Kunimitsu هوندا نجات از “وحشتناک” شروع به فصل


ژاپن برتر sportscar مسابقه سری بود قادر به تکمیل آن باز پیش فصل آزمون در اوکایاما در ماه مارس قبل از گسترش COVID-19 ناشی از تست دوم و افتتاحیه مسابقات این فصل را در انتظار قرار داده.

باز مسابقه در نهایت محل را در تاریخ 18-19 در فوجی جاده سریع السیر زیر را در آخر هفته گذشته دو روز آزمون در همان مسیر که در صدر بود Kunimitsu را #100 NSX-GT.

تیم تازه وارد Tadasuke Makino تنظیم سریع ترین زمان در روز افتتاحیه که تبدیل به بهترین دامان تست – مارک قابل چرخش برای این تیم پس از آن تلاش برای سرعت در طول سجا آزمون.

Yamamoto گفت که سه ماه استراحت داده بود Kunimitsu فرصتی برای کار کردن آنچه اشتباه رفته بود قبل از تبدیل این تیم چشم انداز برای شروع فصل.

“ما تا به حال چندین آزمون از ماشین های جدید ساخته شد و عملکرد نیست بسیار خوب” Yamamoto گفت: Motorsport.com. “من نمی توانستم رانندگی در راه من فکر کردم من قادر خواهد بود برای من نگرانی در مورد تیم.

“ما تا به حال برخی از مشکلات در طول [خصوصی] تست در فوریه بنابراین ما کار می کرد و مشکلات پس از آن ما رفت و به مشترک تست در آوریل [در اوکایاما].

“حرکت ماشین در آن زمان نبود اما اینکه من رانندگی یا Tadasuke رانندگی بود این احساس وجود دارد چیزی اشتباه است با تنظیم کردن. اما از آنجا که نه رانندگان و نه مهندسین می تواند کار کردن آنچه در آن بود و ما دچار مشکل بودند.

“سپس گسترش coronavirus ایجاد این تاخیر و در آن زمان ما قادر به به طور کامل شناسایی نقاط ضعف و این بار به همراه این [قوی] ماشین.”

#100 RAYBRIG NSX-GT

#100 RAYBRIG NSX-GT <span class="copyright">GTA</span>
#100 RAYBRIG NSX-GT GTA

GTA

اظهار نظر در این جبهه جدید آیرودینامیک بسته هوندا را به فوجی آزمون, Yamamoto گفت: آخرین تنظیمات بود “آسان تر به درایو” اما که او هنوز مطمئن نیست که مشخصات استفاده می شود برای فوجی بازکن این ماه است.

“من یک تست مقایسه ای در بر داشت و نقاط خوب و بد امتیاز برای هر [مشخصات],” او توضیح داد. “بنابراین پس از به طور کامل چک کردن داده ها و گوش دادن به نظرات از رانندگان و تیم در نهایت هوندا تصمیم خواهد گرفت که کدام یک برای استفاده.”

Yamamoto برنده 2018 سوپر GT عنوان در کنار دکمه Jenson اما این جفت ارز را تجربه دشوار عنوان دفاع در سال گذشته شکست به پیروزی در هر مسابقه و قرار دادن هشتم در رده بندی است.

31 ساله احساس صعودی خود را در مورد چشم انداز جدید در کنار هم تیمی Makino.

“وجود دارد نه مقدار زمان تا اولین مسابقه اما اگر ما این ماشین به عنوان پایه و اساس من احساس مانند آن را به اندازه کافی قادر به مبارزه با” او گفت:. “در حال حاضر انتظارات ما بزرگتر از ما نگرانی.

“این خواهد بود که اولین مسابقه که در آن هر سه تولید کنندگان در حال مبارزه تحت همان قوانین [زیر هوندا سوئیچ به جلو موتوره ماشین] بنابراین انگیزه من به عنوان یک راننده است و حتی بالاتر از حد معمول است. من به دنبال به جلو به آن زیادی است. من می خواهم را به نفع خود باز مسابقه هر وسیله.”

دفعات بازدید:همچنین:

Yamamoto: جوانتر هم تیمی ارائه challengeHonda است ‘هیچ بهانه ای’ با جلو موتوره NSX-GT

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de

کتاب زبان اصلی

ایندکسر