بهترین خودروها و نوآوری های خودرو برای سال 2021

[ad_1] صنعت خودرو وارد سال 2021 شده است و تلاش می کند بر برخی از ضرایب بسیار دشوار غلبه کند، به ویژ

توسط PATRIS-MUSIC در 11 آذر 1400
[ad_1]

صنعت خودرو وارد سال 2021 شده است و تلاش می کند بر برخی از ضرایب بسیار دشوار غلبه کند، به ویژه یک زنجیره تامین خفه شده. سپس ممکن است تعجب آور به نظر برسد که سال واقعا چقدر انقلابی به پایان رسید. اگر از طرفداران پیکاپ هستید، سال 2021 نقطه عطفی بود، فورد F-150 فوق‌العاده محبوب خود را وارد دوران پس از فرسودگی شغلی کرد و ریوین سرانجام به وعده‌های بلند خود مبنی بر یک کامیون با باتری جهانی عمل کرد. حتی سورپرایزهای دلپذیری داشتیم، مانند هیوندای سانتا کروز جذاب، که روح یک پیکاپ را در یک کراس اوور دگرگون شده جمع می کند. به طور کلی، سال بسیار خوبی برای افرادی بود که دوست دارند چیزهای اطراف را جابجا کنند.

به دنبال لیست کامل 100 برنده هستید؟ اینجا را ببینید.

برنده جایزه بزرگ: پیکاپ برقی قابل توجه

ریوین R1 T

R1T از Rivian

پس از سال ها توسعه، پیکاپ الکتریکی فوق العاده انعطاف پذیر ریویان واقعی است. ریویان

اطلاعات بیشتر

Rivian، شرکت خودروهای برقی آمازون، سرانجام پیکاپ الکتریکی R1T خود را که مدت ها انتظارش را می کشید، عرضه کرد. به این ترتیب، او پیشکسوتانی مانند فورد و جنرال موتورز را شکست داد (یا حداقل با آنها برابری کرد. R1T "وسیله نقلیه ماجراجویی" ریوین است، به این معنی که اگرچه می تواند تقریباً هر کاری را که یک پیکاپ بنزینی می تواند انجام دهد، انجام دهد، این شرکت قول بالاترین ظرفیت یدک کشی یا بهترین حجم تخت کلی را نمی دهد. در عوض، این بیشتر یک کامیون سبک زندگی است - کامیونی که می تواند در خارج از جاده حرکت کند، فرود بیاید و فقط در فضای باز حرکت کند، اما در یک خودروی برقی با مسافت پیموده شده حدود 400 مایل.

Rivian طیف وسیعی از لوازم جانبی را ارائه می دهد که مخصوصاً برای چنین ماجراجویی مناسب است. لوازم جانبی چادر اختیاری برای سه نفر امکان کمپینگ در حال حرکت را فراهم می کند، و بشقاب کشویی کمپ کیچن به سفرهای ماهیگیری کمک می کند که هر آنچه را که می گیرید بخورید. و همه اینها به طور منظم در تونل سرعت R1T - حفره ای درست در پشت کابین - برای جلوگیری از اشغال فضای ارزشمند در رختخواب قرار گرفته است. حتی با وجود همه این ویژگی ها، همچنان یک پیکاپ کاملاً توانا است. هر چرخ توسط یک موتور الکتریکی مستقل روی توپی نیرو می گیرد که مجموعاً 800 اسب بخار قدرت و 900 پوند فوت گشتاور تولید می کند. این برای پیکاپ تمام الکتریکی کافی است تا شتاب 0 تا 60 را تنها در سه ثانیه طی کند. آره واقعا.

سدان اسپرتی که به زمین چسبیده است

کادیلاک CT-4 بلک وینگ

CT4-V Blackwing از کادیلاک

آیرودینامیک پیشرفته به نگه داشتن این کادیلاک روی زمین کمک می کند. کادیلاک

اطلاعات بیشتر

بلک‌وینگ CT4-V با یک موتور 3.6 لیتری توئین توربو V6 قدرت باورنکردنی 472 اسب بخار و گشتاور 445 پوند فوت تولید می‌کند - بیش از حد کافی از سدانی که می‌تواند در کمتر از چهار ثانیه از 0 به 60 بپرد. برای دستیابی به این سرعت ها، بلک وینگ از یک اسپویلر سفارشی عقب، و همچنین منحرف کننده های هوا و یک بال قالبی در زیر جلو استفاده می کند، که همگی باعث می شوند خودرو به داخل پیاده رو فشار داده شود تا مقدار مناسبی از هوا با سرعت از آن عبور کند.

ازدواج غیرمنتظره کراس اوور و پیکاپ

هیوندای سانتا کروز

سانتا کروز از هیوندای

این تا حدی یک کراس اوور است، بخشی دیگر یک پیکاپ. هیوندای

اطلاعات بیشتر

هیوندای که ظاهراً خارج از جعبه است، سانتا کروز کاملاً جدید خود را روانه بازار کرده است، یک پیکاپ جمع و جور که برای ساکنین شهری که به کمی کاربرد بیشتر نیاز دارند، طراحی شده است. سانتا کروز دارای یک تخت چهار فوتی با سقف باز است، اما ویژگی های سبک خود را از کراس اوورهای هیوندای با طراحی زیبا مانند سانتافه - اما با فاصله قابل احترام 8.6 اینچی از سطح زمین، می گیرد. تخت ممکن است با کل ظرفیت موجود در یک کامیون سایز کامل مطابقت نداشته باشد، اما می تواند صفحات کامل تخته سه لا یا دیوار خشک را بدون نیاز به کج کردن آنها در خود جای دهد.

کامیون فوق العاده مقرون به صرفه و مقرون به صرفه

فورد ماوریک

ماوریک از فورد

این یک پیکاپ کامل با مصرف سوخت و قیمت یک سدان مقرون به صرفه است. آب کم عمق

اطلاعات بیشتر

ماوریک که به صورت استاندارد با پیشرانه هیبریدی 2.5 لیتری عرضه می شود، یکی از مقرون به صرفه ترین محصولات فورد است. تخمین زده می شود 42 مایل در هر گالن EPA در شهر، که بهتر از بسیاری از سدان ها است. و با مدل پایه Maverick که از 19995 دلار شروع می شود، به نظر می رسد مقرون به صرفه ترین وسیله نقلیه فورد است. فورد همچنین به شدت مالکان را تشویق می کند که تقریباً هر کاری را انجام دهند. این کامیون لوازم جانبی پرینت سه بعدی مانند جای فنجان اضافی یا نگهدارنده تلفن را با استفاده از سیستم اتصال داخل کابین یکپارچه فورد (FITS) می پذیرد.

ماشینی که وقتی تو چرت میزنی میبینه

ماشین برقی BMW

xDrive50 از BMW iX

سیستم های خودرویی بی ام و با این کراس اوور پیشرفته گام بزرگی به جلو برمی دارند. بی ام و

اطلاعات بیشتر

iX پرچمدار فناوری BMW است. برای شروع، یک سانروف الکتروکرومیک وجود دارد که با لمس یک دکمه می تواند مات شود و یک دوربین متصل در بالای خودرو می تواند در صورت سرقت، کابین را به صورت زنده به گوشی راننده منتقل کند. مهمتر از همه: این دوربین های داخل کابین نیز قول نظارت بر وضعیت راننده را می دهند، به طوری که در صورت غش کردن، خودرو می تواند به طور خودکار مکان امنی را برای کشیدن شانه سخت و بدون در معرض خطر قرار دادن افراد دیگر پیدا کند.

سیستم اطلاعات سرگرمی مدولار برای به‌روزرسانی تقریباً هر خودرویی

عرشه پایونیر

گیرنده DMH-WC5700NEX از پایونیر

صفحه مدولار این عرشه را بسیار انعطاف پذیر می کند. یک پیشگام

قیمت را بررسی کنید

به دلیل محدودیت فضا، آوردن خودروهای قدیمی به دنیای سیستم های سرگرمی اطلاعاتی با صفحه نمایش بزرگ می تواند دشوار باشد. در عین حال، بسیاری از مدل های مدرن از نمایشگرهای اطلاعات سرگرمی به سبک اطلاعات سرگرمی استفاده می کنند که از داشبورد بیرون زده اند. همراه با نصب کم عمق داشبورد، هر گونه تنظیمی، تعویض را برای بسیاری از خودروها تقریبا غیرممکن می کند. پایونیر راه حلی مدولار در قالب گیرنده جدید DMH-WC5700NEX ارائه کرده است. صفحه نمایش 6.8 اینچی را می توان از بقیه لوازم الکترونیکی موجود در داشبورد جدا کرد، بنابراین صفحه نمایش را می توان به طور محتاطانه از بقیه دستگاه نصب کرد. این بدان معناست که می‌توانید صفحه‌نمایش را که با Android Auto و Apple CarPlay کار می‌کند، تقریباً در هر مکانی قرار دهید.

یک ماشین الکتریکی که به عنوان نیروگاه عمل می کند

ماشین برقی هیوندای یونیک

Ioniq 5 V2L از هیوندای

این یک شارژر قابل حمل بزرگ است که رانندگی آن لذت بخش است. هیوندای

اطلاعات بیشتر

ظاهر هوشمند و ویژگی‌های فناوری محور Ioniq 5 باعث می‌شود که برای هر راننده کنجکاوی خودروهای برقی، درایور مناسب روزمره به نظر برسد. اما نکته جالب اینجاست: خودرو می تواند تا 80 درصد از برق انباشته شده خود را برای ارسال آب تقریباً به هر چیزی با سیم برق استاندارد استفاده کند - آن را به عنوان یک باتری غول پیکر روی چرخ ها در نظر بگیرید. هیوندای می‌گوید شارژ خودرو به بار به Ioniq 5 اجازه می‌دهد تا 3.6 کیلووات انرژی را به دستگاه‌های خارجی تحویل دهد که برای دستگاه‌هایی مانند لپ‌تاپ یا تبلت ایده‌آل است. و در طول رویدادهایی مانند سفرهای کمپینگ یا قطع برق، Ioniq می‌تواند لوازم خانگی کوچک را تامین کند یا حتی دوچرخه‌های الکترونیکی را شارژ کند.

یک راه تعاملی برای یادگیری در مورد یک وسیله نقلیه

برنامه دستی برای مینی ون تویوتا

کتابچه راهنمای مالک Sienna Digital از تویوتا

درایورهای راهنمای دیجیتال مالک در واقع می توانند از آن استفاده کنند. تویوتا

اطلاعات بیشتر

چندین سال است که کتابچه‌های راهنمای مالک دیجیتال، عمدتاً در متن و گرافیک ثابت وجود دارد، اما این موضوع مالکان را متقاعد نکرده است که واقعاً کل کتابچه راهنمای کاربر را بخوانند. تویوتا تصمیم گرفته است با ایجاد یک برنامه تلفن همراه همراه برای راهنمای دیجیتالی برای دارندگان سینا 2022، این مورد را تغییر دهد. این برنامه با نام "همراه راننده" شامل یک راوی به نام جویا است که مانند سیری عمل می کند و به دستورات صوتی در مکالمات ساده پاسخ می دهد. . این ویژگی به راننده این امکان را می‌دهد که سؤالاتی مانند «قد ماشین من چقدر است» یا «دوربین از دید پرنده چگونه کار می‌کند؟» بپرسد و پاسخ‌های دیداری و صوتی را در برنامه دریافت کند. و برای اطمینان از اینکه برنامه هدف را درک می کند، حتی می تواند درایور را بررسی کند.

پیکاپ نمادین برقی می شود

فورد F-150 لایتنینگ

کامیون برقی لایتنینگ F-150 از فورد

به این فرانک باشکوه نگاه کنید. آب کم عمق

اطلاعات بیشتر

در بهار سال 2021، پرفروش ترین وانت وانت در آمریکا انتقال از سوختن را آغاز کرد. این کامیون جدید با باتری از طراحی آشنای F-150 پشتیبانی می کند و حداکثر 563 اسب بخار قدرت و 775 پوند فوت گشتاور دارد که برای شلیک از 0 تا 60 در 4.5 ثانیه کافی است یا در صورت تجهیز مناسب تا 10000 پوند می کشد. از نظر برد، باتری ها به اندازه ای بزرگ هستند که با یک بار شارژ می توانند تا 300 مایل را طی کنند. و اگر از سر راه خارج شود، یک شارژر سریع 150 کیلوواتی می تواند تنها در 10 دقیقه مسافت 54 مایلی اضافی را اضافه کند - نه بیشتر از یک پیت استاپ معمولی در یک خودروی احتراق داخلی. علاوه بر این، F-150 Lightning می‌تواند به عنوان باتری روی چرخ‌ها نیز عمل کند و از طریق همان شارژری که برای شارژ استفاده می‌کند تا 9.6 کیلووات نیرو ارائه کند. این بدان معنی است که پیکاپ می تواند به پایین نگه داشتن قبض انرژی در ساعات اوج مصرف که تعرفه های برق بالا است کمک کند یا خانه را در هنگام طوفان روشن نگه دارد.

جیپ برقی شش سرعته دستی

مفهوم مگنتو جیپ

گیربکس دستی جیپ رانگلر مگنتو از FCA

اطلاعات بیشتر

Magneto مانند سایر خودروهای الکتریکی دارای موتورهای الکتریکی و باتری است، اما همچنین دارای چیزی است که اکثر خودروهای برقی دیگر ندارند: گیربکس شش سرعته دستی. با این حال، یکی از قطعاتی که نیازی به یک خودروی الکتریکی مجهز به دستی ندارد، کلاچ است، بنابراین جیپ سومین پدال مفهومی رانگلر را از دست داد. به هر حال، موتور الکتریکی نمی تواند متوقف شود و تعویض دنده در خودروهای برقی تا حد زیادی اختیاری است. رانندگان هنوز این مزیت (و سرگرم کننده!) انتخاب دنده برای کنترل میزان اعمال گشتاور را دارند، اما با راحتی کار بدون کلاچ گیربکس اتوماتیک.


[ad_2]
https://20khababr.ir https://afkharebartar.ir https://akhabarebartar.ir https://andnews.ir https://avatefepak.ir https://baranmajale.ir https://behtaringam.ir https://daltek.ir https://elmitarin.ir https://fardayeashena.ir https://forbos.ir https://foxirani.ir https://gisoon.ir https://hodhodirani.ir https://iranisard.ir https://kahkashani.ir https://lasttimes.ir https://lilaki.ir https://livejame.ir https://magirani.ir https://majaleiranian.ir https://mervina.ir https://mineralnews.ir https://modirezard.ir https://momon.ir https://moniseh.ir https://nationaliran.ir https://netcrafti.ir https://news-single.ir https://newsexpress.ir https://newslife.ir https://newsspot.ir https://newsteen.ir https://nikmag.ir https://officemag.ir https://okaziyon.ir https://one-news.ir https://pandamag.ir https://parsroids.ir https://patris-fun.ir https://senatornews.ir https://seratmag.ir https://sibala.ir https://sohanian.ir https://sosokan.ir https://tazekhabari.ir https://technoirani.ir https://timesirani.ir https://yamorani.ir https://yandexkhabari.ir https://abdoosnews.ir https://zehnenoandinsh.ir https://abestanews.ir https://abtinnews.ir https://akhbarebartaaar.ir https://akhbaremaaaa.ir https://akhbareshomaaa.ir https://akhshijnews.ir https://atrinnews.ir https://atroticnews.ir https://atshnews.ir https://bashariatemrooz.ir https://dastesalamatt.ir https://dostemansalam.ir https://elementorsite.ir https://emrooztafahom.ir https://ensanedirooooooz.ir https://etelaresankhabar.ir https://examplenews.ir https://fardaalefba.ir https://gisooyekhabar.ir https://halohekayatha.ir https://hashtadonoh.ir https://hekayatfardayeemaaa.ir https://honarmandkhabar.ir https://istgaheshomareyek.ir https://ketabkhoooon.ir https://kimyagaaaar.ir https://markazeakhbar.ir https://masternewss.ir https://mohamadrezasite.ir https://morvarideasia.ir https://mramins.ir https://naserinews.ir https://nasermr.ir https://newsamins.ir https://newsatropat.ir https://newscenterals.ir https://newsmineral.ir https://newsouls.ir https://newspishgamannn.ir https://newssalam.ir https://newsshans.ir https://newsworlds.ir https://parinews.ir https://patris-music.ir https://poshtibannews.ir https://powernewss.ir https://recordejadid.ir https://salamnewws.ir https://23ncfst.ir/ https://amiran-carpet.ir/ https://armanenergytec.ir/ https://blogenews.ir/ https://blogkhoon.ir/ https://bvfars.ir/ https://charsounews.ir/ https://chsnews.ir/ https://dezfil.ir/ https://dmwebmaster.ir/ https://dota2news.ir/ https://erfanhd.ir/ https://etminan110.ir/ https://faratarazkhabar.ir/ https://farsgardi20.ir/ https://footynews.ir/ https://goto98.ir/ https://ilyarkhabar.ir/ https://ir2khabar.ir/ https://iranalmanac.ir/ https://irandaryafest.ir/ https://khabarehaft.ir/ https://khabarontime.ir/ https://lolsms.ir/ https://maadgig.ir/ https://masoudtb.ir/ https://mp3news.ir/ https://music-ha.ir/ https://nakhlestankhabar.ir/ https://newcharge.ir/ https://news-links.ir/ https://news180.ir/ https://pimn.ir/ https://prmf.ir/ https://pvnews.ir/ https://rejawnews.ir/ https://sahab-co.ir/ https://samanbarg.ir/ https://semanews.ir/ https://shirinonews.ir/ https://soheilesonghor.ir/ https://tacity.ir/ https://taktanews.ir/ https://tarabaranmag.ir/ https://telegram-persian.ir/ https://tfcenter.ir/ https://trika.ir/ https://velninews.ir/ https://vidnaz.ir/ https://wajnews.ir/ https://your-news.ir/ https://zangannews.ir/ https://2016downloadnew.ir/ https://paxsolomusic.ir/ https://daryamedia.ir/ https://andikakhabar.ir/ https://seo-pbn.ir/ https://ghezelwich.ir https://panaztebtabriz.ir https://shayna-net.ir https://kanooneslamshahr.ir https://raynuts.ir https://honare2.ir https://itsama.ir https://flingpet.ir https://foreverpro.ir https://fraeesi.ir https://gkhabar.ir https://18amlak.ir https://pooyesh-khabar.ir https://matsef.ir https://photo-land.ir https://tabarestan118.ir https://disachain.ir https://chikaapp.ir https://mahestan18.ir https://radyaabkala.ir https://c-civil.ir https://saeeed.ir https://copytops.ir https://modirsearch.ir https://shz1music.ir https://m-khosravi.ir https://iranhayashi.ir https://iranian-dress.ir https://gigblog.ir https://basitcg.ir https://mashhadhekmat.ir https://rahetamin.ir https://radolyamani.ir https://bnemati.ir https://face-wood.ir https://tourvare.ir https://centertasisat.ir https://bidarirafsanjan.ir https://namahaa.ir https://30pp.ir https://script-tabadol-link.ir https://simayesarbedar.ir https://pakdashtiha.ir https://rentacars.ir https://2019movies.ir https://ekar24.ir https://saber-ramezani.ir https://teb-saharsina.ir
آخرین مطالب