فنگ شویی در طراحی داخلی اداری - ترنجی

پارتیشن دوجداره شیشه با فریم ام دی اف؛ این نوع پارتیشن ها فریم ها و قاب های دور شیشه با ام دی اف اجرا می شود و

توسط PATRIS-MUSIC در 28 آبان 1400
پارتیشن دوجداره شیشه با فریم ام دی اف؛ این نوع پارتیشن ها فریم ها و قاب های دور شیشه با ام دی اف اجرا می شود و رنگ بندی خوب و جذابی از قاب ها می تواند به جذابیت فضای کمک کند. علاوه بر ایجاد مزایای سهولت کار،فناوری با استفاده از تلفن های هوشمند،رایانه،تبلت گرفته تا انواع کنفرانس های ویدیویی جلوه مدرنی به طراحی دکوراسیون داخلی دفتر اداری می دهد برای مثال استفاده از تبلت به کارمندان اجازه می دهد بدون نیاز به ماندن در کنار کامپیوتر های خود با انعطاف پذیری بیشتری حرکت کنند. در محیط های اداری امروزه که عموما بصورت 100% فلت طراحی و ساخته میشوند پارتیشن اداری جهت تفکیک فضاها و ایجاد اتاق های مورد نیاز همچون اتاق مدیریت , دکوراسیون داخلی اتاق اداری کنفرانس و محل های استقرار پرسنل و کارمندان بکار میرود . به عبارت ساده تر نیاز های خود را در نظر داشته و سپس دست به انتخابی بزنید که همزمان زیبا نیز باشد. خیلی از موسسات و شرکت ها برای یکسری همفکری ها و فعالیت های پیش رو نیاز به مکانی دارند که گرد هم آمده و نظرات همه شنیده شود. برای همین از ایده های جدید نترسید و به سراغ طراحی های نوین با چاشنی خلاقیت بروید. اما در دکوراسیون لابی ساختمان نیز می توان با استفاده از ایده های خلاقانه و نوگرایانه محیط ورودی ساختمان را به طوری زیبا کرد، که ساختمان شیک و با شکوه به نظر برسد. تنها نکته قابل توجه، دید زیبای آن به کوه های شمال تهران است. می توان به سبک مینیمال، مدرن و سبک صنعتی اشاره داشت که بهینه شدن در اولویت آن قرار دارد. معمولا شرکت ها و ادارات مختلف برای فضای نشیمن یا انتظار که درست مقابل منشی قرار دارد روی میز از کاتالوگ هایی که فعالیت ها و محصولات شرکت را معرفی می کند، بهره می گیرند. به همین خاطر در دکوراسیون داخلی از نکات مهمی که باید مورد توجه قرار بگیرد طراحی کمد ها و دیوارها متناسب با رنگ آن سازمان است. به طور کلی در طراحی داخلی پاساژ نباید کل توجه ها به ظاهر باشد و باید به کیفیت موادی که در طراحی به کار برده می شود نیز دقت نمایید؛ زیرا بعد از طی شدن مدت زمانی اگر از مواد مرغوبی استفاده نشده باشد آن زیبایی اولیه را نیز از دست می دهد و ظاهری فرسوده به خود می گیرد. چنانچه اتاق مدیریت و اتاق کنفرانس دو فضای مجزا باشد طراحی دکوراسیون آن باید به طریقی باشد که مدیرعامل یا هیئت مدیره از یک ورودی مستقیم استفاده کنند و برای ورود به چنین فضایی نیاز نباشد که واحدهای دیگر را طی کنند. یکی از مهمترین مشکلات پیش روی طراحان داخلی در طراحی مراکز اداری، تغییرات مداوم در ساختار اداری میباشد که نیاز به فضاهای جدید و یا حذف فضاهای قبلی دارد. لابی یک هتل نه تنها باید یک گذرگاه زیبا برای مسافران باشد بلکه باید آنها را به تعجب وا داشته و مسافرین را جهت تماشا به توقف وا دارد. چون منشی بیشترین ارتباط با واحد های مختلف از جمله مدیریت، کارکنان و حتی مراجعه کنندگان را دارد باید دسترسی مناسبی برای وی فراهم کرد تا نقطه ارتباطی بخش های مختلف شرکت باشد. با توجه به اینکه طراحی فضای اداری با پلانهای باز در چند وقت اخیر مورد انتقاد قرار گرفته است، اما کمی بیانصافی است اگر مزایای فراوان آن را نادیده بگیریم؛ زیرا بسیاری از مسائل و مشکلات این سبک از طراحی داخلی اداری ریشه در نحوه راهاندازی و استفاده از آنها دارد نه صرفاً پلان باز دفاتر. دفاتر کاری که در شرکت ها و اداره ها قرار دارد، مکان تمرکز و انجام امور کاری است. همچنین در این مکان به کارگیری مانیتور برای نمایش فعالیت های موسسه و تصاویری از اتمام پروژه ها، می تواند یک مطالعه بصری و اثر بخشی خوبی در پی داشته باشد. در ادامه مقالاتی که برای در خصوص ویژگی های مختلف و سبک های دکوراسیون اداری برای شما تدارک دیده ایم ، امروز و در این مقاله میخواهیم به ترکیب پارتیشن های چوبی و تم رنگ خاکستری در فضاهای اداری بپردازیم و ویژگی های این دو متریال با هم و اینکه چگونه بتوانیم به ترکیب و فرمی مناسب با این دو متریال در طراحی دکوراسیون اداری برسیم با شما صحبت کنیم به همین دلیل ما در شرکت معماری و طراحی دکوراسیون داخلی هیرادانا یکی از پروژه های برتر طراحی اداری که با استفاده از پارتیشن های چوبی و تم رنگی خاکستری توانسته است به فرم و طراحی خاص و زیبا و همچنین کارآمد برسد را بررسی کنیم تا بیشتر و بهتر با این روند طراحی داخلی آشنا شویم . به همین جهت اگر از طراحی دکوراسیون اداری استفاده کنید، میتوانید در ذهن مخاطبان خود قدرتمند جلوه داده شوید و از این طریق شرکت خود را پرمخاطب کنید. ساخت ساختمان اداری جدید به موقعیت محلی آن بستگی دارد.
آخرین مطالب