سایت تخصصی اتومبیل و اتومبیلرانی ایران

حجم بخش اعظم عملا نیاز به تغییر تحول زوایای میل سوپاپ و تغییر و تحول پورتهای سرسیلندر دارااست و عملا پورت و پولیش کردن آن و حتی کارگزاشتن سوپاپهای بزرگتر گریزناپذیر است. روشهایی مانند کارگزاشتن میل سوپاپ های اسپرت اهمیت زوایای متناسب خیس جهت بهبود راندمان تنفسی و ارتقاء گشتاور در به دور پایین، کارگزاشتن فلایویلهای سبکتر جهت بهبود تراتل ریسپانس، شمع و وایر خوب تر به جهت ساخت جرقهای قدرتمندتر، کارگزاری فیلترهوای اسپرت و تغییر و تحول مجموعه کیت مکش هوا، پورت و پولیش سرسیلندر، کارگزاری انژکتورهای دبی بالاتر (نظیر انژکتورهای 206 تیپ 5)، ریمپ ECU و یا کارگزاشتن چیپ تیونینگ و نهایتا کارگزاشتن هدرزهای اسپرت از پاراگراف راهکارهای موجود هستند. هدرزها عموما از آلیاژهای گرانقیمت نظیر استیل یا این که فولاد ساخته میگردد و به سبب ساز صیقلیبودن باطن لولهها گازهای ناشی از احتراق به صورتی بهتر از پیشرانه بیرون می‌شود و همینطور همین صیقلی بودن منجر کمتر اصطکاک گازهای خروجی و در سرانجام منجر تنفس خوب تر پیشرانه میشود. تنوع پیستونها از حیث بور و فرم تاج برای پیشرانه پراید ناچیز نمی باشد اما می بایست اعتنا کرد پیستونی تعیین شود که بهترین فرم تاج را برای نوع سرسیلندر و نسبت چگالی آیتم لحاظ داشته باشد تا بدین ترتیب نیازی به کف تراشی بلوک و تراش تاج پیستون یا دستکاری ابعاد شاتون و میل لنگ نباشد و یا نیاز به آن در حداقل باشد. ارتقاء حجم در پیشرانهای مانند پیشرانه استاندارد پراید بسته به مقدار ارتقا حجم و گونه پیستون گزینش شده، مسائلی را در پی دارد که به جهت برطرف کردن آنها می بایست تغییرات دیگری را هم جهت به دست آوردن نتیجه مناسب اعمال کرد، از پاراگراف بده بستان انژکتور اصلی نمونههای دبی فراتر و تغییر فرم کیت مکش هوا. تقویت اتمسفریک پیشرانه فارغ از تغییر تحول حجم در پراید، راههای متنوع اندک دردسر و نسبتا کمهزینهای دارد که بخش اعظمی از مالکان برای دستیابی به عاقبت بهتر میتوانند آن را اجرا کنند. لوله اگزوز انتهای خودرو و انتهای سیستم اگزوز را تشکیل میدهد. چرا که به طور حتم سیستم کهن ترمز شما پاسخگوی موتور نو و افزایش یافتهی آن، که شتاب فراوانی را نیز رقم خواهد زد، نخواهد بود و همانند قدرت موتور نیاز به تصحیح و افزایش خواهد داشت. اکثری از ما مهم شنیدن کلمه پراید، خودرویی معمولی، فاقد هرگونه جذابیت و نا امن را به یاد میآوریم که ولی ذهنیتی صحیح در خصوص پراید استاندارد است. ضمن آنکه همگی اسباب و اثاث نام برده اعم از فلایویل سبک، هدرز و شمع و میل سوپاپهای متنوع به آسانی برای پراید در دسترس هستند. این شرکت تاکنون برنده به ساخت هدرز برای اتومبیلهای ایجاد انبوه موجود در ایران مثل پراید، پژو ۲۰۶، خانواده پژو ۴۰۵ و امثالهم شدهاست. ولی جذابیتش به همین محدود نشد و ساخت آن آغازگر روندی در صنعت خودروسازی شد که تا امروز ادامه دارد. افزایش حجم پیشرانه عملیاتی است که به دقت، تجربه و دانش احتیاج دارااست بدین ترتیب پیش از دستکاری پیشرانه و هزینهای که به ازای اقتدار مورد حیث به آن فکر کرده اید، از اشخاص حیاتی تجربه و کارشناس در این زمینه مشورت بگیرید. به جهت کسانی که هر دسته نگرانی در گزینه دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از این لینک ، شما شاید می توانید اهمیت ما در کاغذ وب تماس بگیرید.