نسکار مقامات جزئیات یافته از نیومن را دیتونا تصادف, پیش نمایش, آلاباما تغییرات

نسکار مقامات منتشر اضافی يافته دوشنبه از Ryan Newman شدید آخرین دامان سقوط در این فصل باز دیتونا 500 و گفت که قبلا اعلام تغییرات قوانین طراحی شده برای بهبود ایمنی و رقابت در superspeedways باید حد موتور قدرت اضافی 35-40 اسب بخار.

جزئیات پدید آمده از یک شنبه جلسه با جان پروست نسکار معاون ارشد رئيس جمهور از نوآوری و مسابقه توسعه و جان Patalak نسکار مدیر ارشد مهندسی ایمنی که پیش نمایش تغییرات جلوتر از روز یکشنبه GEICO 500 (3 p. m. ET, FOX, MRN, SiriusXM) در آلاباما Superspeedway.

نسکار اعلام کرده بود قوانین به روز رسانی برای superspeedway حوادث در مارس 1, معرفی ایمنی پیشرفت با علاوه بر این از دو میله رول و رقابت تغییرات در نظر گرفته شده برای کاهش سرعت اتومبیل از جمله حذف aero مجاری و کاهش حجم گاز بدن. قوانین خواهد بود و در اثر این فصل باقی مانده جام سری مسابقات در آلاباما و Daytona International Speedway.

مرتبط با: جزئیات بولتن ایمنی رقابت به روز رسانی (مارس 1)

مقامات نشان داد که بسیاری از این تغییرات در نتیجه نسکار بررسی نهایی-lap تصادف در دیتونا 500 در ماه فوریه است. آن حادثه که در پایان یک تصادف-پر کن فصل منجر به آسیب های جدی برای نیومن که در بیمارستان بستری شد و پس از حذف شدن از خود Roush Fenway مسابقه شماره 6 فورد. نسکار سخنگوی نشان داد که کامل نشسته و با انتخاب نیومن و Roush Fenway مسابقه تیم تا به حال رخ داده است به دلیل COVID-19 محدودیت.

“من فکر می کنم بدیهی است که هنگامی که ما به superspeedways گفت: ما به عنوان هر یک از مسابقات ما آنچه که ما انجام شده است ذاتا خطرناک” Patalak گفت. “توقف خراب از می افتد که خواهد بود بسیار دشوار است. من می گویند که کاهش اتومبیل های پایین قطعا باید و کمک خواهد کرد که از یک aero را پرتاب میکند ، من می گویند یافته های ما از Ryan Newman, سقوط خود را پرتاب نمی شد با توجه به یک aero رویداد اما از او به دیوار. این ایده وجود دارد این است که کاهش سرعت از ماشین آنها را کاهش. انتظار داریم سرعت زیر 200 mph مانع اینجا. بنابراین از این نقطه نظر کاهش سرعت اتومبیل را پایین نگه دارید و از داشتن به عنوان خشونت wrecks.

“من می خواهم گفت, وقتی, پرچم شطرنجی را برای دیتونا 500 هر یک از نژادها که برای ماده, این فرصت را برای حوادث بالا است. من فکر می کنم تغییرات شما در اینجا می بینیم که ما را به جلو آن را به اطمینان حاصل شود که هنگامی که یک زنجیره ای از حوادث مانند که به حرکت ما باید تمام مکانیسم های ایمنی در محل به کاهش نتیجه نتایج منفی باید بگویم.”

Superspeedway نژاد تبدیل شده اند به خصوص سقوط یک فروند امور در سال های اخیر با بسته شدن نرخ و شتاب برای به چالش کشیدن اتومبیل با آیرودینامیک فشار تبدیل شدن به بیش از حد بزرگ برای پیشرو ماشین به راحتی بنیادی آن حرکت می کند و حفظ شود. نسکار مسابقه تیم منتقل شده از restrictor صفحات مخروطی جداکننده قبل از اینکه فصل گذشته برای کاهش اسب بخار در ورزش بزرگترین بیضی.

تغییرات اعلام شده در آوریل انتظار می رود به اصلاح اسب بخار ارقام از 550 هدف در آهنگ های مختلف به حدود 510 برای دیتونا و آلاباما. پروست گفت که این تغییرات انتظار می رود به اضافه کردن بیش از یک دوم به دامان بار در آلاباما. برای مرجع دنی Hamlin led باز عمل در 2.66 مایل آلاباما آهنگ اکتبر گذشته در 46.734 ثانیه برای سرعت 204.904 مایل در ساعت. اضافه کردن یک ثانیه به آن مشکلات ناسازگار بودن خواهد net دامان سرعت 200.612 مایل در ساعت.

“من نمی توانم بگویم که 200 (mph) شماره سحر و جادو است هر وسیله” پروست گفت. “… ما تا به حال نژادها که در آن ما بیش از آن است. قطعا آن را به نظر می رسد در عمل به ویژه در آلاباما زمانی که آنها قادر به تشکیل یک خط نیست که به نگرانی در مورد حفاظت از مواضع سرعت می تواند گاهی اوقات بالاتر از آنچه ما در این مسابقه است. اما قطعا اگر ما در آن 205, 206, 207 نوع از محدوده است که به طور کلی که در آن شما شروع به دیدن ما به دنبال راه هایی برای کاهش سرعت اتومبیل پایین.”

به گفته مقامات تکامل از تغییرات ایمنی از طریق سال نگه داشته نیومن از اینکه بیشتر به طور جدی مجروح زمانی که اتومبیل خود را ساخته شده با اثرات خارج از دیوار حائل و کوری LaJoie شماره 32 فورد. در اولین Gen-6 خودرو برای سال 2013 نسکار اضافه تر میله رول های لمینت شیشه جلو و پنجره جدید شبکه نصب ساختار. دو سال بعد صندلی-کمربند پیشرفت معرفی شدند و برای سال 2016 افزایش خودرو شاسی ساخته شده اولین آن در superspeedways قبل از استقرار کامل سال بعد. “هنگامی که شما واقعا نگاه دو, وسایل نقلیه, چگونه با آنها تعامل شدت و جهت آن را همه را با هم کسانی که زن و شوهر چیزهایی که واقعا ایستاده بود به عنوان برجسته به این نتیجه است که ما تا به حال” Patalak گفت.

Patalak و پروست نشان داد که ممکن است 1 تغییرات نیز در نظر گرفته شده برای کاهش فرکانس از پشت سر هم تهیه پیش نویس هر چند آنها اعتراف کرد که مهندسان و خدمه ستاد امر به احتمال زیاد تلاش برای جبران این اثرات به دست آوردن یک مزیت رقابتی است. “من انجام داده ام این به اندازه کافی بلند به می دانم که من نمی خواهد هر گونه جسورانه پتو اظهارات که آنها را به چالش برای اثبات اشتباه” Patalak گفت. “من فکر می کنم با کاهش قدرت aero مجاری رفتن دور است که مرتب کردن بر اساس از یک سوراخ کوچک اگر شما خواهد شد که باید آن را بسیار مشکل تر برای رسیدن به آن configuration.”

مقامات همچنین گفت که علاوه بر این از لغزش نوار به سپر عقب پوشش در superspeedways خواهد کاهش اصطکاک در طول bump-تهیه پیش نویس کاهش احتمال اتصال و یا چرخش ماشین سرب در هنگام ضربه گیر تماس با ما. “ما در حال تلاش برای ایجاد سپر عقب ماشین ضربه مانند یخ” پروست گفت: “جایی که آنها اسلاید در سراسر همین حالا تماس بگیرید و شروع به موثر بر ماشین جلویی به سمت لترال چپ به راست اگر شما خواهد شد.”

در تغییر دیگری اقتباس در پی نیومن تصادف نسکار موظف یک شیر یکطرفه برای نفت مخزن مخزن و یا سرریز مخزن انبساط به کاهش میزان مایع از دست رفته اگر یک خودرو در افغانستان در یک تصادف.

رانندگان برای اولین بار اجرای آزمون جدید superspeedway بسته خواهد شد در روز یکشنبه 500-miler پس از نسکار مقامات اعلام کرد هفته گذشته که جام سری مسابقه را بدون برنامه ریزی یک جلسه تمرین. این مجموعه برگزار شد هشت مسابقه پس از بازگشت به اقدام پس از COVID-19 شیوع و هیچ کدام حاضر شامل عمل به عنوان مقامات سعی کنید به منظور محدود کردن زمان سفر و مواجهه با کروناویروس پروتکل های ایمنی هنوز هم در جای خود.

“چیزی که ما تا به حال بحث با این تیم در ابتدا برای محافظت در برنامه” پروست گفت. “کار از طریق تغییرات با تیم ما, من می خواهم بگویم که ما در این نقطه در حال حاضر با تعداد زیادی از شبیه سازی است که در حالی که این تغییرات در زمانی که ما لیست آنها را ممکن است به نظر می رسد مانند بسیاری برای این تیم آن را جوش پایین به یک مقدار زیادی از قدرت و نوع کشیدن همه چیز. داشتن کار کرده و از طریق آن با آنها احساس نمی کنیم در حال حاضر ما نیاز به اضافه کردن در هر زمان عمل به آلاباما برنامه برای این کار است.”

بیشتر: آلاباما آخر هفته برنامه

Hamlin, برنده یکشنبه در حیاط-میامی سریع السیر گفت که او تا به حال کمی نگرانی در مورد زمینه قادر بودن به سرعت انطباق با قوانین جدید پیکربندی بدون عمل تجزیه.

“من می دانم که در چند دور چقدر بزرگ اجرا می شود, چه نوع فاصله من باید به فرد پشت سر من به من این اجرا رو به جلو” گفت: Hamlin که غالب در دیتونا 500 برای اولین بار از سه برنده تا کنون در این فصل. “من می دانم که خیلی سریع آنچه را که با بسته. من فکر می کنم ما احتمالا یک ایده بسیار خوبی از آن به هر حال. … این درایور خیلی خوب هستند و آنها در حال رفتن به آن را کشف کردن بسیار سریع است. من نمی انتظار هر چیزی خارج از عادی.”

رایان Blaney زخم دوم به Hamlin در دیتونا و درگیر شد در آخر دامان تماس با نیومن ، تیم Penske راننده نیز آلاباما های اخیر برنده داشتن لبه نیومن در یک فندر-کوبیدن دوئل وجود دارد در دامان نهایی در ماه اکتبر گذشته.

پس از دیتونا را به هرج و مرج پایان لگد سال Blaney گفت که رانندگان در مورد تغییرات پیشنهادی با رقابت مقامات در تلاش برای ایجاد تفاوت در بسته شدن نرخ کمتر شدید.

“اجرا می شود شد غول پیکر است. ما رو به بالا ساخته شده است که اجرا می شود خود را حتی بزرگتر” Blaney گفت: پس از اتمام سومین یکشنبه. “من امیدوارم که قابل اجرا نیست به عنوان بزرگ. وجود دارد یک خط خوب است. شما نیاز به پیش نویس به کار به جایی که شما می توانید اجرا می شود بر روی ماشین اما نه هیولا که در آن پیش نویس آن را خطرناک به نوع آنها را مسدود و چیزهایی مانند آن. امیدوارم ما می توانیم پیدا کردن یک نمایشگاه در میان است.”

“من به دنبال به جلو به آن است. من می دانم نسکار انجام تحقیقات خود را بر امیدوارم تلاش برای کشف کردن یک تعادل خوب است.”

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>