داشتن خانه هوشمند و هرچیزی که باید از هوشمندسازی بدانید

همین آیتم دلیل محدود کننده‌ای در تعیین بهترین وسایل از برندهای مختلف است. در کنار همگی موردها گفته شده مدام وس

توسط PATRIS-MUSIC در 28 آبان 1401
همین آیتم دلیل محدود کننده‌ای در تعیین بهترین وسایل از برندهای مختلف است. در کنار همگی موردها گفته شده مدام وسایل هوشمند منزل خودتان را آپدیت نگه دارید و از شرکت‌هایی خریداری کنید که تولید اکانت در وب تارنما آن‌ها اهمیت احزار هویت دو عاملی ملازم باشد. به جهت بسیاری از افراد پیش آمده که تصور داشته‌اند کلیدی برندهایی بجز google و الکسا فعالیت نخواهند کرد و حذف خواهد شد. به کار گیری از همین سیستم‌ها منجر به کمتر هزینه‌های مصرفی می‌شود ولی عموماً همین لوازم گران قیمت بوده و راه‌اندازی مجموعه‌ای تام از همین سیستم‌ها مستضعف صرف هزینه‌های گزاف است. در کنار این‌ها یادگیری و آموزش استفاده از این اسباب برای اکثری از کاربران چالشی است که عادت نمودن به آن بوسیله تمامی اعضای خانواده مدت‌ها طول می‌کشد.
  • امروزه، عنصرها زیادی از یک سیستم در دست گرفتن برق وجود دارد - سنسورهای مختلف، دما، حرکت و صدا.
  • با اتمام ساعتها اداری و خروج همه کارمندان از اداره، نقطه تنظیم دما کاهش یافته و در ارتفاع ساعات شب، سیستم گرمایش انرژی کمتری مصرف می کند.
  • از حدود ۱۰۰۰ دلار شروع می‌شود، ولی ممکن هست بسته به مقدار سیم‌کشی شما هزینه بیشتری داشته باشد.
  • روشنایی، کنترل دما، در اختیار گرفتن سیستم های رسانه ای، امنیت، کارایی پنجره و درب، میزان مرغوب بودن هوا یا هر فعالیت حتمی دیگری که آسایش ساکنین خانه را به دنبال دارد.
  • سیستم‌های خانگی هوشمند ممکن هست به عنوان مثال جرقه زدن یا این که اتصالی الکتریسیته را تشخیص بدهند و وسایل را خاموش نمایند یا لوله‌های ترکیده و یخ زده را شناسایی نمایند و آب را قطع نمایند تا آسیبی به منزل وارد نشود.
هزینه رویه اندازی منزل هوشمند به یکسری دلیل بستگی دارااست که میتواند حداقل هزینه و حداکثر هزینه مورد نیاز برای خط مش اندازی سیستم خانه هوشمند را به جهت شما تعیین کند. برای اخذ داده ها عمده و همینطور مشاوره اهمیت کارشناسان می توانید به وب سایت ما مراجعه نمایید. هوشمند سازی منزل خود اهمیت مطلوب ترین قیمت و بهترین تجهیزات به گروه کاری ما بسپارید. در اصل، به این ترتیب شما می توانید سیستم را از هر نقطه ای از خانه و حتی وقتی که در یک زمین نزدیک می باشید کنترل کنید. اصلی همین حال، در خانه های بزرگ، ممکن است به نقاط رادیویی اضافی، تقویت کننده های سیگنال بی سیم نیاز داشته باشید. در دست گرفتن بوسیله کنسول ها، پنل های لمسی، دستگاه های تلفن همراه (تلفن های هوشمند، تبلت ها، لپ تاپ ها) انجام می شود که حساس فرستنده داخلی یا این که خارجی به نقل از خبرگذاری متصل به یک یا دیگری هستند. مفهوم سوئیچینگ مدار الکتریکی را بایستی به صورت بستن / گشوده نمودن آن و همینطور تهیه ولتاژ و بقیه پارامترها ادراک کرد. تهیه کننده های ولتاژ (روشنایی)، مبدل ها / ترانسفورماتورها، منابع تغذیه، انقطاع کننده های مدار و رله ها - کلیه اینها موادتشکیل دهنده سوئیچینگ هستند که سوای آنها نصب یک سیستم خانه هوشمند (و همچنین هر سیستم رسانای الکتریکی) قابلیت و امکان پذیر نیست. برای مثال قهوه سازهای هوشمند می توانند یک فنجان قهوه را به طور خودکار و در دوران برنامه ریزی شده مهیا کنند. سردخانه های هوشمندی که می توانند تاریخ انقضا مواد غذایی را به شما اطلاع دهند. فراموشی خاموش نمودن خانه هوشمند چراغ ها زمان بیرون رفتن از منزل دستکم یک توشه در زندگی برای همه ما اتفاق افتاده است. اذن دهید آن را بپذیریم ، در صورتی که چراغهایتان را در یک آن‌گاه از ظهر روشن بگذارید، می تواند منجر بالا رفتن قبض برق شما شود.

بهره برداری از سیستم اتوماسیون ساختمان

شاید شروع رسم ما از یک منزل هوشمند اصلی در دست گرفتن سیستم های روشنایی آن گره خورده باشد چون که با ترین رابطه ما حیاتی روشنایی منازلمان میباشد. به یک سری طرز می قدرت این اصلی را پیش برد، استعمال از کلیدهای لمسی که خود اساسی تنوع بالایی هستند و می توان بجای کلیدهای سنتی آنان را استفاده نمود او‌لین رویه حل بنظر میرسد. به کارگیری از یک سیستم صوتی هوشمند و اساسی میزان مرغوب بودن لذت به کارگیری از خانه هوشمند را دوچندان می کند. در فاز نخست میبایست جور Player مشخص گردد و از گونه های موجود یک آیتم انتخاب گردند، player ها در دو گونه ساده و اهمیت برگه لمسی عرضه گردیده اند و صفحات لمسی هم از ۳ اینچ تا ۱۰ اینچ را شامل می شوند. BMS میيتواند در برگيرنده تمام سرویس های الکتریکی , مکانيکی , و حفاظتی ساختمان باشد. این خدمت ها شامل گرمایش، سرمایش، تهویه مطبوع، آسانسور، نيروگاه الکتریسیته اضطراری، پله برقی، در دست گرفتن روشنایی، دوربين مدار بسته، اعلام و اطفای حریق، در اختیار گرفتن تردد و … هستند. خانه‌های هوشمند می‌توانند مناطقی را که در آن بیش از نیاز انرژی مصرف می‌کنید، مشخص کرده و به شما این قابلیت و امکان را میدهند که در هزینه‌های خود، صرفه جویی کنید. دسته‌بندی نشده در واقع آینده منزل هوشمند ایرانیان نوید زندگی اشتراکی عجیبی را می‌دهد. علاوه بر برنامه نویسی آسان ، هر دو محصول Nest و Ecobee سنسورهای دما را ارائه می دهند که می توانید در منزل خود قرار بدهید تا نتیجه ها دقیق تری بگیرید. آیا بخش اعظم روز را در اتاق نشیمن می گذرانید؟ یا اینکه اتاق های خواب شما در شب از بقیه خانه سردتر است؟ یک سنسور دما را در آن اتاق ها قرار بدهید تا خیلی زود از خاموش شدن ترموستات دوری شود. هر خانه ای که وارد می شدم حداقل یک بلندگو یا این که کاغذ سناریو هوشمند داشت. در صورتی که نمی خواهید اتوماسیون پیشرفته استعمال کنید، می توانید از پیچیدگی یک مرکز هوشمند عبور کرده و به google یا این که Alexa برای در اختیار گرفتن دستگاههای هوشمند خود متکی باشید.

مرحله سوم: هوشمندسازی سیستم های گرمایشی و سرمایشی

لیمیت سوئیچ ها و میکروسوئیچ ها نیز به تیتر تجهیزات کنترلی در فلوترها کاربرد دارند. شیرهای کنترلی از تجهیزاتی میباشند که می اقتدار آن ها را به سیستم کنترل ساختمان هوشمند متصل و فرمان انقطاع و وصل به آن ها صادر کرد. امنیت، آب پاشی فضای سبز، کنترل تاسیسات موتور خانه، سیستم در دست گرفتن از رویکرد دور بوسیله internet و یا این که اس ام اس، سیستم های در اختیار گرفتن تردد، سیستم در اختیار گرفتن پرده و کرکره و هم درب ها تعدادی مثال از آبادی ها امکانات این مجموعه می باشد. مودم‌های استاندارد به جهت سیستم‌های هوشمند چندان مناسب نیستند و عملکرد بخش اعظمی از دستگاه‌های متصل را مختل می‌کنند. چراغ‌ها به‌کندی تهیه می‌شوند، ویدئوهای دوربین‌های مداربسته اساسی تأخیر سناریو دیتا می گردند و نوتیفیکیشن قفل‌های هوشمند یک ساعت بعد فرستاده می‌شوند. هر خانه هوشمند در درجه‌ی اول به سیستم کنترلی نیاز دارااست که به‌عنوان «مغز کل» خانه، داده ها را از طرز حسگرهای نصب‌شده دریافت می‌کند.

کاربرد سیستم کنترل از رویه به دور در محفظه های اداری و دفاتر کار

قیمت کل شده یک پروژه ۱۰۰ متری از حدود ۹۵ دلار شروع می شود و می قدرت در یکسری سطح ارزش گزاری را انجام داد، در رخ قراردادن کلیدهای هوشمند در دو اتاق خواب خیالی و آشپزخانه همین قیمت تا ۲۹۰ دلار ارتقاء پیدا می کند. در صورتی که کارایی در کنترل سیستم اسپلیت و به کارگیری از کنترلر مادون قرمز‌رنگ باشد تا ۳۴۰ دلار بها بالا می رود و به یک مورد قابل قبول میرسیم. در صورت اضافه کردن آپشنهایی مانند قفل درب دیجیتال، هوشمندسازی آیفون چهره ای و… ارزش تمام شده بالاتری داریم که بازهم تاکید می نماییم بنابر مقدار نیاز آپشن ها، سلیقه و میزان دارایی در نظر گرفته شده می قدرت به یک رویه حل عالی دست پیدا نمود.

همه چیز درباره اسمارت هوم/ به چه صورت منزل هوشمند داشته باشیم؟

از نگاه CE Pro؛ منزل هوشمند Control4 آمریکا به تیتر بهترین برند خانه هوشمند جهان در چهار سال آخر انتخاب شده است. این کمپانی یک سیستم شخصی و یکپارچه را به جهت هوشمند سازی ساختمان ارائه کرده میباشد که شامل بخش های مختلف از گزاره نورپردازی، پخش موسیقی، پخش فیلم، در اختیار گرفتن دما، اینترکام و امنیت است. حتی درصورتیکه در خانه نباشید به یاری تلفن همراه هوشمند یا این که کامپیوتر خویش می‌توانید کارهای متفاوتی را انجام دهید. حتی گاهی اهمیت یک پبامک نیز می‌توان تغییراتی را از رویکرد دور در منزل اعمال کرد.

مسواک هوشمند (

ربات های جاروبرقی در گذر زمان پیشرفت بخش اعظمی کرده اند البته این پیشرفت باز هم ادامه دارد. شما میتوانید به او بگویید که کدام اتاق را تمیز کاری کند، و از روش برنامه قابلیت اتصال به موبایل را دارد. پیش بینی می‌شود که در آتی کل تجهیزات بشری مانند خودرو ها، خانه و غیره به صورت برنامه ریزی شده، اتومات و هوشمند کار میکنند. ماشین ها سوای نیاز به راننده حرکت می نمایند تنها کافیست مقصد را به آنها بگویید. آپارتمان هوشمند به مدیران ساختمان یاری می‌نماید که کارهای بیشتری به جهت ساکنان خویش انجام دهند. حیاتی ادغام مدیر دارایی در شبکه ساختمان متصل، آن ها می‌توانند روزگار کمتری را برای کارهای دستی و دوران بیشتری را صرف نیازهای خود و ساکنین کنند. به جهت توضیح همین مورد قضیه که zigbee چیست؛ ابتدا باید پاره ای عمده درباره خانه هوشمند و internet اشیا بدانید. هر کدام از قسمت‌های مختلف خانه هوشمند، ورودی‌های محیطی را دریافت کرده و آن‌گاه از پردازش، فرمانی را صادر می‌کنند. بستری که همین شی ءها به آن متصل شده و از روش آن، ورودی و خروجی آن‌ها دریافت می‌شود را به اسم پروتکل منزل هوشمند می‌شناسند. زندگی نمودن در خانه‌ای هوشمند به آن معناست که دیگر نیازی وجود ندارد همه کارهای سخت و تکراری را خودتان انجام دهید. کنترل اتوماتیک سیستم گرمایش و سرمایش از روش یونیت های در دست گرفتن دما بدون نیاز به تهیه و تنظیم دستی شیرها، رادیاتورها و … . در طرز هایی که بدون استفاده از سیم دستگاه ها و تجهیزات دارای یکدیگر رابطه دارند، از پروتکل هایی نظیر ENocean ،Zway ،Zigbee و … به کارگیری می شود. در هنگام وقوع آتش سوزی در یک طبقه از ساختمان، سیستم اعلان حریق فعالیت کرده و از توقف آسانسور در آن طبقه خودداری می شود. اصلی اتمام سا‌عتها اداری و خروج تمامی کارمندان از اداره، نقطه تنظیم دما کمتر یافته و در طول ساعت ها شب، سیستم گرمایش انرژی کمتری مصرف می کند. اگر روند قبل را انجام دیتا باشید از این لحظه به آن‌گاه همه‌چیز تبدیل به یک سرگرمی واقعی می‌شود. در همین لحظه شما می‌توانید مزایای واقعی به کارگیری از دکمه هوشمند و لامپ هوشمند را شعور کنید. اکثری از مردمان تا هنگامی که از آن استفاده نکنند، مزایای آن را شعور نمی‌کنند.

مزایا و معایب منزل های هوشمند که می بایست بدانید!

امروزه می قدرت یک تراشه برنامه ریزی شده را به هر کدام از ساکنین خانه متصل کرد و سیستم ها را زمان عبور و مرور از نحوه خانه هوشمند تهیه کرد. همین مراحل فراوان ساده‌تر از ترموستات‌های قابل برنامه‌ریزی هست و صرفا اهمیت استعمال از الکتریسیته و گرما به زمان نیاز، می‌توانید در هزینه‌هایتان صرفه‌جویی کنید. احتمال دارد به ترموستات هوشمند احتیاج نداشته باشید اما چنانچه ایده رابط کاربری ساده، در اختیار گرفتن اتوماتیک و در دست گرفتن از رویکرد بدور را دوست دارید، Nest یا این که Ecobee برایتان خانه هوشمند تعیین مهربانی است. کمپانی اویو اصلی بیش از 15 سال سابقه انجام پروژه مهم پر اسم و رسم ترین برند های سیستم های اتوماسیون صنعتی و خانگی جهان مانند زیمنس، اشنایدر، فتک، دلتا، ABB و …. در یک خانه هوشمند می قدرت گونه های دوربین های indoor و Outdoor را استعمال نمود و از شیوه نرم افزار در هر روزگار به تماشا آن پرداخت. دوربین ها نیاز به استفاده از NVR ندارند و دیتای مورد حیث را باطن خود ذخیره میکنند و می توان آنها را از شیوه موبایل هوشمند آنالیز نمود. دستیار خانگی google Nest Hub یا این که وب سایت گوگل Home Hub یک وسیله زیاد کاربردی و کم حجم میباشد که قابلیت و امکان های مضاعف متعددی دارد و یک امداد واقع... شما نیز آنچه را که برای آینده خانه هوشمند پیش‌بینی می‌کنید حساس ما در دربین بگذارید؛ و همچنین به ما بگویید کدام ایده شما را به وجد می‌آورد. این تجارب زندگی هوشمند به‌هم‌پیوسته، داده‌هایی را برای بهبود بسیاری از مناطق جامعه خود به صاحبان و مدیران املاک ارائه می‌دهد. همچنین بعضی از محصولات هوشمند تنها به یک عدد از همین پروتکل‌ها متصل می‌شوند. درمجله فریوتبرای توضیح روش عملکرد دوشاخه های هوشمند رخ تحت را انتخاب کردیم. سیستم های واقعی ممکن هست حاوی مدارهای دیگری برای عملکردهای یگانه باشند.

سیستم های هشدار هوشمند

این کار به شما اجازه می دهد تا تیم این اسباب و اثاث را از روش یک رابط کاربری الکترونیکی مثل الکسا و یا این که دستیار google و یا این که حتی یک اپلیکیشن منحصر کنترل کنید. تقریباً در همه همین مدل از لوازم سنسور‌های حرکتی، دماسنج و تشخیص روشنایی وجود دارد. اصلی الکسا، google یا این که هوم کیت می‌توانید ترموستات هوشمند خویش را طوری تهیه و تنظیم کنید که دما را به طور مداد بر اساس یک برنامه زمانی تهیه کند، یا این که روی یک ماشه مانند هنگامی که مثلاً می‌گویید «الکسا، من می‌روم کار می‌کنم».

هزینه آموزش هوشمند سازی ساختمان

خانه هوشمند بیل گیتس که Xanadu 2.0 نامیده می شود از چنان فناوری بالایی برخوردار هست که به بازدیدکنندگان همین امکان را می دهد تا آهنگ دلخواه را به جهت هر اتاق همین منزل انتخاب کنند. خانه هوشمند منزل ای میباشد که کلیدی سیستم های مداد فراوان پیشرفته ای برای در اختیار گرفتن و بررسی بر هر یک از کارایی های خانه باشد. روشنایی، در اختیار گرفتن دما، در اختیار گرفتن سیستم های رسانه ای، امنیت، کارایی پنجره و درب، میزان مرغوب بودن هوا یا این که هر فعالیت حتمی دیگری که آسایش ساکنین منزل را به دنبال دارد. زنگ درب ها تا قبل از این اهمیت باطری فعالیت می کرد اما اکنون اساسی فناوری سیم کشی خانه هوشمند می تواند زنگ درب را به مبداء الکتریسیته اتوماسیون وصل کرده و در هر لحظه ایمنی خویش را تضمین کنید. مدیر هوشمند ساختمان می تواند در بر گیرنده کل خدمت های الکتریکی، مکانیکی و حفاظتی ساختمان باشد. این سرویس ها شامل گرمایش، سرمایش، تهویه مطبوع، آسانسور، نیروگاه برق اضطراری، پله برقی، در دست گرفتن روشنایی، دوربین مدار بسته، اعلام و اطفای حریق، در دست گرفتن تردد و … هستند.
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن