وجود 30 کیلو [66lbs] اضافی در Cadillacs در حال حاضر. ما احتمالا باید کمی بیشتر downforce را که وزن آن لازم نیست.

“وجود دارد بسیاری از چیزهایی که بسیار دشوار است که وجود دارد نه تنها پارامتر بین قدرت و وزن downforce و کشیدن که در خط است. چگونه می توانم به شما در تنظیم ، وجود دارد نیاز به یک بحث جدی در مورد آن و نه تنها نگاه laptimes اما سعی کنید به اتومبیل های مسابقه کمی بهتر است.

“اگر شما نگاه کنید در دیتونا ما به وضوح به حال بیشتر downforce اما ما نیز بسیار پایین در سرعت بالا. و آن چیزی است که ما می توانید تغییر دهید چرا که شما مجاز حداقل بال زاویه. بنابراین شما بسیار محدود است اما شما در حال تلاش به تساوی چیز پس از آن روی حیله و تزویر معادله است.

JDC-میلر تنها کادیلاک تیم با دو نوشته استخدام valik به عنوان تریستان Vautier را شریک در آن #85 ماشین برای این مسابقه در حالی که Bourdais و Barbosa ادامه به طور معمول در #5 موستانگ نمونه ماشین.

صحبت به طور خاص در مورد JDC-میلر Bourdais گفت: “من فکر می کنم ما فقط نیاز به ماشین بهتر پیدا مکانیکی گرفتن و سپس اجرا. من فکر می کنم تا کنون کادیلاک بوده است اثبات بسیار قابل اعتماد و آن را بسیار سرگرم کننده, ماشین, رانندگی, بنابراین من بسیار به دنبال به جلو به انجام بیشتر از آن.”

در مورد هر کادیلاک شانس برابر مزدا و گفتگوی در 2hr40min نژاد او اظهار داشت: “من فکر می کنم اگر ما سنگین در downforce آن باید کمک کند اما من فقط نمی دانم که در آن بچه های دیگر هستند downforce-دانا است. اگر آنها قادر به ستون در حد downforce به عنوان ما انجام دهد و ما فقط باید اضافی که 30 کیلو در ماشین و سپس آن را برای رفتن به یک مبارزه است.

“اما آن را سخت به مقایسه چون من نمی شده است وجود دارد و بنابراین من نمی دانم چگونه آن را برای ترجمه در این مسیر است.

“بسیاری از تنظیمات ساخته شده در BoP تا حدودی به دلیل برخی از مردم در تلاش بودند با قابلیت اطمینان. در حال حاضر همه به نظر می رسد نسبتا قابل اعتماد آن را شاید زمان به تجدید نظر آن را کمی.”

IMSA اول تمرین برای کادیلاک جایزه بزرگ سبرینگ اجرا می شود در روز جمعه از 6.00 pm تا 7.00 pm ET FP2 است شنبه 10.00-11.15 هستم مقدماتی است 1.55-3.00 ساعت و مسابقه 5.35-8.15 pm.

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>