آخرین بار ملت ما زندگی می کردند از طریق تحولات ناگهانی و عمده آن تغییر ورزشی ما برای همیشه لطفا برای. اما 9/11 نیست فقط تغییر راه ورزش احساس و صدای آن را نیز تغییر مکان های که در آن ورزش ما در حال بازی و تماشا. استادیوم اضافه شده محیطی و چند لایه از امنیت ملی گرایی و نظامی گری گرفته شده بودند و در فرد تجربه شد اساسا متفاوت است.

این بیماری همه گیر کوروناویروس نیز تغییر خواهد کرد ما عرصه و استادیوم در هر دو راه موقت و ماندگار است. چون واقعا وجود دارد دو جداگانه و مجزا قطعات به طرفداران بازگشت به سالن: آنها به بود ایمن از خطر یک بیماری همه گیر و آنها را به احساس امن است. و آن را در همپوشانی بین این دو چیز است که طراحان به دنبال پیدا کردن راه حل برای حفاظت از استادیوم های آینده است.

کوتاه مدت

این بیماری همه گیر به پایان خواهد رسید. واکسن ساخته خواهد شد. شاید دیگر بیماری های همه گیر را به دنبال خواهد داشت. شاید ما در عصری زندگی از بیماری های همه گیر در حال حاضر. اجتماعی فاصله می آیند و می روند و می آیند دوباره. اما حتی اگر این مورد است, جدید اجتماعی آگاهی از خطرات ناشی از جمعیت زیادی معطل خواهد شد. که بخشی از این معادله در طراحی یک استادیوم در حال حاضر به دلیل آن را نیز در حساب دیفرانسیل و انتگرال خرید بلیط به یک بازی است.

“بخشی از مردم را به بازگشت ساخت مطمئن شوید که مردم احساس امنیت و تمام چیزهایی که اپراتورها در حال انجام مشهود و ابلاغ به مشتریان خود می گوید:” بروس میلر مدیر عامل پرجمعیت یک شرکت است که طراحی شده است بیش از 1 ، 300 سالن های ورزشی و از جمله 21 جدید و یا بازسازی NFL استادیوم. طرفداران نمی خواهد فقط می خواهم به شنیدن آنچه که ورزشگاه اپراتورها در حال انجام به نگه داشتن محل به عنوان پاک که ممکن است آنها می خواهید به آن را ببینید بیش از حد. اپتیک مهم است. و وجود خواهد داشت برخی از درجه ای از تئاتر درگیر در متقاعد کردن مشتری پرداخت که سلامت خود را یک اولویت است.

در عین حال این خطر وجود دارد در overcommitting به ظاهر یک محیط امن. گیل سرخ شده, صندلی, ورزش, گروه مدیریت در دانشگاه New Haven, تشبیه آن به اسرائیل فرودگاه. “اگر آمریکا به طور متوسط است استقبال بسیار امنیتی آنها فکر می کنم ‘شاید این نیست که در آن من می خواهم برای رفتن,’ سرخ” می گوید. “‘شاید این است امن نیست.'”

“ما نمی خواهیم که ساختمان های ما به مانند یک بیمارستان” پژواک میلر. “ما هنوز هم می خواهید مردم را به احساس راحتی زمان زیادی را با هم آمدن در سراسر یک رویداد ورزشی.”

(Amber Matsumoto / Yahoo Sports)
(کهربا ماتسوموتو / Yahoo Sports)

مدیریت بسیار مسری بیماری در یک ورزشگاه بزرگ است و یک فرایند پیچیده است. به این منظور پرجمعیت سفارش مطالعه را لمس کنید و امتیاز کار کردن که سطوح در استادیوم در حال لمس بیشتر توسط مشتریان. “همه کسانی که لمس نقاط را می توان تغییر و کارآمد” میلر می گوید: “به طوری که ما به حداقل رساندن لمسی-امتیاز مورد نیاز برای شرکت در یک رویداد.”

شما نمی توانید حذف هر سطحی که غالبا لمس کرد. شما می توانید, اما تمیز کردن آنها را بیشتر و شما می توانید مواد سوئیچینگ به مس که به نظر می رسد کمتر مهمان نواز به ویروس نسبت به دیگر فلزات است.

هنوز وجود دارد تنها تا آنجا برنامه ریزی شما می توانید برای جمعیت زیادی از حساس افرادی که تمایل به ایستادن در خوشه و حرکت در اطراف بسیاری در داخل استادیوم.

“ما می توانید در قرعه کشی بر روی صفحه کامپیوتر ما یک طرح حرفه ای که در آن هر کس اجتماعی فاصله می گوید:” Nate Appleman, مدیر ورزشی, تفریح و سرگرمی در HOK شرکت طراحی است که طراحی شده آتلانتا فالکونز’ مرسدس بنز, ورزشگاه, در میان دیگران. “و پس از آن دقیقه که شما معرفی انسان به معادله آن همه می رود به طور کامل بلا استفاده به دلیل وجود اراده و انتخاب است. آن را واقعا به چالش کشیدن مشکل را حل کند. بدون واکسن آن را تنها کاهش خطر ابتلا به آن را ‘امن است.”

در عین حال برخی از تیم ها در حال حاضر در حال تهیه طرح استادانه درست شده برای نحوه بازگشایی مانند San Jose Sharks. برخی از ایالت ها مانند تگزاس در حال حاضر اجازه بازگشایی استادیوم در 25 درصد ظرفیت اما ارائه راهنمایی بیشتر خاص از اقامت در خارج از گروه های بزرگتر از 10 تلاش برای نگه داشتن 6 پا از هم جدا و با پوشیدن ماسک. کشورهای دیگر مانند ماساچوست گفت: استادیوم نمی بازگشایی — حداقل نه به طور کامل تا زمانی که یک واکسن در دسترس است. همانطور که در تمام جنبه های دیگری از این بیماری همه گیر وجود دارد کمی هماهنگی ملی.

تسریع روند

همه گیر تسریع روند که در حال حاضر در حال حرکت است. راه ما طراحی و ساخت استادیوم در حال تغییر بود در راه های مهم.

“ما در میانه یک زمان که در آن من فکر می کنم ما در حال حاضر شاهد فن انتظارات تغییر برای رویداد زندگی می کنند قبل از همه گیر در واقع رخ داده است می گوید:” بیل جانسون طراحی اصلی در HOK, جایی که او کار بر روی بازسازی و محفل ققنوس’ آرنا در حال حاضر یکی از بی شمار عرصه آزادسازي ظرفیت خود را به نفع صمیمی تر احساس می کنم. “بسیاری از این ساختمان ها در یک نقطه که در آن زمان به آنها را تغییر دهید به هر حال. در حال حاضر ما به یک نگاه سخت در آن است. اگر ما در حال رفتن به کاهش ظرفیت چگونه ایجاد می کنیم که تجربه اجتماعی زمانی که ما در حال تلاش برای ماندن در 6 فوت دور از هر یک از دیگر؟”

(Amber Matsumoto / Yahoo Sports)
(کهربا ماتسوموتو / Yahoo Sports)

برخی از این تغییرات در واقع ممکن است مفید در یک بیماری همه گیر سناریو مانند شيوع رو به رشد تکنولوژی پوشیدنی در استادیوم ها و عرصه — که می تواند ساخته شده به بوق یا ارتعاش زمانی که بیش از حد بسیاری از مردم در همان فضا را اشغال مثلا. ورزشگاه و عرصه برنامه های است که اجازه می دهد تا شما را به سفارش غذا و نوشیدنی از وانت نقاط به نظر می رسد خیاط ساخته شده برای این زمان به عنوان یک نوع از عابر پیاده منظقه وانت.

از سوی دیگر روند مانند کاهش سوئیت در حمایت از بیشتر فضاهای اجتماعی ممکن است مجبور به تجدید نظر شود.

اما این تمایل جهانی برای سالن های ورزشی به کاهش گنجایش. شش لیگ اصلی بیس بال استادیوم باز شد و همه به طور قابل توجهی کوچکتر ظرفیت-عاقلانه تر از پیشینیان خود — همه از کاهش یک پنجم یا بیشتر.

  • تگزاس رنجرز رفت و از 48,114 به 40,300.

  • میامی مارلینز از 47,662 — که در حال حاضر پوش در آن عظیم الجثه تسهیلات به 36,742.

  • آتلانتا بریوز کوچک شده از 49,586 به 41,084.

  • دوقلوها مینه سوتا از 46,584 به 38,544.

  • حتی تیم جدید نیویورک کاهش قابل توجهی که آنها افتتاح ورزشگاه جدید در مقابل آنهایی که قدیمی خود در سال 2009. این متس رفت از 57,333 به 41,992; یانکی ها از 56,936 به 47,309.

  • به Tampa Bay Rays’ Tropicana زمینه می توانید نگه دارید 42,735 اما برزنت پوشش تقریبا نیمی از کسانی که صندلی آنها را کاهش دهد به فقط 25,000 کمترین میزان در لیگ 10,000.

مفید در حالی که ظرفیت در حال پایین رفتن به اندازه استادیوم و عرصه لزوما زیر کت و شلوار. به دلیل فضای ذخیره شده بر روی آن صندلی است که اغلب استفاده می شود در به روز رسانی امکانات و افزایش گزینه های مواد غذایی و دیگر اشکال سرگرمی در این زمینه. و بسیاری از سالن در حال حاضر انعطاف پذیری بیشتر از همیشه در حال حرکت صندلی در اطراف.

این امکانات عبارت دیگر مناسب تر به یک بیماری همه گیر تر از همیشه قبل از. آن را به سختی غیر قابل تصور است که کرسی خواهد بود فاصله بیشتر است و این باز می شود تا استفاده خواهد شد تا سطح شیب دار به تجربه بیشتر با چیزهایی مثل تلویزیون و مانیتور برای تماشای تکرار یا مینی یخچال شما صرفه جویی در سفر به آبجو اجتماع.

(Amber Matsumoto / Yahoo Sports)
(کهربا ماتسوموتو / Yahoo Sports)

در NBA تاکید شده است در کیفیت تجربه مصرف کننده حق, حتی اگر آن را در هزینه از مقدار. در این عرصه برخی از سه چهارم از درآمد بلیط می آید از 20 ردیف یا بیشتر با توجه به ورزشی مجله کسب و کار.

نسل جوان از طرفداران در حال رشد به اندازه کافی درآمد قابل تصرف به استطاعت آن حق بیمه کرسی در واقع نمی خواهم به افسار به آنها. “آنها می خواهم به بلند شدن و راه رفتن در اطراف و دیدن بازی از دیدگاه های مختلف” جانسون می گوید. “آنها می خواهم به گرفتن می شود و در لحظه ای که ورزش اتفاق می افتد و قادر به پخش آن است.”

ترفند این است برای ایجاد اتاق به اندازه کافی برای کسانی که غربت طرفداران نه به دسته بالا و در عین حال به احساس مانند آنها با داشتن یک تجربه اجتماعی است.

گسترش

مانند 9/11, coronavirus اضافه خواهد شد شکستن امتیاز به سالن های ورزشی به عنوان لایه جدید امنیتی اضافه شده است. به جز این زمان در اطراف, تراکم مشکل ساز است در خود و برای خود. دلیل صف های طولانی برای متوسط اسکن برای مثال باید به فاصله. به عنوان پتانسیل صف برای امنیت بلیط-اسکن امتیازات و دستشویی و حمام. ردپای ورزشگاه ممکن است به افزایش است.

اما در اینجا بیش از حد موجود و توسعه ممکن است کمک کند. تعداد کمتری از مردم در حال رانندگی به استادیوم و پارکینگ وجود دارد. بین rideshares و بهبود حمل و نقل عمومی جایگزین— که دومی تبدیل به امن دوباره— پارکینگ را می توان کاهش می یابد. نوعی از tailgating احتمال زنده ماندن به عنوان وسیله ای برای جمع آوری با دوستان قبل از باز کردن درب, اما آن را نمی ممکن است لزوما در محل پارکینگ دیگر بلکه در مناطق تعیین شده فقط برای این منظور است.

(Amber Matsumoto / Yahoo Sports)
(کهربا ماتسوموتو / Yahoo Sports)

تکامل از واقعیت مجازی نیز ممکن است در کاهش فیزیکی له از مردم در استادیوم. VR آنقدر پیچیده است که آن را می توانید به جای هواداران در داخل ورزشگاه از خود کوچ و هیجان زده ورزشگاه طراحان برای برخی از زمان.

تنها کسری از عمده ترین تیم طرفداران در واقع به طور منظم به بازی در فرد به دلایل که معمولا مالی یا جغرافیایی. تلاش برای ایجاد یک تجربه برای آن دسته از طرفداران که باعث می شود آنها احساس مانند آنها وجود دارد در فرد بعدی مرزی برای صنعت ورزش — و به طور بالقوه زمینه مناسبی برای درآمد جدید. همچنین این نرم رابطه جنسی که نمی توانند وجود داشته باشد شخصا در حالی که هنوز هم اجازه می دهد برای های موجود در مدل کسب و کار برای زنده ماندن.

“شما می تواند از لحاظ جسمی فروش یکی از آن 60,000 صندلی می گوید:” مارک ویلیامز مدیر توسعه کسب و کار و ورزش اصلی از HKS که طرح های سالن های ورزشی در سراسر جهان از جمله SoFi ورزشگاه جدید NFL ورزشگاه در حال ساخت در لس آنجلس. “و شما ممکن است یکی دیگر از 100 نفر پرداخت برای دسترسی به ارائه و در همان صندلی که کسی است که در واقع نشسته است. آنها می بینیم که چشم انداز اطراف نگاه کنید ببینید این رویداد است. که بی حد و حصر.”

به عبارت دیگر اگر ما طبیعی جدید نیروهای ما برای ساخت 20,000-صندلی های استادیوم به جای 80,000 آنهایی که با قرار دادن مردم در استادیوم تقریبا شاید می تواند نجات از دست درآمد و صرفه جویی در محصول ما عادت کرده اند به.

پول موضوع

این مدل درآمد در زمان ورزش در حال حاضر در حال تغییر از به حداکثر رساندن ظرفیت برای بهبود تجربه و استخراج دلار بیشتر از طرفداران کمتری.

به دلیل پخش برنامه های ورزشی تبدیل شده اند بسیار پیچیده و در دسترس — پرداخت به اندازه کافی و شما می توانید ببینید هر طرفدار تیم و فقط در مورد هر بخش من تیم کالج از هر نقطه در جهان — در آن طول می کشد بیشتر به طرفداران به پوسته را برای بلیط نشستن در ترافیک پارک و فشار از طریق جمعیت کثیری از مردم برای تماشای یک بازی در فرد است.

“که نبرد برای 20 سال گذشته” Appleman می گوید. “چگونه ما ایجاد یک تجربه فراتر از فقط داشتن بازیکنان در زمین و یا دادگاه است که lures های مردم را به آمدن به سالن?”

باید کلاه بر حضور تحمیل شود و در تیم های موجود و امکانات مالی مسائل را دنبال خواهد کرد. هنگامی که مردم کمتر آمده از طریق درب شما را تشکیل می دهند که درآمد حاصل از جایی دیگری در جهت خدمات هر چه بدهی شما در زمان به ساخت محل. استادیوم طراحی شده به طور کامل به عنوان محله تحولات که تمایل به دنبال. و برنامه ریزی برای پرداخت برای کسانی که در استادیوم ها و هر آنچه که آنها را احاطه کرده است نیاز به صندلی پر شود بیش از حد. برای جلوگیری از defaulting در پرداخت ساخت پول بیشتر از مردم است که فراموش می آیند و همچنین به عنوان کسب درآمد از فن آوری تبدیل خواهد شد بیشتر از همیشه مهم است.

اما به عنوان سرخ شده اشاره می کند که تنها به بدتر شدن gentrification در استادیوم ورزشی. در یک کشور که در آن تقریبا نیمی از جمعیت این گزارش نمی تواند مقابله با 400 دلار اورژانس هزینه مصرف یک خانواده به یک بازی حرفه ای است که اغلب گران بوده است.

“این ارائه های مختلف پویا و امکانات حرکت رو به جلو ؟ من فکر می کنم پس سرخ” می گوید. “من فکر می کنم ما در حال حاضر باید haves and the have-nots در ورزش است. بسیاری از میانگین Joes قیمت گذاری شده اند ، با کیفیت پخش رفتن است فقط بیش از حد گران است. این بیماری همه گیر است که فقط در حال حرکت است که همراه است.”

حتی اگر استخر از مردم که توان مالی برای رفتن می شود و حتی کوچکتر — و شروع یک رکود عمیق کمک نمی کند هر — استادیوم در نهایت بازگشایی و مردم باز خواهد گشت. استادیوم ها و عرصه بخشی از اجتماعی هسته از شهرهای ما از رفتن به سالن بزرگ روم و ترک outsized رد پا در تخیل ما.

این درست است که زمانی که آنها آن ساختمان ها را تغییر داده اند تا آنجا که بار داشته باشد. و به زودی آنها را تغییر هنوز هم بیشتر.

لیندر Schaerlaeckens یک یاهو ورزش فوتبال مقاله نویس و ورزشی و مدرس ارتباطات در Marist College. او را دنبال کنید در توییتر @LeanderAlphabet.

بیشتر از یاهو ورزشی:

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de